eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokModernizacja pomieszczeń szatni mokrych na Pływalni "Sportowej" BOSiR przy ul. Włókienniczej w Białymstoku w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2025-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń szatni mokrych na Pływalni „Sportowej” BOSiR
przy ul. Włókienniczej w Białymstoku w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Włókiennicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-465

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: (85) 6652870

1.5.8.) Numer faksu: (85) 6652871

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adabrowska@bosir.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejskoaktywni.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbc23686-350c-4935-8c46-1f431e6a0f89

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu oraz utrzymania terenów rekreacyjnych, obiektów i urządzeń sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń szatni mokrych na Pływalni „Sportowej” BOSiR
przy ul. Włókienniczej w Białymstoku w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbc23686-350c-4935-8c46-1f431e6a0f89

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049468/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja szatni mokrych damskiej i męskiej w budynku Pływalni Sportowej w Białymstoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667429

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.262.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 800680,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanym w systemie „zaprojektuj
i wybuduj”, polegających na modernizacji pomieszczeń szatni mokrych damskiej i męskiej na pływalni Sportowej BOSiR przy ul Włókienniczej w Białymstoku .
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) etap I - wykonanie wszystkich koniecznych prac projektowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i programem funkcjonalno – użytkowym oraz uzyskanie niezbędnych decyzji i opinii, a w szczególności:
a) wykonanie co najmniej 2 koncepcji aranżacji i wystroju pomieszczeń, które w części graficznej obejmować będą rzuty, przekroje, wizualizacje 3D,
b) wykonanie wielobranżowej kompletnej dokumentacji projektowej,
c) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
2) etap II – wykonanie robót budowlanych branży budowlanej, instalacji sanitarnych
i elektrycznych w pełnym zakresie wraz z przeprowadzeniem niezbędnych odbiorów
i dopuszczenia do użytkowania obiektu po modernizacji zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją, a w szczególnosci:
a) wymianę szafek z HPL wraz z montażem systemu automatycznego zamykania,
b) wymianę okładzin ścian i podłóg,
c) malowanie pozostałych powierzchni ścian i sufitów,
d) wymianę zabudów w tym kabin przebieralni z płyt HPL,
e) wymianę drzwi wraz z ościeżnicami,
f) wymianę grzejników na ocynkowane,
g) wymianę osprzętu elektrycznego (gniazda, łączniki),
h) wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy LED,
i) wymianę suszarek i luster,
j) wymianę urządzeń sanitarnych (umywalek, misek wc kompakt i kabiny prysznico-wej) wraz z armaturą.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym zał. nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym zał. nr 7 do SWZ
4. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia, w ramach której obowiązany jest zapewnić przez cały okres gwarancji wykonywania napraw i wymiany uszkodzonych lub zużytych elementów, jak również serwis gwarancyjny obejmujący przeglądy techniczne i konserwację (wszelkie koszty serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232460-4 - Roboty sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 986535,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1684700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 986535,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Architekci i Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423449431

7.3.3) Ulica: Świętojańska 12A

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-082

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom następujące zakresy robót: doradztwo techniczne przez cały okres realizacji inwestycji oraz wykonanie części prac rozbiórkowych i wykończeniowych; firmie: Instytut Doradztwa Inwestycyjnego Robert Żyliński, ul. Ukośna 22c/3, 15-836 Białystok, NIP 844 149 55 03.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 986535,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.