eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puńsk › Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Gminie Puńsk



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Gminie Puńsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 23

1.5.2.) Miejscowość: Puńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-515

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_punsk@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpunsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.punsk.biuletyn.net/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Gminie Puńsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ba48aa5-9edf-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025587/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz budowa studni do poboru wody podziemnej w Gminie Puńsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja typu: „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079204/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wraz z ich wcześniejszym zaprojektowaniem na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Roboty budowlane polegać będą na:

Część 1: przebudowie stacji uzdatniania wody polegającej na dołożeniu zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełele (gm. Puńsk)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
a) Studnia Pełele - Zał. nr 8
Dodatkowe elementy które należy uwzględnić podczas rozbudowy SUW Pełele:
Część 1: Przystosować sterowanie do dodatkowej pompy głębinowej poprzez rozbudowę szafy technologicznej znajdującej się w pomieszczeniu RG.
Załączanie pompy głębinowej nr 3, A-0-R na drzwiach rozdzielnicy tak jak pompy nr 1 i nr 2.
Pompownia I stopnia – woda z ujęć podziemnych przy pomocy trzech pomp głębinowych na
przetwornicach częstotliwości, dostarczana będzie do ciągu technologicznego uzdatniania wody który pozostaje bez zmian. Praca naprzemienna wszystkich 3 pomp w celu równomiernego ich zużycia. Należy w tym celu rozbudować sterownik o dodatkowe rozszerzenia, oraz zmodyfikować oprogramowanie stosownie do potrzeb.

Pompę nr 3 w szafie technologicznej wyposażyć w następujące zabezpieczenia;
1) przed suchobiegiem od strony sondy w studni, oraz prądowo w szafie.
2) pompa będzie uruchamiana i zabezpieczona z przetwornicy z regulacją częstotliwości po otrzymaniu sygnału ze sterownika.
3) rozbudować schemat wyświetlacza o dodatkową studnię i zbiornik w drzwiach szafy technologicznej, wskazujący aktualny poziom wody w 3 studniach oraz 3 zbiornikach. Pozostałe wyświetlane elementy pozostają bez zmian.
4) wyświetlanie alarmów i powiadamianie o stanach awaryjnych SMS do obsługi stacji:
g) sygnał otwarcia pokryw w studniach 1, 2,3
5) studnię nr 3 zasilić kablami z rozdzielnicy technologicznej o min parametrach:
a) YKY 4 x 16 mm2 do pompy głębinowej.
b) NYCY 7x1,5mm2 do sterowania.
c) YKYżo 3x2,5 mm2 do ogrzewania pokrywy studni.
d) YKYżo 3x2,5 mm2 do gniazda serwisowego .
Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji jest program funkcjonalno-użytkowy. Wszystkie obiekty należy wykonać zgodnie z załączonymi programami funkcjonalno-użytkowymi.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały/urządzenia, wymienione w PFU i SWZ, poprzez wskazanie nazwy handlowej, bądź producenta zostaną zastąpione urządzeniami równoważnymi. W takim przypadku do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność materiałów/urządzeń, tzn. parametry techniczne np. karty katalogowe w języku polskim, atesty, certyfikaty, znak zgodności.
Za materiały/urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji wykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71351910-5 - Usługi geologiczne

4.5.5.) Wartość części: 615000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wraz z ich wcześniejszym zaprojektowaniem na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Roboty budowlane polegać będą na:
Część 2: przebudowie stacji uzdatniania wody polegającej na dołożeniu zbiornika retencyjnego w miejscowości Puńsk
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
b) Zbiornik Pełele - Zał. nr 9
Dodatkowe elementy które należy uwzględnić podczas rozbudowy SUW Pełele:
Część 2:
6) kontrola sterowania poziomu wody w zbiornikach z możliwością wyboru sond sterujących dowolnego z nich.
7) wyświetlanie alarmów i powiadamianie o stanach awaryjnych SMS do obsługi stacji:
a) z zestawu hydroforowego przy awarii którejś z pomp, spadku ciśnienia, czy suchobiegu.
b) z pomp głębinowych
c) sprężarki
d) z agregatu prądotwórczego o jego pracy powyżej 0,5 godz, oraz o jego awaryjnym wyłączeniu.
e) z czujnika zalania stacji przy czym po jego zadziałaniu ma zostać wyłączony automatycznie zestaw hydroforowy.
f) sygnał z otwarcia włazów zbiorników 1, 2, 3.
g) sygnał otwarcia pokryw w studniach 1, 2.
f) pozostałe alarmy stacji pozostają bez zmian.

8) nastawa z powiadomieniem przekroczenia oraz blokadą rezerwy p.poż. wody pitnej w ilości 20% pojemności zbiorników.
9) na wszystkich obwodach logicznych urządzeń zabudować ochronniki przepięć.
10) na zbiornikach wody pitnej wykonać instalacje odgromowe z dwoma zwodami odgromowymi, oraz na każdym ze zbiorników zabudować iglice odgromowe. Wartość uziomu ≤ 10Ω mierzona ze współczynnikiem wilgotności gruntu.
11) przewody do sond i czujników zwisające obecnie między zbiornikami nr 1 i 2 wymienić i ułożyć w ziemi w rurach AROT.
12) zarówno pokrywy studni głębinowych jak i zbiorniki nr 1,2,3, wyposażyć dodatkowo w kontrolę otwarcia włazu.
13) Wykonać połączenia wyrównawcze części przewodzących urządzeń znajdujących się w obudowie studni
14) rozbudować schemat wyświetlacza o dodatkowy zbiornik w drzwiach szafy technologicznej, wskazujący aktualny poziom wody w 3 zbiornikach. Pozostałe wyświetlane elementy pozostają bez zmian.

Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji jest program funkcjonalno-użytkowy. Wszystkie obiekty należy wykonać zgodnie z załączonymi programami funkcjonalno-użytkowymi.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały/urządzenia, wymienione w PFU i SWZ, poprzez wskazanie nazwy handlowej, bądź producenta zostaną zastąpione urządzeniami równoważnymi. W takim przypadku do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność materiałów/urządzeń, tzn. parametry techniczne np. karty katalogowe w języku polskim, atesty, certyfikaty, znak zgodności.
Za materiały/urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji wykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 615000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wraz z ich wcześniejszym zaprojektowaniem na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Roboty budowlane polegać będą na:
Część 3: zaprojektowanie i budowa studni do poboru wody na terenie gminnego ujęcia wody w miejscowości Pełele.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
c) Zbiornik Puńsk - Zał. nr 10
Część 3: Dodatkowe elementy które należy uwzględnić podczas rozbudowy SUW Puńsk:
Przystosować sterowanie do dodatkowego zbiornika poprzez rozbudowę rozdzielnicy technologicznej znajdującej się w pomieszczeniu filtrów. Należy w tym celu rozbudować sterownik o dodatkowe rozszerzenia, oraz zmodyfikować oprogramowanie stosownie do potrzeb. Pompownia I stopnia pozostaje bez zmian.

1) rozbudować schemat wyświetlacza o dodatkowy zbiornik w drzwiach rozdzielnicy technologicznej, wskazujący aktualny poziom wody w 3 studniach oraz 3 zbiornikach. Pozostałe wyświetlane elementy pozostają bez zmian.
2) kontrola sterowania poziomu wody w zbiornikach z możliwością wyboru sond sterujących dowolnego z nich.
3) wyświetlanie alarmów i powiadamianie o stanach awaryjnych SMS do obsługi stacji:
a) z zestawu hydroforowego przy awarii którejś z pomp, spadku ciśnienia, czy suchobiegu.
b) z pomp głębinowych
c) sprężarki
d) z agregatu prądotwórczego o jego pracy powyżej 0,5 godz, oraz o jego awaryjnym wyłączeniu.
e) z czujnika zalania stacji; przy czym po jego zadziałaniu ma zostać wyłączony automatycznie zestaw hydroforowy. Czujnik zalania stacji oraz jego sterowanie na wyłącz ZH pozostaje bez zmian.
f) sygnał z otwarcia włazów zbiorników
g) sygnał otwarcia pokryw w studniach
f) pozostałe alarmy stacji pozostają bez zmian.

4) nastawa z powiadomieniem przekroczenia oraz blokadą rezerwy p.poż. wody pitnej w ilości 20% pojemności zbiorników.
5) na wszystkich obwodach logicznych urządzeń zabudować ochronniki przepięć.
6) na zbiorniku wody pitnej nr 3wykonać instalację odgromową z dwoma zwodami odgromowymi, oraz na każdym ze zbiorników. Zabudować iglice odgromowe. Wartość uziomu ≤ 10Ω mierzona ze współczynnikiem wilgotności gruntu.
7) przewody do sond i czujników ułożyć w ziemi w rurach AROT.
8) zarówno pokrywy 3 studni głębinowych jak i zbiorniki nr 1,2,3, wyposażyć dodatkowo w kontrolę otwarcia włazu.
9) części przewodzące urządzeń zbiornika objąć połączeniami wyrównawczymi.
10) na wszystkich obwodach logicznych urządzeń zabudować ochronniki przepięć.
Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji jest program funkcjonalno-użytkowy. Wszystkie obiekty należy wykonać zgodnie z załączonymi programami funkcjonalno-użytkowymi.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały/urządzenia, wymienione w PFU i SWZ, poprzez wskazanie nazwy handlowej, bądź producenta zostaną zastąpione urządzeniami równoważnymi. W takim przypadku do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność materiałów/urządzeń, tzn. parametry techniczne np. karty katalogowe w języku polskim, atesty, certyfikaty, znak zgodności.
Za materiały/urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji wykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 435420 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt. 3, oraz art. 257 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych informuje, że część 1 postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na zadanie: „Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Gminie Puńsk”- została unieważniona. Oferta z najniższą ceną i zarazem jedyna oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada środków na sfinansowanie całości zamówienia, a wyższej kwoty na sfinansowanie zamówienia nie uzyskał. Ponadto zgodnie z zapisem zawartym w SWZ Rozdział II, pkt. 3 („Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części 1 (przebudowe stacji uzdatniania wody polegającej na dołożeniu zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełele (gm. Puńsk)) w przypadku braku środków na sfinansowanie całości zamówienia”), Zamawiający unieważnia część 1 postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP “PALWOD” EXPORT-IMPORT Ryszard Pawlukanis ul. Suwalska 16, 19-500 Gołdap

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471003255

7.3.3) Ulica: Suwalska

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435420 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435420 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435420 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP “PALWOD” EXPORT-IMPORT Ryszard Pawlukanis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471003255

7.3.3) Ulica: Suwalska

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435420 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.