Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00188446/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
w Zespole Szkół im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej
- mięso, drób i wędliny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. WINCENTEGO WITOSA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357069475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielców 1
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zswsucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zswsucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8fa0a72-426e-4e41-a9cb-9d092efb7f781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnejw Zespole Szkół im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej
- mięso, drób i wędliny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8fa0a72-426e-4e41-a9cb-9d092efb7f78
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00092989/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 305 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, ze zm.) w związku z tym, iż postępowanie o numerze referencyjnym ZP.2.2024 w części dotyczącej mięsa, drobiu i wędlin nie zostało rozstrzygnięte (nie złożono żadnej oferty). Zgodnie z art. 305 ust. 2 Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli 2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.2.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 68343,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W wyniku przetargu w trybie podstawowym bez negocjacji Zamawiający powierza Wykonawcy realizację sprzedaży oraz dostawy mięsa, drobiu i wędlin
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71761,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71761,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71761,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szubryt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343577582
7.3.3) Ulica: Węgrzynek 50
7.3.4) Miejscowość: Chełmiec
7.3.5) Kod pocztowy: 33-395
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE "SZUBRYT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE "SZUBRYT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71761,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie X
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek wraz z serwisem
- Przebudowa budynku szkolnego w celu przystosowania do prowadzenia zajęć kształcenia zawodowego wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych w Z.S. im. Bł. P. Dańkowskiego w Jordanowie ...
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w drodze powiatowej nr 1713 K Sucha Beskidzka- ul. Kościelna- ul. Szpitalna w Suchej Beskidzkiej (odcinki A-B i B-C).
- Dostawę artykułów budowlanych
- Modernizacja ul. Sosnowej w Suchej Beskidzkiej
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach w okresie 01.09.2025 r. - 31.08.2026 r.
- "Dostawa produktów spożywczych do Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy w roku szkolnym 2025/2026"
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Placówek Oświatowych Gminy Wolin"
- Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych w Bielsku-Białej.
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej im. Karola Wojtyły w Pieckach
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. gen. Stanisława Grzmota Skotnickiego w Młodzieszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.