eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żurawica › "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE ŻURAWICA"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE ŻURAWICA"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żurawica

1.3.) Oddział zamawiającego: GminaŻurawica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Żurawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zurawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zurawica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE ŻURAWICA"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da8fbc81-b682-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080476/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE ŻURAWICA”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da8fbc81-b682-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności: składanie ofert, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, oraz wymiana informacji odbywa się w formie elektronicznej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System (za pośrednictwem Portalu E-zamówienia), dostępny pod adresemhttps://ezamowienia.gov.pl/. Szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych w zakresie korespondencji elektronicznej zawarto w treści SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – zwane dalej RODO, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Żurawica.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym mogą się Państwo skontaktować poprzez adres e-mail:
daneosobowe@zurawica.pl, we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw
związanych z przetwarzaniem danych.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie
udzielonej zgody, w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze danych, wynikających z zadań gminy – w
oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm. – dalej uPzp) oraz aktów wykonawczych
do uPzp, związanych z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy z osobą, której dane dotyczą,
określonym w treści zgody.
4. Podanie danych osobowych jest wymagane na podstawie przepisów prawa.
5. Państwa dane osobowe będą przekazywane innym organom publicznym i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących
przepisów prawa.
6. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, dostawcy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT
oraz podmioty wspierające w świadczeniu usług drogą elektroniczną, organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania
publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej - w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie
obowiązującego prawa, inne podmioty, które przetwarzają dane osobowe na podstawie umów podpisanych z administratorem, oraz
podmioty, które wystąpią o informacje na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.
7. Nie podanie przez Państwo danych osobowych wyłącza możliwość realizacji celów określonych w pkt. 3. (...) Dalsze inf. dot.
obowiązku informacyjnego zawarte są w Rozdziale II SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przysługuje Państwu prawo:
- do usunięcia danych osobowych;
- do przenoszenia danych osobowych;
- sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c
RODO.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 realizacja robót budowalnych polegających na wykonaniu termoizolacji oraz robót towarzyszących ‘’na starej’’ części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
nr 1 w Żurawicy, który znajduje się przy ul. Jana Pawła II 194, 37-710 Żurawica.
Zakres prac oraz parametry techniczne materiałów budowlanych koniecznych do wykonania robót określony został w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „wybuduj” stanowiący załącznik nr 8A do SWZ.
- „Przedmiar robót” stanowiący załącznik nr 8C do SWZ.
- „Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej” stanowiące załącznik nr 8D do SWZ.
Zadanie nr 2 realizacja robót budowalnych polegających na wykonaniu przebudowy kotłowni
w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Żurawicy, który znajduje się przy ul. Jana Pawła II 194, 37-710 Żurawica.
Zakres prac oraz parametry techniczne wykonania robót określonych powyżej określony został
w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „zaprojektuj i wybuduj” stanowiący załącznik nr 8B do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421132-8 - Instalowanie okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowalnych polegających na wykonaniu termoizolacji oraz robót towarzyszących budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Św. Jadwigi Królowej Polski Filia, położonego przy ul. gen. Maczka 1, 37-710 Żurawica.
Zakres prac oraz parametry techniczne materiałów budowlanych koniecznych do wykonania robót określony został w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „wybuduj” stanowiący załącznik nr 8A do SWZ
- „Przedmiar robót” stanowiący załącznik nr 8C do SWZ.
- „Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej” stanowiące załącznik nr 8D do SWZ.
- „Dokumentacja projektowa „wiarus” branża instalacyjna załącznik nr 8E do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421132-8 - Instalowanie okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowalnych polegających na wykonaniu termoizolacji oraz robót towarzyszących budynku Szkoły Podstawowej im. Macieja Rataja
w Wyszatycach, położonej w miejscowości Wyszatyce 154, 37-722 Wyszatyce.
Zakres prac oraz parametry techniczne materiałów budowlanych koniecznych do wykonania robót określony został w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „wybuduj” stanowiący załącznik nr 8A do SWZ
- „Przedmiar robót” stanowiący załącznik nr 8C do SWZ.
- „Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej” stanowiące załącznik nr 8D do SWZ.
Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowalnych polegających na wykonaniu przebudowy kotłowni budynku Szkoły Podstawowej im. Macieja Rataja w Wyszatycach, położonej
w miejscowości Wyszatyce 154, 37-722 Wyszatyce.
Zakres prac oraz parametry techniczne wykonania robót określonych powyżej określony został
w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „zaprojektuj i wybuduj” stanowiący załącznik nr 8B do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421132-8 - Instalowanie okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowalnych polegających na wykonaniu termoizolacji oraz robót towarzyszących na budynkach:
1. OSP Batycze, położonego w miejscowości Batycze 27, 37-713 Batycze.
Zakres prac oraz parametry techniczne materiałów budowlanych koniecznych do wykonania robót określony został w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „wybuduj” stanowiący załącznik nr 8A do SWZ
- „Przedmiar robót” stanowiący załącznik nr 8C do SWZ.
- „Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej” stanowiące załącznik nr 8D do SWZ.
2. OSP Orzechowce, położonego w miejscowości Orzechowce 84A, 37-712 Orzechowce
Zakres prac oraz parametry techniczne materiałów budowlanych koniecznych do wykonania robót określony został w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „wybuduj” stanowiący załącznik nr 8A do SWZ
- „Przedmiar robót” stanowiący załącznik nr 8C do SWZ.
- „Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej” stanowiące załącznik nr 8D do SWZ.
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „zaprojektuj i wybuduj” stanowiący załącznik nr 8B do SWZ.
3. OSP Bolestraszyce, położonego w miejscowości Bolestraszyce 97, 37-722 Bolestraszyce.
Zakres prac oraz parametry techniczne materiałów budowlanych koniecznych do wykonania robót określony został w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „wybuduj” stanowiący załącznik nr 8A do SWZ
- „Przedmiar robót” stanowiący załącznik nr 8C do SWZ.
- „Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej” stanowiące załącznik nr 8D do SWZ.
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „zaprojektuj i wybuduj” stanowiący załącznik nr 8B do SWZ.
4. OSP Żurawica , położonego w miejscowości Żurawica ul. Ojca Św. Jana Pawła II 67, 37-710 Żurawica.
Zakres prac oraz parametry techniczne materiałów budowlanych koniecznych do wykonania robót określony został w poniższych dokumentach:
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „wybuduj” stanowiący załącznik nr 8A do SWZ
- „Przedmiar robót” stanowiący załącznik nr 8C do SWZ.
- „Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej” stanowiące załącznik nr 8D do SWZ.
- „Projekt budowlany” stanowiące załącznik nr 8F do SWZ.
- „Opis Przedmiotu Zamówienia dla formuły „zaprojektuj i wybuduj” stanowiący załącznik nr 8B do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421132-8 - Instalowanie okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

DOTYCZY Część I; Część II Część III zamówienia

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który:

a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: polegającą na budowie, przebudowie, remoncie lub adaptacji budynku o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych),

b) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, wymagane jest doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata.

c) kierownikiem robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata,

d) Osobą uprawnioną do prowadzenia obsługi geodezyjnej inwestycji.

Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności zawodowej w przypadku gdy jedna osoba posiadać będzie łączenie wszystkie w/w uprawnienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY Część I; Część II Część III zamówienia

1. Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj;

1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne podmiotowe dokumenty;

2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje wypłacenie Wykonawcy zaliczka w wysokości nie mniej niż 5% wynagrodzenia.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne są następujące istotne zmiany treści umowy:
1) Wydłużenie terminu zakończenia robót budowlanych:
a) jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego,
w szczególności sytuacją finansową, zdolność płatnicza lub warunki organizacyjne w tym przedłużająca się procedura przetargowa,
b) jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności np. klęski żywiołowe lub inne okoliczności mające charakter siły wyższej,
c) jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności; wystąpieniem warunków atmosferycznych uniemożliwiających kontynuowanie robót,
d) w razie konieczności wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy wywołanych zmianami
w przepisach prawa lub rozporządzeniach.
- Zmiana terminu zakończenia robót (skrócenie i wydłużenie) wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem i propozycją nowego terminu.
2) Przewiduje się możliwość ograniczenia rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie niemożliwe do zrealizowania ze względów niezależnych od wykonawcy
i zamawiającego. Roboty takie w dalszej części umowy nazywane są robotami zaniechanymi. Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy. Zmniejszenie wynagrodzenia będzie obliczone w oparciu o pozycje wymienione w ofercie
z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych prac.
3) Wszelkie zmiany umowy (za wyjątkiem zmiany kierownika budowy, kierownika robót i inspektora nadzoru) wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
4) Dopuszcza się zmianę osoby kierownika robót
a) na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac
b) na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu
i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w SIWZ i dostarczeniu odpowiednich dokumentów potwierdzających uprawnienia.
Zmiana osoby kierownika budowy i kierownika robót wymaga powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wg. wzoru Zamawiającego za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na Portalu e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.