eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › "Obsługa komunikacyjna szkoły w Julianowie" opracowanie wielobranżowej dok. projekt. budowy ul. Zimowej, Urbanistów BIS, oraz fragm. drogi 4 KD-L i 4 KD-D w rejonie planowanej szkoły w Julianowie"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112144 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Obsługa komunikacyjna szkoły w Julianowie" opracowanie wielobranżowej dok. projekt. budowy ul. Zimowej, Urbanistów BIS, oraz fragm. drogi 4 KD-L i 4 KD-D w rejonie planowanej szkoły w Julianowie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Obsługa komunikacyjna szkoły w Julianowie" opracowanie wielobranżowej dok. projekt. budowy ul. Zimowej, Urbanistów BIS, oraz fragm. drogi 4 KD-L i 4 KD-D w rejonie planowanej szkoły w Julianowie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6d05a9c-bd5d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001806/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Wykonanie opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadań "Łącznik pomiędzy ul. Cyraneczki i ul. Zimową na terenie Gm. Konstancin-Jeziorna" i "Obsługa komunikacyjna szkoły w Julianowie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064948/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: spr.26/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy ulicy Zimowej, Urbanistów BIS, oraz fragmentu drogi 4 KD-L i 4 KD-D w rejonie planowanej szkoły w Julianowie, na podstawie koncepcji, które stanowią załączniki do niniejszego OPZ:
1. Koncepcja ul. Zimowa ( do km 0+600) - załącznik nr 1,
1. Koncepcja ul. Urbanistów BIS - załącznik nr 2,
2. Koncepcja dróg wokół szkoły w Julianowie - załącznik nr 3,

w zakresie oznaczonym w załączniku nr 4 wraz z uzyskaniem decyzji
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności .

4.5.3.) Główny kod CPV: 71315000-9 - Usługi budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 632220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robimart Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142150590

7.3.3) Ulica: Mechaników 1 A lok 3

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 420 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia:
1) ETAP I: Opracowanie wielobranżowego projektu budowy drogi zgodnie z ww. koncepcjami;
a) Analiza załączonych koncepcji budowy dróg, analiza wniosków mieszkańców i Zamawiającego wraz z propozycją zmian – 5 tygodni
od daty zawarcia umowy,
b) Opracowanie i przekazanie wstępnego projektu budowlanego do weryfikacji Zamawiającemu – 15 tygodni od daty zawarcia umowy,
c) Opracowanie kompletnego i uzgodnionego z Zamawiającym projektu budowlanego, przedmiary, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 40 tygodni od daty zawarcia umowy,
2) ETAP II: Uzyskanie decyzji ZRID z rygorem natychmiastowej wykonalności – 60 tygodni od daty zawarcia umowy.
3) ETAP III: Pełnienie nadzoru autorskiego – w trakcie realizacji budowy do czasu protokólarnego odbioru końcowego robót nie zawierających wad
i uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego.
2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.