eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów"Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Andrychów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338429900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b2234fa-3a3f-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070018/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Zagospodarowanie terenu Stadionu „Beskid” w Andrychowie – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399875

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 25533174,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
5.2 Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka, przebudowa, budowa obiektów budowlanych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I, obejmujący w szczególności:
5.3 Wykonanie etapu I.1:
5.3.1 Rozbiórka budynku klubu sportowego, przyległych trybun, dwóch budynków kas z bramą wjazdową, częścią ogrodzenia i infrastruktury technicznej, zgodnie z decyzją nr 202/A/2022 z dnia 07.12.2022 r.
5.3.2 Część robót dotyczących budowy budynku Klubu Sportowego „Beskid” o pow. 444,89 m2 w stanie wykończonym zamkniętym, z trybuną zadaszoną o pow. 611 m2 i niezadaszoną o pow. 54 m2.
5.3.3 Część robót dotyczących budowy wewnętrznych instalacji: sanitarnych (wod. - kan., gaz, c. o.)
5.3.4 Część robót dotyczących budowy wewnętrznych instalacji: elektrycznych i słaboprądowych, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.
5.3.5 Część robót dotyczących budowy zewnętrznych instalacji: elektrycznych i instalacji oświetlenia wraz z kanalizacją kablową, kanalizacją teletechniczną oraz liniami kablowymi, wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym podziemnym.
5.3.6 Część robót dotyczących budowy budynku kas z bramą wjazdową oraz instalacjami wewnętrznymi: sanitarnych (wod. - kan., gaz, c.o.), elektrycznych i słaboprądowych.
5.3.7 Część robót dotyczących zagospodarowania terenu z parkingami zewnętrznymi terenowymi, ciągami komunikacji pieszej i kołowej, przebudową bieżni do rekreacji wraz z obiektami małej architektury m. in. wiatą śmietnikową i zadaszeniem agregatu prądotwórczego.
5.3.8 Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
5.3.8.1 zapewnienie tymczasowego, wygrodzonego od terenu budowy zaplecza sanitarnego i szatniowego dla trenującej młodzieży klubu sportowego Beskid w okresie trwania budowy,
5.3.8.2 opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
5.3.8.3 wykonanie wszelkich robót przygotowawczych (oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót), demontażowych, wyburzeniowych i odtworzeniowych, porządkowych, zagospodarowania terenu budowy,
5.3.8.4 opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
5.3.8.5 sporządzenie harmonogramu rzeczowo – finansowego,
5.3.8.6 organizację i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy,
5.3.8.7 wytyczenie geodezyjne, obsługę geodezyjną,
5.3.8.8 organizację dojść i dojazdów do posesji sąsiednich w trakcie prowadzenia robót,
5.3.8.9 dozorowanie budowy, likwidację terenu budowy, wywóz nadmiaru gruntu oraz materiałów nadających się z rozbiórki do ponownego użytku w miejsce wskazane przez Zamawiającego, wywóz odpadów z rozbiórki i gruzu na wysypisko wraz z opłatą za utylizację (jeżeli dotyczy),
5.3.8.10 zapewnienie nadzoru specjalistycznych zarządców sieci,
5.3.8.11 wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej,
5.3.8.12 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
5.3.8.13 wykonanie robót naprawczych dla osób trzecich i infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
5.4 Wykonanie etapu I.2:
5.4.1 Część robót dotyczących budowy budynku Klubu Sportowego „Beskid” o pow. 444,89 m2 w stanie wykończonym zamkniętym, z trybuną zadaszoną o pow. 611 m2 i niezadaszoną o pow. 54 m2.
5.4.2 Część robót dotyczących budowy wewnętrznych instalacji: sanitarnych (wod. - kan., gaz, c. o.)
5.4.3 Część robót dotyczących budowy wewnętrznych instalacji: elektrycznych i słaboprądowych, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.
5.4.4 Część robót dotyczących budowy zewnętrznych instalacji: elektrycznych i instalacji oświetlenia wraz z kanalizacją kablową, kanalizacją teletechniczną oraz liniami kablowymi, wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym podziemnym.
5.4.5 Część robót dotyczących budowy budynku kas z bramą wjazdową oraz instalacjami wewnętrznymi: sanitarnych (wod. - kan., gaz, c.o.), elektrycznych i słaboprądowych.
5.4.6 Część robót dotyczących zagospodarowania terenu z parkingami zewnętrznymi terenowymi, ciągami komunikacji pieszej i kołowej, przebudową bieżni do rekreacji wraz z obiektami małej architektury m.in. wiatą śmietnikową i zadaszeniem agregatu prądotwórczego.
5.4.7 Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
5.4.7.1 wyposażenie meblowe i ruchome budynku klubu, budynku kas,
5.4.7.2 wykonanie wszelkich robót przygotowawczych (oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót), demontażowych, wyburzeniowych i odtworzeniowych, porządkowych, zagospodarowania terenu budowy,
5.4.7.3 wytyczenie geodezyjne, obsługę geodezyjną,
5.4.7.4 organizację i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy oraz organizację dojść i dojazdów do posesji sąsiednich w trakcie prowadzenia robót,
5.4.7.5 dozorowanie budowy, likwidację zaplecza budowy, wywóz nadmiaru gruntu oraz materiałów nadających się z rozbiórki do ponownego użytku w miejsce wskazane przez Zamawiającego, wywóz odpadów z rozbiórki i gruzu na wysypisko wraz z opłatą za utylizację (jeżeli dotyczy),
5.4.7.6 zapewnienie nadzoru specjalistycznych zarządców sieci,
5.4.7.7 wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, badań, pomiarów, prób /gdy wymagana/,
5.4.7.8 wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej,
5.4.7.9 wykonanie robót naprawczych dla osób trzecich i infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych,
5.4.7.10 testowe uruchomienie wszystkich zamontowanych urządzeń wraz z przeprowadzeniem szkolenia instruktażowego obsługi tych urządzeń,
5.4.7.11 przeprowadzenie wszelkich pomiarów kontrolnych,
5.4.7.12 uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
5.5 Szczegółowy zakres robót do wykonania w etapach I.1 i I.2 zostanie określony w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o którym mowa w § 6 projektu umowy.
5.6 Wymogi tymczasowego zaplecza sanitarnego i szatniowego dla trenującej młodzieży klubu sportowego Beskid w okresie trwania budowy zostały określone w załączniku nr 12 SWZ.
5.7 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
5.8 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Użycie materiałów równoważnych jest warunkowane uzyskaniem parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałyby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne.
5.9 Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.
[...]
5.16 Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Powody niedokonania podziału: podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
5.17 Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5.19 Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 96 miesięcy i jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z zapisem rozdziału 19 pkt 19.1 niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie poda terminu gwarancji lub zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 96 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pełny zapis znajduje się w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23580880,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24722986,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23580880,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA PRZEMYSŁOWEGO SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470168863

7.3.3) Ulica: Gen. Mieczysława Boruty-Spiechowicza 27

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- prace rozbiórkowe obiektu
- prace ziemne
- prace ciesielsko-zbrojarskie
- konstrukcje murowe
- dostawa i montaż konstrukcji stalowej trybun
- dostawa i montaż zadaszenia budynku klubowego i trybun
- dostawa i montaż siedzisk na trybunach
- dostawa i montaż stolarki okiennej, drzwiowej oraz fasady szklanych
- wykonanie elewacji w budynku klubowym
- wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych
- wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych
- wykonanie posadzki wraz z izolacją
- wykonanie tynków wewnętrznych
- wykonanie zabudowy sufitów
- wykończenie ścian i sufitów
- wykończenie posadzek
- wykonanie ogrodzenia
- dostawa i montaż windy
- montaż barierek
- zieleń i nasadzenia
- dostawa i montaż elementów małej architektury
- dostawa i montaż mebli wraz z pozostałym wyposażeniem wewnętrznymi
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej i asfaltowej wraz z podbudową
- usługa wynajmu sprzętu ciężkiego wraz z operatorem


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23580880,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.