Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00632977/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
- 2024/BZP 00636549/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-05
- 2024/BZP 00661713/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja II segmentu budynku byłej Pralni Szpitalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna, 18
1.5.2.) Miejscowość: Branice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-140
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@swsb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalbranice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja II segmentu budynku byłej Pralni Szpitalnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe1265dc-620b-4140-97d7-83efe807e9bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064442/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Modernizacja II segmentu budynku byłej Pralni Szpitalnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632977
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 29/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 529493,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa dachu4.5.3.) Główny kod CPV: 45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45261400-8 - Pokrywanie
4.5.5.) Wartość części: 271075,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana i montaż okien i drzwi zewnętrznych4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
4.5.5.) Wartość części: 258417,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436072,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 644151,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436072,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Budowlany "DACHOLEP" Jolanta Stańczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711289393
7.3.3) Ulica: Juliusza Ligonia 35/2
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-224
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY DACHOLEP Jolanta STAŃCZAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY DACHOLEP Jolanta STAŃCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436072,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHU Progress Marek Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351625415
7.3.3) Ulica: Wrocławska 21
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.P.H.U Progress Marek Adamczyk
jakie przetargi wygrała firma
F.P.H.U Progress Marek Adamczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355470 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-30INNE PRZETARGI BRANICE
więcej: przetargi BRANICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku OSP Wilków gmina Błędów
- MODERNIZACJA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ POPRZEZ PRYSTOSOWANIE LOKALU NA POMIESZCZENIA ŚWIETLICOWE W MIECHOWIE
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lesznej Górnej
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- Przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku w m. Młodawin Górny wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





