eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlesnoWymiana nawierzchni boiska szkolnego asfaltowego na boisko o nawierzchni przepuszczalnej



Ogłoszenie z dnia 2025-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni boiska szkolnego asfaltowego na boisko o nawierzchni przepuszczalnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olesno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pieloka 21

1.5.2.) Miejscowość: Olesno

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 343597841

1.5.8.) Numer faksu: 343597842

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@olesno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/olesno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana nawierzchni boiska szkolnego asfaltowego na boisko o nawierzchni przepuszczalnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-349bcb8a-e525-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042382/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Wymiana nawierzchni boiska szkolnego asfaltowego na boisko o nawierzchni przepuszczalnej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 w ramach programu: ,,Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249340

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195743,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni boiska szkolnego asfaltowego zlokalizowanego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Oleśnie na boisko o nawierzchni przepuszczalnej w systemie zaprojektuj-wybuduj.
Modernizacja istniejącego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni asfaltowej, polega na:
- zmianie parametrów istniejącej podbudowy w części modernizowanej (w tym częściowej wymianie i zmianie konstrukcji) dla uzyskania lepszej jej zdolności do wchłaniania wód opadowych i przepuszczania ich w głąb gruntu oraz uzyskanie odporności na warunki zimowe,
- wymianie połowy istniejącej nawierzchni z asfaltu ze względu na jej zużycie, na inną, o parametrach podanych w dalszej części PFU,
- zachowaniu istniejących bramek i koszy do koszykówki, ze zmianą ich położenia, ale z odnowieniem pokrycia antykorozyjnego i malowania nawierzchniowego,
- zachowaniu lokalizacji i wymiarów w planie płyty boiska, pokrytej nawierzchnią asfaltową,
- usunięciu koszy na śmieci, znajdujących się obecnie przy płycie boiska i przeniesieniu ich w inne miejsce,
- częściowej wymianie gruntu w pasach przylegających do boków płyty boiska (strona północna i południowa), w obszarze boiska od siatkówki, dla wykorzystania naturalnych zdolności nawierzchni terenu do wchłaniania wody deszczowej,
- korekta rzędnych nawierzchni na obszarze przyległym do zmodernizowanej płyty boiska, dla łagodnego dostosowania ich do rzędnych terenu istniejącego i zagospodarowanie nawierzchni zielenią.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204549 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204549 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KW LUPUS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6463001364

7.3.3) Ulica: Harcerska 60

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204549 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.