eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Sukcesywne dostawy art. spożywczych do Aresztu Śledczego w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112222 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy art. spożywczych do Aresztu Śledczego w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Szczecinie

1.3.) Oddział zamawiającego: Areszt Śledczy w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000626484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaszubska 28

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-226

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: (91) 4809100

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_szczecin@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/as_szczecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna więziennictwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy art. spożywczych do Aresztu Śledczego w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d645df65-b23b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018080/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Dostawa art. spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051208/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.02.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 118495,10 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 1 – ART. SYPKIE

LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma
1 2 3 4 5 6
1. RYŻ ŁUSKANY kg 3300 15614100-6 PN-A-74220
2. KASZA JĘCZMIENNA kg 3300 15613000-8 PN-87-74203
3. MĄKA PSZENNA kg 3100 15612100-2 PN-A-74022
4. KASZA MANNA kg 600 15613000-8 PN-88/A-74036
5. PŁATKI OWSIANE kg 400 15613380-5 PN-82/A-74037
6. MĄKA ZIEMNIACZANA kg 500 15612100-2 PN-93/A-74710
7. KASZA GRYCZANA kg 1000 15613000-8 PN-87-74203
8. KASZA PĘCZAK kg 1000 15613000-8 PN-87-74203
9. KASZA KUSKUS kg 250 15613000-8 PN-87-74203

4.5.3.) Główny kod CPV: 15614100-6 - Ryż długoziarnisty

4.5.5.) Wartość części: 32299,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 2 – KONSERWY RYBNE

LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma
1 2 3 4 5 6
1. KONSERWA RYBNA – SZPROT W POMIDORACH, OPAKOWANIE ŁATWO-OTWIERALNE 300 G./330 G. kg 500 15240000-2 PN-V-74012
2. KONSERWA RYBNA – PAPRYKARZ, OPAKOWANIE ŁATWO-OTWIERALNE 300 G. kg 700 15240000-2 PN-V-74012

4.5.3.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 8178,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 3 – JAJA KURZE

LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma
1 2 3 4 5 6
1. Jaja Kurze, Klasa 1B, Rozmiar M (53-63 g.) szt. 22000 03142500-3 PN-85/A-86503

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 6820,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 4 – NABIAŁ

LP. Przedmiot Zamówienia j.m. Ilość Kod CPV Polska Norma
1 2 3 4 5 6
1. Twaróg chudy, hermetycznie pakowany, o przedłużonym terminie ważności (kostka 200 g.) kg 1700 15542100-1 PN-91/A-86300
2. Śmietanka UHT 12% (karton) l 700 15512000-0 PN-A-86050
3. Śmietana 12% (karton, kubek) l 900 15512000-0 PN-A-86050
4. Serek homogenizowany – różne smaki (opakowanie nie mniejsze niż 100 g., nie większe niż 150 g. – jednakowa gramatura przy każdej dostawie) kg 1000 15500000-3 PN-91/A-86300
5. Serek bez cukru typu „wiejski” (kubek 150 g.) kg 700 15542100-0 PN-91/A-86300
6. Ser żółty, twardy kg 150 15544000-3 PN-68/A-86230
7. Kostka topiona (produkt seropodobny, topiony, kostka 100 g.) kg 1500 15542200-1 PN 66/A-86233
8. Jogurt owocowy (opakowanie nie mniejsze niż 100 g., nie większe niż 150 g. – jednakowa gramatura przy każdej dostawie) kg 1000 15542200-1 PN-83/A-86061
9. Jogurt naturalny „bez cukru” (opakowanie nie mniejsze niż 100 g., nie większe niż 150 g. – jednakowa gramatura przy każdej dostawie) kg 150 15551320-4 PN-83/A-86061
10. Jogurt naturalny (opakowanie nie mniejsze niż 300 g., nie większe niż 500 g. – jednakowa gramatura przy każdej dostawie) kg 200 15551310-1 PN-83/A-86061
11. Ser topiony plasterki (pakowane próźniowo, pojedyncze plasterki w opakowaniu owinięte folią, opakowanie nie większe niż 200 g. - jednakowa gramatura przy każdej dostawie ) kg 70 15551310-1 PN 66/A-86233
12. Serek śmietankowy naturalny kanapkowy do smarowania (opakowanie nie mniejsze niż 100 g., nie większe niż 150 g. – jednakowa gramatura przy każdej dostawie) kg 500 15500000-3 PN-91/A-86300
13. Ser żółty, twardy, wędzony kg 150 15544000-3 PN-68/A-86230
14. Maślanka (opakowanie nie mniejsze niż 300g, nie większe niż 500 g. – jednakowa gramatura przy każdej dostawie) l 30 15551500-0 PN – A-86061
15. Twaróg wędzony, hermetycznie pakowany, (opakowanie nie mniejsze niż 200 g., nie większe niż 250 g. – jednakowa gramatura przy każdej dostawie) kg 200 15542100-1 PN-91/A-86300
16. Mleko w proszku, odtłuszczone kg 350 15511700-0 PN-A-86024/A1:1996

4.5.3.) Główny kod CPV: 15542100-0 - Ser twarogowy

4.5.5.) Wartość części: 71197,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29415,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33025,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29415,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH Jaro Jarosław Lorke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: Osiedlowa 39

7.3.4) Miejscowość: Widziszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29415,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-08 do 2022-03-02

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9347,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14221,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14221,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Imperial Kołobrzeg Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 671742992

7.3.3) Ulica: Albatrosa 11

7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14221,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-12 do 2022-03-02

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6699,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12705,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6699,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Dominant

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561242957

7.3.3) Ulica: Polna 31/4

7.3.4) Miejscowość: Maszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 72-130

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6699,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-08 do 2021-10-21

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85946,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85946,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85946,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółkdzielnia Mleczarska Mlekovita

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329

7.3.3) Ulica: Ludowa 122

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85946,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-08 do 2022-03-02
2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.