Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00468632/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie drzew oraz interwencyjne prace w drzewostanie na terenie Miasta Zabrze w latach 2023-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrzepl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,109853,104108e3abd4597c869195cbe6fcb3d9.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie drzew oraz interwencyjne prace w drzewostanie na terenie Miasta Zabrze w latach 2023-20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12e572ea-6b3c-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024271/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usuwanie drzew oraz interwencyjne prace w drzewostanie na terenach Miasta Zabrze zlokalizowanych poza pasem drogowym.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468632/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.60.2022.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usuwanie drzew rosnących w terenach zieleni na podstawie uzyskanych decyzji zezwalających na wycinkę oraz wiatrołomów, a także interwencyjne prace w drzewostanie. Drzewa rosną w terenach zieleni zlokalizowanych poza pasem drogowym.
Do zadań Wykonawcy należy w szczególności:
a) wycinka drzew,
b) karczowanie drzew i krzewów
c) frezowanie karpin
d) prześwietlanie i przycinanie drzew techniką alpinistyczną
e) prześwietlanie krzewów
f) cięcie odmładzające i formujące żywopłotów
g) interwencyjne usuwanie wiatrołomów i drzew przewróconych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 633420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1315872,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Kὅnig prowadzący działalność pod nazwą: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „SERWIS ZIELEŃ” Łukasz Kὅnig
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 698258987
7.3.3) Ulica: Kopalniana
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-605
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2023 r. bądź do wyczerpania kwoty określonej w §5ust.1. postanowień umownych.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o., Nr sprawy DZP/24 TP/2025.
- Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych oraz urządzeń sygnalizacyjnych na terenie miasta Zabrze w roku 2026
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Instalacja systemów przeciwpożarowych w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Nr sprawy DZP/23 TP/2025
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Zakup wraz z dostawą drewna dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja terenów zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem czystości alejek, placów miejskich i ciągów pieszo - rowerowych w Sokołowie Podlaskim
- Wycinka 58 sztuk drzew, w złym stanie fitosanitarnym, zagrażających wywrotem lub złomem wraz z frezowaniem pni oraz uporządkowaniem terenu obiektu Stadion Sportowy Oporowska we Wrocławiu
- Pozyskanie i zrywka drewna oraz zabiegi pielęgnacyjne i zabezpieczające w lasach mienia Gminy Oleszyce na rok 2026.
- Wycinka i pielęgnacja drzew na terenie Gminy Nałęczów
- Realizacja usługi w zakresie utrzymania drzewostanu na terenach Gminy Miejskiej Żory w 2026 r.
- Usługa z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Lubaczów w roku 2026
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





