eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułkowice › Modernizacja wraz z termomodernizacją budynku Ośrodka Zdrowia w Sułkowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wraz z termomodernizacją budynku Ośrodka Zdrowia w Sułkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sułkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sułkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-440

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sulkowice@sulkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33c2fe26-9723-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wraz z termomodernizacją budynku Ośrodka Zdrowia w Sułkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33c2fe26-9723-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040227/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja wraz z termomodernizacją budynku Ośrodka Zdrowia w Sułkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042509

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wraz z termomodernizacją budynku Ośrodka Zdrowia w Sułkowicach. Budynek zlokalizowany jest przy ul. Szkolnej 9, na działce nr 140/1 i wraz z działką nr 140/2 stanowi jedną nieruchomość. Wykonawca powinien wykonać dokumentację projektowo-kosztorysową oraz wykonać zaplanowane roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Celem zadania jest uzyskanie sprawnego zmodernizowanego budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi w budynku oraz poza budynkiem.
2. Istniejący budynek komunalny jest budynkiem czterokondygnacyjnym, bez poddasza. Budynek przykryty dachem czterospadowym o kącie nachylenia połaci 16 stopni. Budynek wybudowany w latach 60 ubiegłego wieku, murowany głównie z cegły ceramicznej, nie ocieplony. W Ośrodku Zdrowia będącym własnością Gminy Sułkowice mieści się apteka oraz przychodnie i gabinety lekarskie różnych podmiotów.
3. W ramach prac przewiduje się m. in.:
 kompleksową wymianę pokrycia dachowego wraz z elementami więźby dachowej, obróbkami, remontem kominów, instalacji odgromowej, wymianą rynien i rur spustowych oraz montażem instalacji solarnej,
 izolację pionową oraz ocieplenie ścian piwnic, wykonanie drenażu opaskowego wraz ze studniami rewizyjnymi i podłączeniem do kanalizacji deszczowej i zbiornika na deszczówkę,
 wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej,
 ocieplenie budynku wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych, remontem i przebudową schodów zewnętrznych,
 wymianę instalacji wewnętrznych (wodno-kanalizacyjna, elektryczna, CO wraz z grzejnikami),
 modernizację kotłowni CO,
 roboty wewnętrzne (tynki wewnętrzne i malowanie, remont łazienek, wymiana podłóg),
 roboty towarzyszące (uzupełnienie i odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej i asfaltu, wymiana komina zewnętrznego, montaż elementów na elewacji, montaż platformy podnośnikowej zewnętrznej).
4. Należy podkreślić, że roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie. Prace remontowe należy prowadzić etapowo, w taki sposób, by zapewnić ciągłość pracy Ośrodka Zdrowia. Wszystkie prace budowlane muszą być prowadzone w ścisłym ustaleniu z przedstawicielami Urzędu Miejskiego w Sułkowicach. Organizacja prac budowlanych będzie wymagać szczególnej uwagi, ze względu na bezpieczeństwo osób przebywających w Ośrodku Zdrowia. Nie istnieje możliwość wyłączenia całego budynku na czas realizacji robót modernizacyjnych i remontowych.
5. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania określony został w dokumentacji przetargowej oraz programie funkcjonalno-użytkowym.
6. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 roboty budowlane, 45321000-3 izolacja cieplna.
7. Inwestycja finansowana z Programu Rządowy Funduszu Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych.
8. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni ( tj. osoby zajmujące się operowaniem sprzętem budowlanym, osoby wykonujące prace fizyczne) z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnoście spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
11. Zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7): nie dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3321000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4890480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3321000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dom-Plast Wojciech Kobiela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792132073

7.3.3) Ulica: Skawińska

7.3.4) Miejscowość: Radziszów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-052

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3321000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.