eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeprowadzenie szkoleń w zakresie umiejętności i kompetencji potrzebnych do wykonywania danego zawodu, zgodnie z klasyfikacją ESCO dla uczestników projektu "Aktywni góra!" w KPWK OHP



Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń w zakresie umiejętności i kompetencji potrzebnych do wykonywania danego zawodu, zgodnie z klasyfikacją ESCO dla uczestników projektu „Aktywni góra!” w KPWK OHP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007001280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tamka 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-349

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 578 47 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kgohp@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 956-16-24-085

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Poznańska 11/13

1.11.4.) Miejscowość: Toruń

1.11.5.) Kod pocztowy: 87-100

1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.11.9.) Numer telefonu: +48 56 654 70 69

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: kujawsko-pomorska@ohp.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/kujawsko-pomorskie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkoleń w zakresie umiejętności i kompetencji potrzebnych do wykonywania danego zawodu, zgodnie z klasyfikacją ESCO dla uczestników projektu „Aktywni góra!” w KPWK OHP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95481657-b431-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

,,Aktywni Górą!'' w ramach programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2022

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95481657-b431-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest nieodpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa regulamin dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” – zawierające interaktywne instrukcje.
Przeglądanie dokumentów zamówienia nie wymaga rejestracji ani logowania – dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych.
Cała komunikacja w postępowaniu (wnioski o wyjaśnienia SWZ, wnioski o zwrot wadium, inne informacji, odpowiedzi na wezwania Zamawiającego) odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji awarii Platformy e-Zamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert).
Sposób komunikacji opisuje instrukcja:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 Mb (wielkość dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
W przypadku problemów technicznych i awarii można skorzystać ze wsparcia technicznego przez formularz udostępniony na stronie Platformy w zakładce „Zgłoś problem''

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywny 95/460WE (RODO) informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Komendant Główny Ochotniczych Hufców Pracy,
ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa
e-mail: kgohp@ohp.pl
tel. (+ 48) 22 578 47 01
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Głównej Ochotniczych Hufców Pracy – adres poczty elektronicznej: iodkg@ohp.pl
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest ,,Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla 60 osób w wieku 15-20 lat’’.
4. Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
5. Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez Komendanta Głównego OHP będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
6. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat licząc od pierwszego stycznia roku następnego, po roku w którym zakończono sprawę.
7. Stosowanie do art. 22 RODO Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opierać się będzie wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
8. Posiada Pan/Pani :
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Jeżeli Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy uzna to za konieczne, ma prawo żądać udokumentowania przekazanych informacji, jak również weryfikować je w oparciu o informacje ze źródeł otwartych.

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Panu/Pani:
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KPWK.ADM.271.01.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu” dla max 10 osób w wieku 15-20 lat – młodzieży zrekrutowanej do udziału w projekcie „Aktywni Górą!” przez Ośrodek Szkolenia i Wychowania w Toruniu, dla max 10 uczestników, 16 godzin szkolenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wartość punktowa kryterium „Cena brutto” (C) jest wyliczana wg wzoru:

C=(CN/COB) x 100

gdzie:
C – ilość punktów przyznanych ofercie
CN – najniższa zaoferowana cena
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium ,,Cena brutto’’ wynosi – 100 pkt.
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

2. Zamawiający zaokrągli punktację do dwóch miejsc po przecinku, chyba że będzie to decydowało o kolejności wykonawców. Wybrany zostanie wykonawca z największą liczbą punktów.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „Automotywacja i radzenie sobie ze stresem” dla max 5 osób w wieku 15-20 lat – młodzieży zrekrutowanej do udziału w projekcie „Aktywni Górą!” przez Hufiec Pracy w Bydgoszczy dla max 5 uczestników, 16 godzin szkolenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wartość punktowa kryterium „Cena brutto” (C) jest wyliczana wg wzoru:

C=(CN/COB) x 100

gdzie:
C – ilość punktów przyznanych ofercie
CN – najniższa zaoferowana cena
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium ,,Cena brutto’’ wynosi – 100 pkt.
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

2. Zamawiający zaokrągli punktację do dwóch miejsc po przecinku, chyba że będzie to decydowało o kolejności wykonawców. Wybrany zostanie wykonawca z największą liczbą punktów.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „Rozwój i chęć do pracy jako źródło sukcesów zawodowych i osobistych” dla max 4 osób w wieku 15-20 lat – młodzieży zrekrutowanej do udziału w projekcie „Aktywni Górą!” przez Hufiec Pracy w Bydgoszczy dla maksymalnie 4 uczestników, 16 godzin szkolenia,

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wartość punktowa kryterium „Cena brutto” (C) jest wyliczana wg wzoru:

C=(CN/COB) x 100

gdzie:
C – ilość punktów przyznanych ofercie
CN – najniższa zaoferowana cena
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium ,,Cena brutto’’ wynosi – 100 pkt.
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

2. Zamawiający zaokrągli punktację do dwóch miejsc po przecinku, chyba że będzie to decydowało o kolejności wykonawców. Wybrany zostanie wykonawca z największą liczbą punktów.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „Zarządzanie czasem własnym - organizacja i podnoszenie efektywności pracy” dla max 4 osób w wieku 15-20 lat – młodzieży zrekrutowanej do udziału w projekcie „Aktywni Górą!” przez Hufiec Pracy w Bydgoszczy dla maksymalnie 4 uczestników, 16 godzin szkolenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wartość punktowa kryterium „Cena brutto” (C) jest wyliczana wg wzoru:

C=(CN/COB) x 100

gdzie:
C – ilość punktów przyznanych ofercie
CN – najniższa zaoferowana cena
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium ,,Cena brutto’’ wynosi – 100 pkt.
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

2. Zamawiający zaokrągli punktację do dwóch miejsc po przecinku, chyba że będzie to decydowało o kolejności wykonawców. Wybrany zostanie wykonawca z największą liczbą punktów.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „Rozwój i chęć do pracy jako źródło sukcesów zawodowych i osobistych” dla max 10 osób w wieku 15-20 lat – młodzieży zrekrutowanej do udziału w projekcie „Aktywni Górą!” przez Hufiec Pracy we Włocławku dla maksymalnie 10 uczestników, 16 godzin szkolenia,

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wartość punktowa kryterium „Cena brutto” (C) jest wyliczana wg wzoru:

C=(CN/COB) x 100

gdzie:
C – ilość punktów przyznanych ofercie
CN – najniższa zaoferowana cena
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium ,,Cena brutto’’ wynosi – 100 pkt.
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

2. Zamawiający zaokrągli punktację do dwóch miejsc po przecinku, chyba że będzie to decydowało o kolejności wykonawców. Wybrany zostanie wykonawca z największą liczbą punktów.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu oraz asertywność w działaniu” dla max 10 osób w wieku 15-20 lat – młodzieży zrekrutowanej do udziału w projekcie „Aktywni Górą!” przez Hufiec Pracy w Brodnicy dla maksymalnie 10 uczestników, 16 godzin szkolenia,

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wartość punktowa kryterium „Cena brutto” (C) jest wyliczana wg wzoru:

C=(CN/COB) x 100

gdzie:
C – ilość punktów przyznanych ofercie
CN – najniższa zaoferowana cena
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium ,,Cena brutto’’ wynosi – 100 pkt.
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

2. Zamawiający zaokrągli punktację do dwóch miejsc po przecinku, chyba że będzie to decydowało o kolejności wykonawców. Wybrany zostanie wykonawca z największą liczbą punktów.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia „Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu” dla max 10 osób w wieku 15-20 lat – młodzieży zrekrutowanej do udziału w projekcie „Aktywni Górą!” przez Hufiec Pracy w Inowrocławiu dla maksymalnie 10 uczestników, 16 godzin szkolenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wartość punktowa kryterium „Cena brutto” (C) jest wyliczana wg wzoru:

C=(CN/COB) x 100

gdzie:
C – ilość punktów przyznanych ofercie
CN – najniższa zaoferowana cena
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium ,,Cena brutto’’ wynosi – 100 pkt.
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

2. Zamawiający zaokrągli punktację do dwóch miejsc po przecinku, chyba że będzie to decydowało o kolejności wykonawców. Wybrany zostanie wykonawca z największą liczbą punktów.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
a) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) sytuacji finansowej lub ekonomicznej.

1. Zdolność techniczna lub zawodowa
a) Wiedza i doświadczenie
Opis spełnienia warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada :
• doświadczenie w zakresie organizacji szkolenia umiejętności i kompetencji społecznych zgodnych z klasyfikacją ESCO (kategoria: „Interakcje społeczne” w ramach „Umiejętności i kompetencje przekrojowe”) tj. w okresie ostatnich trzech latach liczonych od dnia złożenia ofert wykonał przynajmniej 2 szkolenia z umiejętności i kompetycji społecznych zgodnie z klasyfikacją ESCO, dla grupy liczącej co najmniej 4 osoby w wieku od 15 do 20 r.ż., a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie
W przypadku gdy Wykonawca posiada minimalne doświadczenie w zakresie organizacji szkoleń zgodnie z opisanym wcześniej warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznych i zawodowych i złoży ofertę na kilka części postępowania Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu dla wszystkich części, na które złożył ofertę.
Warunek jest spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot, na potencjale którego polega wykonawca spełnia warunek samodzielnie (zakaz łączenia potencjałów).

a) dysponowanie osobami
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje:
• co najmniej jedną osobą –– trenerem legitymującym się: wykształceniem wyższym/zawodowym lub certyfikatem/zaświadczeniem/innym dokumentem umożliwiającym prowadzenie danego rodzaju szkolenia oraz doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów/szkoleń/zajęć grupowych, tj. w ciągu ostatnich 2 lat liczonych od dnia złożenia oferty, skutecznie przeprowadziła co najmniej 4 szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji zgodnie z klasyfikacją ESCO (kategoria: „Interakcje społeczne” w ramach „Umiejętności i kompetencje przekrojowe”) dla grupy liczącej co najmniej 4 osoby w wieku od 15 do 20 r.ż. (doświadczenie będzie liczone od daty zdobycia wykształcenia wyższego/zawodowego lub certyfikatu/zaświadczenia/innego dokumentu umożliwiającego prowadzenie danego rodzaju szkolenia). Wykazana osoba musi wykonywać przedmiot zamówienia osobiście, jej zamiana jest możliwa wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach (zdarzenia losowe, których Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć, np. choroba, wypadek). W takich sytuacjach Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo osoby spełniającej warunki udziału w postępowaniu w zakresie wykształcenia i doświadczenia. Zmiana może zostać dokonana wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy, do którego należy dołączyć oświadczenie o kwalifikacjach i doświadczeniu osoby, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia oraz odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność dokonania takiej zmiany.
W przypadku gdy wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część postępowania Zamawiający dopuszcza posiadanie jednego (tego samego) trenera przy czym zamawiający zastrzega, że trener może prowadzić jednocześnie zajęcia z jedną grupą.
Warunek jest spełniony, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie albo wykonawca (ew. wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie) wraz z podmiotem na potencjale którego polega spełniają warunek łącznie (możliwość łączenia potencjałów).

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
4. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
5. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną (nie przez osobę której dotyczy upoważnienie).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Warunki umowy , które uwzględnione będą w przyszłej umowie z Wykonawcą wybranym w wyniku postępowania, zamieszczone są w Projekcie umowy – Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
2. Warunki umowy powierzenia danych osobowych, które uwzględnione będą w przyszłej umowie z Wykonawcą wybranym w wyniku postępowania, zamieszczone są w Projekcie umowy – Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
3. Wykonawca nie ma prawa umieszczania lub żądania umieszczania w zawieranych umowach po wyborze jego oferty, jakichkolwiek postanowień za wyjątkiem postanowień o charakterze informacyjnym lub wskazujących na sposób wykonywania umowy w zakresie komunikacji stron i form tej komunikacji.
4. Przyjmuje się, że zapisy istotnych postanowień umów niezakwestionowane przed złożeniem oferty, zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeżeń w chwili jej zawarcia. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące zapisów zawartych w projektach umów, będą rozpatrywane jak dla całej specyfikacji, zgodnie z art. 135 ustawy Pzp.
5. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy stanowiącej Załącznik nr 3, to jest innych niż zmiany zdefiniowane w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i niewymagających przewidzenia w SWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w istotnych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców.
2. Rozliczenia między Zamawiającym, a wybranym Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
3. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim (wskazany jest maszynopis lub wydruk komputerowy). Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
6. Wykaz osób (wzór załącznik nr 4 do umowy) realizujących zamówienie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.