Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00064948/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
- 2021/BZP 00069465/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112144 z dnia 2021-07-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Obsługa komunikacyjna szkoły w Julianowie" opracowanie wielobranżowej dok. projekt. budowy ul. Zimowej, Urbanistów BIS, oraz fragm. drogi 4 KD-L i 4 KD-D w rejonie planowanej szkoły w Julianowie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Obsługa komunikacyjna szkoły w Julianowie" opracowanie wielobranżowej dok. projekt. budowy ul. Zimowej, Urbanistów BIS, oraz fragm. drogi 4 KD-L i 4 KD-D w rejonie planowanej szkoły w Julianowie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6d05a9c-bd5d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001806/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Wykonanie opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadań "Łącznik pomiędzy ul. Cyraneczki i ul. Zimową na terenie Gm. Konstancin-Jeziorna" i "Obsługa komunikacyjna szkoły w Julianowie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064948/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: spr.26/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy ulicy Zimowej, Urbanistów BIS, oraz fragmentu drogi 4 KD-L i 4 KD-D w rejonie planowanej szkoły w Julianowie, na podstawie koncepcji, które stanowią załączniki do niniejszego OPZ:
1. Koncepcja ul. Zimowa ( do km 0+600) - załącznik nr 1,
1. Koncepcja ul. Urbanistów BIS - załącznik nr 2,
2. Koncepcja dróg wokół szkoły w Julianowie - załącznik nr 3,
w zakresie oznaczonym w załączniku nr 4 wraz z uzyskaniem decyzji
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności .
4.5.3.) Główny kod CPV: 71315000-9 - Usługi budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 632220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robimart Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142150590
7.3.3) Ulica: Mechaników 1 A lok 3
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) ETAP I: Opracowanie wielobranżowego projektu budowy drogi zgodnie z ww. koncepcjami;
a) Analiza załączonych koncepcji budowy dróg, analiza wniosków mieszkańców i Zamawiającego wraz z propozycją zmian – 5 tygodni
od daty zawarcia umowy,
b) Opracowanie i przekazanie wstępnego projektu budowlanego do weryfikacji Zamawiającemu – 15 tygodni od daty zawarcia umowy,
c) Opracowanie kompletnego i uzgodnionego z Zamawiającym projektu budowlanego, przedmiary, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 40 tygodni od daty zawarcia umowy,
2) ETAP II: Uzyskanie decyzji ZRID z rygorem natychmiastowej wykonalności – 60 tygodni od daty zawarcia umowy.
3) ETAP III: Pełnienie nadzoru autorskiego – w trakcie realizacji budowy do czasu protokólarnego odbioru końcowego robót nie zawierających wad
i uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego.
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Budynek ul. Puławska 42A - Termomodernizacja budynku wraz z adaptacją pomieszczeń
- Przebudowa drogi gminnej ul. Księdza Marka - Etap I wraz z łącznikiem ul. Księdza Marka i ul. Balladyny w Piasecznie (...) oraz Przebudowa drogi gminnej ul. Balladyny w Piasecznie (...)
- "Termomodernizacja budynku przy ul. 11 Listopada 64 w ramach zadania: "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno"
- Termomodernizacja budynku przy ul. Leśnej 45 w ramach zadania: "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno"
- Termomodernizacja budynku przy ul. Lechitów 20 w ramach zadania: "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- "Budowa ul. Kolejowej w Psarach " - w formule zaprojektuj i wykonaj.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Awaryjne naprawy po okresie zimowym dróg wojewódzkich województwa śląskiego.
- Usuwanie szkód górniczych w Oddziałach Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. oraz podmiotów w imieniu których Spółka naprawia szkody górnicze na podstawie udzielonych pełnomocnictw.
więcej: Usługi budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.