Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Rekowskiej 36 w Redzie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Jana Drzeżdżona
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 19029267600000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rekowska 36
1.5.2.) Miejscowość: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp5reda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp5reda.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Rekowskiej 36 w Redzie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbd9b830-88a1-4732-9377-12dfdc50427e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8cf9ca09-0087-11ef-b81b-aebd110f5279
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.SP5.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie codziennej produkcji i dowóz własnym transportem posiłków dla dzieci i uczniów do szkoły podstawowej oraz przedszkola oraz ich wydanie.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zostały określa Załącznik A do Zaproszenia – Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MMAK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860160438
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-17 do 2025-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
od 17.02.2025 r. do 31.07.2025 r., w tym: do Szkoły podstawowej od dnia
03.03.2025 r. do dnia 27.06.2025 r, dla Przedszkola od dnia 17.02.2025 r. do dnia 31.07.2025 r.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy za posiłki dostarczone następuje na podstawie miesięcznego zestawienia ilości zamówionych posiłków w danym miesiącu, sporządzonego przez Zamawiającego:
w wysokości brutto 200 540,00 zł, w tym;
a) cena jednostkowa za dostarczony posiłek do Szkoły Podstawowej nr 5 wynosi: 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych 00/100) brutto.
W cenie jednostkowej ujęto opłatę za wsad do kotła w kwocie 6,50 zł (słownie: sześć złotych 50/100) brutto oraz opłatę za usługę cateringową w kwocie 3,50 zł (słownie: trzy złote 50/100) brutto.
b) Cena jednostkowa za dostarczony posiłek do Oddziału Przedszkolnego wynosi: 15,00 zł (słownie: piętnaście złotych 00/100) brutto.
INNE PRZETARGI Z REDY
więcej: przetargi w Redzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego żywienia pacjentów hospitalizowanych przez Szpital Miejski w Rabce - Zdroju sp. z o. o.
- Usługi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Stalmierzu
- Kompleksowa obsługa cateringowa wydarzenia w Koninie pn. Annual Political Dialogue
- Usługa zbiorowego żywienia dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach XIII Ogólnopolskiej Konferencji Hydromikrobiologicznej "HYDROMICRO 2025 - Mikrobiologiczne badania wody w dobie antropocenu"
- Zapewnienie sali szkoleniowej i wyżywienia podczas 5 spotkań Interesariuszy programu RENEWAT.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.