Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00655333/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
- 2024/BZP 00667445/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI DZIECIĘCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001406394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Waszyngtona 17
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-274
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 7450595
1.5.8.) Numer faksu: 7450595
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@udsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=ea40c58d-12c2-4c09-bb96-381e462dc7c61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20e4e643-78d9-4ec7-8f70-3583aa9c11ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112654
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655333
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN-73/24/8
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148196,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Ochrona narozników do koszy sitowych. Narożniki wykonane z kartonu o rozmiarze:100mm x 100mm x 50 mm. Opakowanie 1200 szt. op. 202 Wkłady absorbcyjne wchłaniające wodę o wymiarach: op.
a 25 cm x 30 cm (1000szt.) op. 10
b 30 cm x 50 cm (1000szt.) op. 5
3 Chusteczki wykonane z mikrowłókniny nie strzepiące się wchałaniajace wilgoć rozmiar 305mmx340mm w kartonie 320 szt. ( 8x40) op. 2
Testy zgrzewu
4 Test zgrzewu przeznaczony do rutynowej kontroli pracy zgrzewarki rotacyjnej, wymagający zastosowania dodatkowego rękawa papierowo-foliowego lub torebki papierowo- foliowej,dostępne w opakowaniu po 250 szt testów. op. 6
5 Testy zgrzewu przeznaczony do rutynowej kontroli pracy zgrzewarki rotacyjnej. Test wykonany z materiału Tyvek.125 szt. w opakowaniu op. 6
6 Maty silikonowe z jeżem wymiar 520x220 szt. 2
7 Osłonki na ostre narzędzia, spód wykonany z papieru, wierzch pokryty folią w celu łatwej identyfikacji narzędzi. Wymiary: 51mmx127 mm. Opakowanie 250 szt. op. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 24407 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Szczotka do czyszczenia narzędzi wytrzymałe włosie., całkowita dł. 235mm, dł. szczotki 75mm, dł. włosia 15mm, można myć w myjni dezynfektorze, odporna na 134 st C 2 szt. w opak op. 12 Szczotka do czyszczenia narzędzi wytrzymałe włosie, całkowita dł. 165mm, dł. szczotek 45mm i 30mm, dł. włosia 12mm, 10 szt. w opak., można myć w myjni dezynfektorze,odporna na 134 st C op. 1
3 Szczotka dwustronna jednorazowa 19 cm., końcówka okrągła fi 40mm, stożkowa fi 8mm, do panewek rozwiertaków kostnych,opak. 3 szt op. 1
4 Szczotka dwustronna z nylonowym włosiem., całkowita dł. 175mm, dł. szczotek 40mm i 30mm, dł. włosia po obu stronach 10mm, odporna na 134 st C,2 szt. w opak op. 1
5 Szczotka fi 5x100 mm do czyszczenia narzędzi MIC Nylon, całkowita długość: 610mm, odporna na 134 st C, 5 szt. w opak. op. 1
6 Szczotka fi 7x100 mm do czyszczenia narzędzi MIC. Nylon, całkowita długość: 610mm, odporna na 134 st C,5 szt. w opak. op. 1
7 Szczotka wewn. mycie parą fi 6-8mm - lanca 50 cm do instrumentów medycznych o śr.6- 8 mm z końcówką Luer kompatybilne z urządzeniem posiadanym przez zamawiającego szt 1
8 Szczotka wewn. mycie parą fi 3-4mm - lanca 25 cm do instrumentów medycznych o śr.3.0-4.0 mm z końcówką Luer kompatybilne z urządzeniem posiadanym przez zamawiającego szt 1
9 Zestaw 3 szczotek do mycia wewn o śred. 3-4 mm .Szczotki pasują do lanc o różnych długościach: 15,25,50 cm kompatybilne z urządzeniem posiadanym przez zamawiającego op. 1
10 Zestaw 3 szczotek do mycia wewn o śred. 4-5 mm .Szczotki pasują do lanc o różnych długościach: 15,25,50 cm kompatybilne z urządzeniem posiadanym przez zamawiającego op. 1
11 Szczotka do czyszczenia komory sterylizatora . Szerokość 41 mm długość 200mm, antybakteryjne nylonowe włosie o dł. 51mm szt 2
12 Gładki czyścik z włókniny do usuwania rdzy i innych zanieczyszczeń z powierzchni metalowych (3 szt. w opakowaniu) op. 2
13 szorstki czyścik z włókniny do usuwania rdzy i innych zanieczyszczeń z powierzchni metalowych (3 szt. w opakowaniu) op. 2
14 Pianka do usuwania kamieni,osadów i rdzy z powierzchni sterylizatorów i komór myjni dezynfektorów 6 x 500ml w op. szt. 6
15 Komplet czyścików uzupełnienie do czyszczenia kanałów - zestaw 3mmx10 m, 3 mmx15 cm ( 100 szt.);3 mm x10, 9 mm x 30cm ( 50 szt.), 12 mm x 30cm ( 50 szt.), 15 mm x 5 m, 15 mm x 30 cm ( 20 szt.) op. 2
16 Komplet czyścików uzupełnienie do czyszczenia kanałów- zestaw 3mm x7.5 m, 3 mm x 30 cm ( 50 szt.), 6 mm x 7.5 m, 6 mm x 7.5 m op. 2
17 Chusteczki wchłaniające nadmiar wilgoci z narzędzi medycznych i powierzchni , pochłaniające mikroorganizmy obecne na czyszczonej powierzchni rozmiar 51 x 36cm- 390 szt. w opakowaniu (6x65 szt.) op. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 7369 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Kaseta do ster. zawierająca czynnik sterylizujący 58-59% roztwót nadtlenu wodoru op 2 szt. Zabezpeiczona czynnikiem chemicznym obrazującym ewentualną ekspozycję nadtlenku wodoru oraz wyposażoną w elektroniczny system komunikacji ze sterylizatorem pozwalającą na wyświetlenie na panelu sterowania danych dotyczących daty ważności, producenta, statusu ampułki i informacji na temat zakończenia cyklu sterylizacyjnego op. 502 Chemiczny wskaźnik paskowy STERRAD op. 1000 szt.do monitorowania skuteczności cyklu sterylizacyjnego w technologii wykorzystującej nadltlenek wodoru, przebarwiający się po ekspozycji na czynnik sterylizujący op. 4
3 "Ampułkowy wskaźnik biologiczny szybkiego odczytu wykorzystujący nadtlenek wodoru op. 60szt. Przeznaczony do monitorowania skuteczności cyklu sterylizacyjnego w technologii wykorzystującej nadtlenek wodoru, ze wskaźnikiem chemicznym fabrycznie umieszczonym na ampułce, zmieniającym zabarwienie po ekspozycji na czynnik sterylizujący. Maksymalny czas odczytu 15 min. Kompatybilny z autoczytnikiem współpracującym z systemami Sterrad 100NX. Wskaźnik zgodny z instrukcją obsługi i urządzeniem posiadanym przez Szpital – Czytnik STERRAD VELOCITY™
" op. 22
4 Rękaw bezcelulozowy rozm. 7,5 cm x 70m warstwa nieprzezroczysta wykonana z tworzywa Tyvek, z naniesionym wskaźnikiem chemicznym zmieniającym zabarwienie po ekspozycji na czynnik sterylizujacy szt. 10
5 Rękaw bezcelulozowy rozm. 10 cm x 70m warstwa nieprzezroczysta wykonana z tworzywa Tyvek, z naniesionym wskaźnikiem chemicznym zmieniającym zabarwienie po ekspozycji na czynnik sterylizujacy szt. 5
6 Rękaw bezcelulozowy rozm. 15 cm x 70m warstwa nieprzezroczysta wykonana z tworzywa Tyvek, z naniesionym wskaźnikiem chemicznym zmieniającym zabarwienie po ekspozycji na czynnik sterylizujacy szt. 6
7 Rękaw bezcelulozowy rozm. 20 cm x 70m warstwa nieprzezroczysta wykonana z tworzywa Tyvek, z naniesionym wskaźnikiem chemicznym zmieniającym zabarwienie po ekspozycji na czynnik sterylizujacy szt. 6
8 Rękaw bezcelulozowy rozm. 25 cm x 70m warstwa nieprzezroczysta wykonana z tworzywa Tyvek, z naniesionym wskaźnikiem chemicznym zmieniającym zabarwienie po ekspozycji na czynnik sterylizujacy szt. 4
9 Rękaw bezcelulozowy rozm. 35 cm x70m warstwa nieprzezroczysta wykonana z tworzywa Tyvek, z naniesionym wskaźnikiem chemicznym zmieniającym zabarwienie po ekspozycji na czynnik sterylizujacy szt. 4
10 Rękaw bezcelulozowy rozm. 42 cm x70m warstwa nieprzezroczysta wykonana z tworzywa Tyvek, z naniesionym wskaźnikiem chemicznym zmieniającym zabarwienie po ekspozycji na czynnik sterylizujacy szt. 4
11 Rolka taśmy termicznej do drukarki sterylizatora Sterrad 100NX szt. 10
12 Chemiczny wskaźnik taśmowy op. 1
13 Pudełko do utylizacji kasety do Sterrad 100 NX op. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 116420 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19890,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29149,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19890,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FALCO-MEDIC Jerzy Kudrycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420118395
7.3.3) Ulica: Składowa
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19890 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8578,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8578,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8578,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sterigat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512295960
7.3.3) Ulica: Zaściankowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-989
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8578 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135015,9 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135015,9 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135015,9 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Consultronix Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130286977
7.3.3) Ulica: Przemysłowa
7.3.4) Miejscowość: Balice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-083
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135015 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Rozbudowa ekspozycji Epi-Centrum Nauki o nowe stanowiska edukacyjne w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym - dostawa sprzętu i aplikacji VR
- Dostawa klipsów tytanowych do stabilizacji klatki piersiowej wraz z dzierżawą instrumentarium
- Dostawa materiałów i akcesoriów do sterylizatorni
- Dostawa części wraz z ich wymianą w separatorze balistycznym panelowym BS 8 oraz dostawa części do sita bębnowego TRS na Sortowni 2
- Remont budynku zabytkowego przy ul. Sienkiewicza 22 w Białymstoku.
- Mycie autobusów
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.