Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00667429/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń szatni mokrych na Pływalni „Sportowej” BOSiR
przy ul. Włókienniczej w Białymstoku w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włókiennicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-465
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 6652870
1.5.8.) Numer faksu: (85) 6652871
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adabrowska@bosir.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejskoaktywni.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbc23686-350c-4935-8c46-1f431e6a0f891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu oraz utrzymania terenów rekreacyjnych, obiektów i urządzeń sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń szatni mokrych na Pływalni „Sportowej” BOSiRprzy ul. Włókienniczej w Białymstoku w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbc23686-350c-4935-8c46-1f431e6a0f89
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049468/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja szatni mokrych damskiej i męskiej w budynku Pływalni Sportowej w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667429
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.262.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 800680,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanym w systemie „zaprojektuj
i wybuduj”, polegających na modernizacji pomieszczeń szatni mokrych damskiej i męskiej na pływalni Sportowej BOSiR przy ul Włókienniczej w Białymstoku .
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) etap I - wykonanie wszystkich koniecznych prac projektowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i programem funkcjonalno – użytkowym oraz uzyskanie niezbędnych decyzji i opinii, a w szczególności:
a) wykonanie co najmniej 2 koncepcji aranżacji i wystroju pomieszczeń, które w części graficznej obejmować będą rzuty, przekroje, wizualizacje 3D,
b) wykonanie wielobranżowej kompletnej dokumentacji projektowej,
c) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
2) etap II – wykonanie robót budowlanych branży budowlanej, instalacji sanitarnych
i elektrycznych w pełnym zakresie wraz z przeprowadzeniem niezbędnych odbiorów
i dopuszczenia do użytkowania obiektu po modernizacji zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją, a w szczególnosci:
a) wymianę szafek z HPL wraz z montażem systemu automatycznego zamykania,
b) wymianę okładzin ścian i podłóg,
c) malowanie pozostałych powierzchni ścian i sufitów,
d) wymianę zabudów w tym kabin przebieralni z płyt HPL,
e) wymianę drzwi wraz z ościeżnicami,
f) wymianę grzejników na ocynkowane,
g) wymianę osprzętu elektrycznego (gniazda, łączniki),
h) wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy LED,
i) wymianę suszarek i luster,
j) wymianę urządzeń sanitarnych (umywalek, misek wc kompakt i kabiny prysznico-wej) wraz z armaturą.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym zał. nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym zał. nr 7 do SWZ
4. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia, w ramach której obowiązany jest zapewnić przez cały okres gwarancji wykonywania napraw i wymiany uszkodzonych lub zużytych elementów, jak również serwis gwarancyjny obejmujący przeglądy techniczne i konserwację (wszelkie koszty serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 986535,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1684700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 986535,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Architekci i Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423449431
7.3.3) Ulica: Świętojańska 12A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-082
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom następujące zakresy robót: doradztwo techniczne przez cały okres realizacji inwestycji oraz wykonanie części prac rozbiórkowych i wykończeniowych; firmie: Instytut Doradztwa Inwestycyjnego Robert Żyliński, ul. Ukośna 22c/3, 15-836 Białystok, NIP 844 149 55 03.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARCHITEKCI I BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ARCHITEKCI I BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 986535,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Przygotowanie i realizacja zajęć dydaktycznych dla słuchaczy jednej edycji trzysemestralnych studiów podyplomowych
- Dostawa różnych produktów spożywczych
- Przebudowa zewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej na potrzeby Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Octowej 2
- "Dostawa części eksploatacyjnych do rozrywarki worków pracującej na Sortowni 2 w ZUOK w Hryniewiczach"
- Zakup macierzy dyskowej
- Modernizacja szatni w IV Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Zwierzyniecka 9A
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy budynku Centrum Aktywności Kulturalno-Społecznej w Niebylcu
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie..(drugie postępowanie)
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze"
- Budowa przyłącza wodociąg. i hydrant. sieci ppoż. dla zabud. zesp. pałacowo-parkowego PAN-DZiK w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5, obr.0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
- Przebudowa i remont leśniczówki Leśnictwa Bilczew.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.