Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00081527/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawy i przeglądy myjni basenów i kaczek - 10/TP/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770901511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hubalczyków 1
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawy i przeglądy myjni basenów i kaczek - 10/TP/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa05df2a-a3aa-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 91425,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa myjek basenów i kaczek, maceratorów będących na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Części III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13788,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14860,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13788,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Allkom Marcin Kędzierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392766846
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie za dostawę przedmiotu zamówienia zgodne z ceną ustaloną w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji – na podstawie złożonej oferty kwotę:
a) za przeglądy okresowe:
- 11 000,00 PLN netto - słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100,
plus podatek VAT w wysokości 23%, tj.:
13 530,00 PLN brutto – słownie: trzynaście tysięcy pięćset trzydzieści złotych 00/100.
b) za naprawy sprzętu:
- stawka PLN/roboczogodzina zgodnie z formularzem asortymentowo-ilościowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy.
c) za 1 dojazd do naprawy sprzętu:
- stawka PLN zgodnie z formularzem asortymentowo-ilościowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy.
d) Wartość napraw i części zamiennych w okresie realizacji niniejszej umowy nie może przekroczyć kwoty:
- 82 000,00 PLN brutto - słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100 PLN.
Cena za roboczogodzinę napraw i dojazdu będzie obowiązywała tylko w przypadku naprawy danego urządzenia.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa produktów leczniczych - 54/TP/2023
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania
- ŚWIADCZENIE USŁUGI CZYNNEJ OCHRONY NA TERENIE PK DOLINA SŁUPI
- Dostawa urządzeń medycznych- Separatora do poboru osocza metodą plazmaferezy automatycznej i cieplarki
- Modernizacja instalacji w kotłowni Szkoły Policji w Słupsku przy ul. Krakusa 2-3 wraz z zakupem kotła gazowego".
- Budowa i przebudowa odcinka chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 210 w m. Głobino
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu okresowych przeglądów technicznych, napraw i konserwacji aparatury medycznej znajdującej się w SPSZOZ "Zdroje" w pakietach.
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wrocławiu
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ ZAMAWIAJĄCEGO
- Usługa w zakresie przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego - sprawa nr WOFiTM/41/2023/TP
- Postępowanie nr 44/23 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na przeglądy aparatury medycznej oraz serwisu systemu RIS-Orion
- USŁUGA PRZEGLĄDU ORAZ REMONTU KOLUMN ZASILAJĄCYCH FIRMY DRAEGER
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.