eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyUtrzymanie rabat sta³ych na terenie miasta Tychy w 2023 roku - zadania nr 1 - 2



Og³oszenie z dnia 2023-02-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Utrzymanie rabat sta³ych na terenie miasta Tychy w 2023 roku – zadania nr 1 - 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTA TYCHY

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Tyski Zak³ad Us³ug Komunalnych w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278348986

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodleg³o¶ci 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 438 22 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tzuk.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://tzuk.tychy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

zarz±dzanie nieruchomo¶ciami wykonane na zlecenie

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina Miasta Tychy

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646-00-13-450

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Al. Niepodleg³o¶ci 49

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Tychy

1.11.5.) Kod pocztowy: 43-100

1.11.6.) Województwo: ¶l±skie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.11.9.) Numer telefonu: 32 7763808

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: bip.umtychy.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie rabat sta³ych na terenie miasta Tychy w 2023 roku – zadania nr 1 - 2

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3ab0e04f-b681-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00112498

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00022972/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Utrzymanie rabat sta³ych na terenie miasta Tychy w 2023 roku - Zadania nr 1-2

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej (https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html) z zastrze¿eniem pkt 6.
2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w instrukcjach u¿ytkowników Platformy Przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://tychy.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
3.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty, wycofania oferty oraz sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ
4.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB.
5.Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji, przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê Przetargow± lub odpowiednio na pocztê elektroniczn±.
Je¿eli zamawiaj±cy lub wykonawca przekazuje o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
6.Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert):
a)W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Przetargowej.
b)Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ komunikowania siê (z wy³±czeniem oferty i za³±czników do oferty) za pomoc± poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej zamowienia@umtychy.pl.
7.We wszelkiej korespondencji kierowanej do zamawiaj±cego, wykonawca winien pos³ugiwaæ siê numerem sprawy: DO.261.2.2023
8.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
9.Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dz. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fiz. w zw. z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1.Administratorem danych osob. jest: Prezydent Miasta Tychy z siedzib± w Urzêdzie Miasta w Tychach al. Niepodleg³o¶ci 49 43-100 Tychy oraz Tyski Zak³ad Us³ug Komunalnych reprezentowany przez Dyrektora Jednostki ul. Budowlanych 43 43-100 Tychy. 2.Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ w sprawach zw. z ochron± danych osob., w nast. sposób: 1.pod adresem poczty elekt.: iod@umtychy.pl (w zakresie UM); 2.pod adresem poczty elekt.: iod@tzuk.tychy.pl (w zakresie TZUK); 3.pisemnie na adres siedziby Administratora. 3.Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4.Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”. 5.Dane osob. bêd± przechowywane jedynie w okresie niezbêdnym do spe³nienia celu, dla którego zosta³y zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. 6.Po spe³nieniu celu, dla którego dane zosta³y zebrane, mog± one byæ przechowywane jedynie w celach archiwalnych przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej. 7.Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dot. wykonawcy/podwykonawcy/podmiotu, na zasoby którego powo³uje siê wykonawca, jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêp. o udziel. zam. publ.; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 8.W odniesieniu do udostêpnionych danych osob. decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9.Osoba udostêpniaj±ca dane posiada: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osob. jej dotycz±cych; b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osob. (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.); c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.); d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO.
10.Osobie udostêpniaj±cej dane nie przys³uguje: a)w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetw. danych osob., gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 11.Wykonawca/podwykonawca/podmiot, udostêpn zasoby sk³ada o¶wiadczenie w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (za³ nr 1/1A/1B do SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.261.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy zamówienia dla zadani nr 1 obejmuje:
wykonanie czynno¶ci zwi±zanych z utrzymaniem rabat sta³ych zlokalizowanych w Parku Miejskim, pasach drogowych, terenach administrowanych przez TZUK oraz na rondach w pasach drogowych zlokalizowanych na terenie miasta Tychy.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiaj±cego wzglêdem przedmiotu zamówienia zosta³y okre¶lone w:
Za³±czniku nr 2A do SWZ – opis przedmiotu zamówienia
Za³±czniku nr 3A do SWZ – kosztorys ofertowy
Za³±czniku nr 4A do SWZ – wykaz terenów (pasy drogowe, parki i skwery)
Za³±czniku nr 5A do SWZ – projektowane postanowienia umowy

Poleganie na zasobach innych podmiotów.
1.Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (za³±cznik nr 1B do SWZ).
4.Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale 6, a tak¿e zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy, tj. na podstawie dokumentów, o których mowa w punkcie 7.8. SWZ.
5.Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
6.Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ kary umownej za nienale¿yte wykonanie przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
dla zadania nr 2 - wykonanie czynno¶ci zwi±zanych z utrzymaniem rabat sta³ych zlokalizowanych w parkach, skwerach, terenach administrowanych przez TZUK oraz w pasach drogowych zlokalizowanych na terenie miasta Tychy.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiaj±cego wzglêdem przedmiotu zamówienia zosta³y okre¶lone w:
Za³±czniku nr 2B do SWZ – opis przedmiotu zamówienia
Za³±czniku nr 3B do SWZ – kosztorys ofertowy
Za³±czniku nr 4B do SWZ – wykaz terenów (pasy drogowe, parki i skwery, pozosta³e tereny)
Za³±czniku nr 5B do SWZ – projektowane postanowienia umowy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ kary umownej za nienale¿yte wykonanie przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1)zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – NIE DOTYCZY;
2)uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – NIE DOTYCZY;
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej – NIE DOTYCZY;
4)zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – zamawiaj±cy uzna niniejszy warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca przedstawi:
a) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
Wymagane jest wykonanie:
dla zadania nr 1 – us³ugi obejmuj±cej pielêgnacjê rabat sta³ych obsadzonych krzewami i/lub trawami ozdobnymi i/lub bylinami (ro¶linami wieloletnimi) na kwotê minimum 50.000,00 z³ brutto – us³uga ta powinna byæ realizowana przez okres nie krótszy ni¿ 3 miesi±ce w ramach jednej umowy. Warunek zostanie spe³niony je¿eli wykonawca zrealizuje/realizuje umowê dotycz±c± pielêgnacji rabat sta³ych obejmuj±c± co najmniej dwa (2) z wymienionych wy¿ej materia³ów ro¶linnych (krzewy, trawy ozdobne, byliny).

dla zadania nr 2 – us³ugi obejmuj±cej pielêgnacjê rabat sta³ych obsadzonych krzewami i/lub trawami ozdobnymi i/lub bylinami (ro¶linami wieloletnimi) na kwotê minimum 50.000,00 z³ brutto – us³uga ta powinna byæ realizowana przez okres nie krótszy ni¿ 3 miesi±ce w ramach jednej umowy. Warunek zostanie spe³niony je¿eli wykonawca zrealizuje/realizuje umowê dotycz±c± pielêgnacji rabat sta³ych obejmuj±c± co najmniej dwa (2) z wymienionych wy¿ej materia³ów ro¶linnych (krzewy, trawy ozdobne, byliny).

W przypadku z³o¿enia oferty na dwa zadania wykonawca mo¿e wykazaæ:
1)co najmniej dwie odrêbne umowy, o których mowa powy¿ej dla Zadania
nr 1 i 2
lub
2)co najmniej jedn± us³ugê obejmuj±c± pielêgnacjê rabat sta³ych obsadzonych krzewami i/lub trawami ozdobnymi i/lub bylinami (ro¶linami wieloletnimi) na kwotê minimum 100.000,00 z³ brutto – us³uga ta powinna byæ realizowana przez okres nie krótszy ni¿ 3 miesi±ce w ramach jednej umowy. Warunek zostanie spe³niony je¿eli wykonawca zrealizuje/realizuje umowê dotycz±c± pielêgnacji rabat sta³ych obejmuj±c± co najmniej dwa (2) z wymienionych wy¿ej materia³ów ro¶linnych (krzewy, trawy ozdobne, byliny).

Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w sytuacji sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP, warunek, o którym mowa wy¿ej, musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez wykonawcê (jednego z wykonawców wspólnie sk³adaj±cego ofertê) lub podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê wykonawca.

Na podstawie rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020 r., poz. 2415) zgodnie z § 9 ust. 3 ww. rozporz±dzenia, je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych/dostaw/us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej, dotyczy robót budowlanych/dostaw/us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.

b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wymagane jest skierowanie przez wykonawcê do realizacji zamówienia minimum:
w zakresie zadania nr 1, 2 – co najmniej 1 osoby dla ka¿dego z zadañ lub co najmniej 1 osoby w przypadku z³o¿enia oferty na równocze¶nie dwa zadania nadzoruj±c± prace ogrodnicze z utrzymaniem zieleni (koordynator), posiadaj±c±:
• wykszta³cenie minimum ¶rednie o profilu ogrodniczym lub architektury krajobrazu lub rolniczym lub le¶nym i minimum 2 – letnie do¶wiadczenie ogrodnicze w terenach zieleni miejskiej;
lub
• minimum 3 – letnie do¶wiadczenie ogrodnicze w terenach zieleni miejskiej.

Osoba, o której mowa powy¿ej musi pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim lub, w przypadku braku znajomo¶ci jêzyka polskiego, wykonawca zobowi±zany jest na w³asny koszt do zapewnienia t³umacza jêzyka polskiego w celu sta³ego t³umaczenia w kontaktach pomiêdzy przedstawicielem zamawiaj±cego, a osob±, o której mowa powy¿ej.

Wymienione powy¿ej osoby ze strony wykonawcy nale¿y traktowaæ jako minimalne wymagania zamawiaj±cego i nie wyczerpuje on ca³o¶ci personelu niezbêdnego dla rzetelnego wype³nienia obowi±zków wykonawcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – ZAMAWIAJ¡CY UZNA NINIEJSZY WARUNEK ZA SPE£NIONY, JE¯ELI WYKONAWCA PRZEDSTAWI:
a) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
Wymagane jest wykonanie:
dla zadania nr 1 – us³ugi obejmuj±cej pielêgnacjê rabat sta³ych obsadzonych krzewami i/lub trawami ozdobnymi i/lub bylinami (ro¶linami wieloletnimi) na kwotê minimum 50.000,00 z³ brutto – us³uga ta powinna byæ realizowana przez okres nie krótszy ni¿ 3 miesi±ce w ramach jednej umowy. Warunek zostanie spe³niony je¿eli wykonawca zrealizuje/realizuje umowê dotycz±c± pielêgnacji rabat sta³ych obejmuj±c± co najmniej dwa (2) z wymienionych wy¿ej materia³ów ro¶linnych (krzewy, trawy ozdobne, byliny).
dla zadania nr 2 – us³ugi obejmuj±cej pielêgnacjê rabat sta³ych obsadzonych krzewami i/lub trawami ozdobnymi i/lub bylinami (ro¶linami wieloletnimi) na kwotê minimum 50.000,00 z³ brutto – us³uga ta powinna byæ realizowana przez okres nie krótszy ni¿ 3 miesi±ce w ramach jednej umowy. Warunek zostanie spe³niony je¿eli wykonawca zrealizuje/realizuje umowê dotycz±c± pielêgnacji rabat sta³ych obejmuj±c± co najmniej dwa (2) z wymienionych wy¿ej materia³ów ro¶linnych (krzewy, trawy ozdobne, byliny).
W przypadku z³o¿enia oferty na dwa zadania wykonawca mo¿e wykazaæ:
• co najmniej dwie odrêbne umowy, o których mowa powy¿ej dla Zadania
nr 1 i 2
lub
• co najmniej jedn± us³ugê obejmuj±c± pielêgnacjê rabat sta³ych obsadzonych krzewami i/lub trawami ozdobnymi i/lub bylinami (ro¶linami wieloletnimi) na kwotê minimum 100.000,00 z³ brutto – us³uga ta powinna byæ realizowana przez okres nie krótszy ni¿ 3 miesi±ce w ramach jednej umowy. Warunek zostanie spe³niony je¿eli wykonawca zrealizuje/realizuje umowê dotycz±c± pielêgnacji rabat sta³ych obejmuj±c± co najmniej dwa (2) z wymienionych wy¿ej materia³ów ro¶linnych (krzewy, trawy ozdobne, byliny).

b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wymagane jest skierowanie przez wykonawcê do realizacji zamówienia minimum:
w zakresie zadania nr 1, 2 – co najmniej 1 osoby dla ka¿dego z zadañ lub co najmniej 1 osoby w przypadku z³o¿enia oferty na równocze¶nie dwa zadania nadzoruj±c± prace ogrodnicze z utrzymaniem zieleni (koordynator), posiadaj±c±:
• wykszta³cenie minimum ¶rednie o profilu ogrodniczym lub architektury krajobrazu lub rolniczym lub le¶nym i minimum 2 – letnie do¶wiadczenie ogrodnicze w terenach zieleni miejskiej;
lub
• minimum 3 – letnie do¶wiadczenie ogrodnicze w terenach zieleni miejskiej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

ZMIANY UMOWY-Zadanie nr 1 i 2 KLAUZULA WALORYZACYJNA ci±g dalszy:
§ 17 projektowanych postanowieñ umowy:
6.Niezale¿nie od postanowieñ okre¶lonych w ust. 2 — 5 zgodnie z tre¶ci± art. 439 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.), Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, w przypadku zmiany wska¼nika cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy innych ni¿ wskazanych w ust 2. Przez zmianê wska¼nika ceny materia³ów lub kosztów rozumie siê jego podwy¿szenie jak i obni¿enie. Wynagrodzenie mo¿e ulec zwiêkszeniu jak i zmniejszeniu.
7.Je¶li zmiana wska¼nika ceny materia³ów lub kosztów, o której mowa w ust. 6, wzglêdem wska¼nika ceny materia³ lub kosztów obowi±zuj±cego w miesi±cu, w którym by³a sk³adana oferta, zmieni siê o co najmniej 5%, ka¿da ze Stron uprawniona bêdzie do wyst±pienia z wnioskiem do drugiej Strony o dokonanie zmiany wynagrodzenia. Zmieniona warto¶æ wynagrodzenia, obowi±zywaæ bêdzie od miesi±ca nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym Strona wyst±pi³a z takim wnioskiem. Waloryzacji podlegaæ bêdzie zakres us³ug niewykonanych na dzieñ z³o¿enia wniosku waloryzacyjnego. Stopieñ zaawansowania realizacji przedmiotu umowy zostanie potwierdzony przez zamawiaj±cego.
8.Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 6, ustalona bêdzie na podstawie wska¼ników kosztów wybranych us³ug telekomunikacyjnych okre¶lonego w Komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, narastaj±co w okresie od miesi±ca z³o¿enia oferty do miesi±ca z³o¿enia wniosku. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nast±pi o po³owê obliczonej w ten sposób ró¿nicy cen.
9.Strona mo¿e wyst±piæ z pierwszym wnioskiem, o którym mowa w ust. 7 po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy. Kolejne wnioski mog± byæ sk³adane nie czê¶ciej ni¿ raz na 6 miesiêcy.
10.W przypadku, o którym mowa w ust. 6-9 ³±czna maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia,
w trakcie obowi±zywania umowy, nie mo¿e przekroczyæ 5 % wynagrodzenia wykonawcy (na dzieñ zawarcia umowy) okre¶lonego w § 8 ust. 4.
11.Zmiany wynagrodzenia wprowadzone zostan± w formie stosownego aneksu do umowy.
12.Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione, zgodnie z postanowieniami ust. 6 – 11 zobowi±zany jest w terminie 14 dni od dnia zawarcia aneksu z zamawiaj±cym, do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce warunki:
a)przedmiotem umowy s± roboty budowlane lub us³ugi lub dostawy,
b)okres obowi±zywania umowy przekracza 6 miesiêcy.
13.Wykonawca, w sytuacji, o której mowa w ust. 12, zobowi±zany jest poinformowaæ pisemnie zamawiaj±cego o dokonanej zmianie wynagrodzenia podwykonawcy lub powodach braku dokonania takiej zmiany. Do zawiadomienia wykonawca za³±czy o¶wiadczenie podwykonawcy potwierdzaj±cego terminow± zap³atê z tytu³u zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia.
14.Zmiana umowy, o której mowa w niniejszym paragrafie skutkuje zmian± wynagrodzenia jedynie w zakresie p³atno¶ci realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1. Formularz oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ);
2. Kosztorys ofertowy (za³±cznik nr 3A / 3B do SWZ);
3. O¶wiadczenie (za³±cznik nr 1A / 1B do SWZ);
4. Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy,
• W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
• Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w formularzu oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ), dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (np. nr NIP).
5. JE¯ELI DOTYCZY – O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 1C do SWZ);
6. JE¯ELI DOTYCZY – Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia — dotyczy ofert sk³adanych przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w punkcie 6.4.3. i 6.4.4. SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 1C do SWZ).
6. W niniejszym postêpowaniu zamawiaj±cy okre¶la szczególne, obiektywnie uzasadniony, sposób spe³niania przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z zapisami wskazanymi w punkcie 6.2 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 5A / 5B do SWZ.
2.W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany istotnych postanowieñ zawartej umowy jedynie w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) § 1 ust. 5 projektowanych postanowieñ umowy - Zadanie nr 1 i 2
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo, bez konieczno¶ci zmiany umowy, na co Wykonawca wyra¿a zgodê, zmniejszenia zakresu prac z przyczyn wynikaj±cych z potrzeb bie¿±cych (m.in. wy³±czenie okre¶lonych terenów z powodu prowadzenia inwestycji lub z innych przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego), a tak¿e w zwi±zku z pó¼niejszym zawarciem umowy ni¿ 1 marca 2023 r. Zakres powy¿szych zmian nie przekroczy 30% warto¶ci wynagrodzenia Wykonawcy brutto, o którym mowa w § 8 ust. 4 projektowanych postanowieñ umownych. O powy¿szych zmianach Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê w formie pisemnej.
2) § 19 projektowanych postanowieñ umowy - Zadanie nr 1 i 2
1.Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonywania zmian w tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w sytuacji, gdy:
a)zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w § 2 w razie wyst±pienia si³y wy¿szej lub losowego zdarzenia zewnêtrznego, którego skutków nie da siê przewidzieæ, np.: intensywne opady atmosferyczne, huragan, a tak¿e w razie konieczno¶ci podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków wyst±pienia si³y wy¿szej;
b)zmiany przepisów prawa obowi±zuj±cych po dacie zawarcia umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian - w takim przypadku zmianie mog± ulec wy³±cznie zapisy umowy, do których odnosz± siê zmiany przepisów prawa;
c)wyst±pi± dzia³ania osób trzecich, które uniemo¿liwiaj± wykonanie zadañ w terminie lub inne zdarzenia mog±ce negatywnie wp³yn±æ na termin i jako¶æ przedmiotu zamówienia,
d)nast±pi zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT,
e)powsta³a mo¿liwo¶æ zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ technologicznych lub technicznych, ni¿ te istniej±ce w chwili podpisania umowy, je¿eli nie spowoduje to zmiany przedmiotu zamówienia;
f)ograniczenia lub rozszerzenia przez Zamawiaj±cego zakresu przedmiotu zamówienia z przyczyn, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy
g)zaistnia³y przyczyny niezale¿ne od dzia³ania stron, których przy zachowaniu wszelkich nale¿ytych ¶rodków nie mo¿na unikn±æ ani im zapobiec.
2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 powy¿ej wymagaj± formy dokumentowej pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci aneksu do umowy.
3.Na wniosek wykonawcy – w uzasadnionych przypadkach – zamawiaj±cy mo¿e zmieniæ termin wykonywania poszczególnych czynno¶ci pielêgnacyjnych na rabacie sta³ej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê przy u¿yciu Platformy Przetargowej dostêpnej pod adresem: https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html - wymagania techniczne i organizacyjne opisane zosta³y w instrukcjach u¿ytkowników Platformy Przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://tychy.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-07 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-05

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

ZMIANY UMOWY-KLAUZULA WALORYZACYJNA-Zadanie nr 1 i 2:
§ 17 projektowanych postanowieñ umowy:
1.Zmiany postanowieñ Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zachowaniem warunków dopuszczalno¶ci zmiany Umowy okre¶lonych przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo Zamówieñ Publicznych.
2.Zmiana postanowieñ Umowy w zakresie wynagrodzenia wykonawcy, o której mowa w art. 436 ust. 4 lit. b) Prawa Zamówieñ Publicznych jest dopuszczalna w przypadku wyst±pienia:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug i podatku akcyzowego — o ró¿nicê w wysoko¶ci stawki VAT.
b)zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracy albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracy — o ró¿nicê pomiêdzy dotychczasow± wysoko¶ci± minimalnego wynagrodzenia lub stawki a now± wysoko¶ci± wynagrodzenia lub stawki, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê;
c)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne — o ró¿nicê pomiêdzy dotychczasow± wysoko¶ci± odprowadzanych sk³adek, a now± wysoko¶ci± odprowadzanych sk³adek, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcy.
d)zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych.
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê — o ró¿nicê w wyp³atach wynikaj±c± z tych zmian.
3.Zmiany mog± obejmowaæ jedn± lub wiêcej okoliczno¶ci, o których mowa uprzednio i wp³ywaæ na wynagrodzenie wykonawcy w zakresie poniesionego przez niego kosztu dzia³añ, o których mowa uprzednio oraz racjonalnego zysku, którego zasadny poziom zostanie ustalony podczas negocjacji.
4.Zmiany, o których mowa w ust. 2 i 3 dokonuje siê na pisemny wniosek wykonawcy b±d¼ zamawiaj±cego.
5.Strona zainteresowana zmian± postanowieñ Umowy przedstawia drugiej stronie na pi¶mie udokumentowany wniosek wraz z uzasadnieniem prawnym i faktycznym, stanowi±cym podstawy do negocjacji.

Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcê, wobec którego zachodz± podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 129 ze zm.).

Zamówienie realizowane bêdzie w terminie:
Zadanie nr 1 i 2 – umowa zawarta zostanie na okres nie d³u¿szy ni¿ 9 miesiêcy od dnia jej zawarcia. Termin wykonania umowy od dnia zawarcia i nie pó¼niej ni¿ do dnia 30 listopada 2023 roku.

Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wszystkie czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, z tym, ¿e osoba wykonuj±ca w ramach przedmiotu umowy czynno¶ci kierownicze (koordynator) nie musi byæ zatrudniona przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy.

Do przeliczenia na PLN warto¶ci wskazanej w dokumentach z³o¿onych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wyra¿onej w walutach innych ni¿ PLN, zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczêcia postêpowania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.