eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Modernizacja boiska przy Zespole Szkół nr 2 w Koluszkach"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111972 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja boiska przy Zespole Szkół nr 2 w Koluszkach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁÓDZKI WSCHODNI

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Łódzki Wschodni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 3

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 633 71 91

1.5.8.) Numer faksu: 42 632 93 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodzkiwschodni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lodzkiwschodni.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lodzkiwschodni.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja boiska przy Zespole Szkół nr 2 w Koluszkach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d8367c0-d348-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006461/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 "Modernizacja boiska przy Zespole Szkół nr 2 w Koluszkach"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092594/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175792,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja boiska szkolnego przy ZS nr 2 w Koluszkach zlokalizowanego na terenie szkoły przy ul. Budowlanych 8 w Koluszkach. Celem zamierzenia jest wykonanie nowej nawierzchni boiska z trawy syntetycznej na istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz wymiana na nowe bramek piłkarskich i stojaków z tablicami do koszykówki.

2. Opis stanu istniejącego.
Zespół Szkół nr 2 w Koluszkach zlokalizowany jest na działce nr ew. 167/2 w obr. 5 m. Koluszki przy ul. Budowlanych 8. Na działce znajduje się m.in. boisko szkolne, modernizacja którego objęta jest niniejszym zamówieniem. Boisko wykorzystywane jest do organizacji zajęć sportowych dla uczniów szkoły, a w godzinach popołudniowych korzystają z niego dzieci i młodzież z sąsiadującego ze szkołą osiedla mieszkaniowego. Płyta boiska o wymiarach 28,0 m × 41,5 m pokryta jest nawierzchnią bitumiczną w złym stanie technicznym z licznymi spękaniami. Boisko wyposażone jest w dwie bramki do piłki ręcznej oraz dwa stojaki z tablicami do gry w koszykówkę. Ponadto, boisko wyposażone jest w oświetlenie słupowe płyty boiska, słupy zlokalizowane poza obszarem robót. Instalacja oświetleniowa nie podlega modernizacji.

3. Zakres rzeczowy zamówienia - opis stanu projektowanego.
Przebudowa boiska polegająca na wykonaniu robót budowlanych, w tym wymiana jego nawierzchni, nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę ani zgłoszenia do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 1) lit. b. Zamawiający posiada zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, wydanym w reżimie prawnym obowiązującym w dniu wydania zaświadczenia, stanowiący załącznik nr 15 do SWZ.
Zamawiający określa zakres rzeczowy zamówienia na podstawie załączonego do SWZ opisu prac budowlanych inwestycji pt. „Modernizacja boiska przy Zespole Szkół nr 2 w Koluszkach” (zał. nr 13 SWZ) oraz przedmiaru robót do zamierzenia określającego zakres rzeczowo – ilościowy dla ułatwienia identyfikacji podstawowych robót oraz ich wielkości (zał. nr 14 SWZ) w sposób następujący:
1) przygotowanie terenu pod budowę (tymczasowe wydzielenie placu budowy),
2) pomiar wysokościowy płyty boiska,
3) wykonanie otworów ø 20mm, umożliwiających odpływ wody z powierzchni asfaltowej w siatce 2m × 2m z marginesem 1m wokół krawędzi boiska,
4) wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm
w gruncie kat. III-IV,
5) wykonanie obrzeża betonowego o wymiarach 25 x 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin i przestrzeni pomiędzy obrzeżem i krawędzią nawierzchni bitumicznej piaskiem,
6) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltowej miałem kamiennym o frakcji 0÷5 mm grubość warstwy wyrównawczej 2 ÷ 3 cm,
7) osadzenie tulei do słupków do koszykówki,
8) ustawienie w gotowych otworach stojaków do koszykówki. Słup o wysięgu 160 cm wraz z tablicą epoksydową o wymiarach 105 x 180 cm i koszami,
9) osadzenie tulei do słupków do piłki nożnej,
10) ustawienie w gotowych otworach bramek do piłki nożnej o wymiarach 3 x 2 m wraz z siatkami,
11) dostawa i montaż nawierzchni z trawy syntetycznej, wielofunkcyjnej w kolorze zielonym wraz z liniami do gry w koszykówkę i piłkę nożną. Wypełnienie w postaci piasku kwarcowego. Parametry nawierzchni: - typ włókna: monofil - wysokość włókna: min. 20mm - ilość włókien: min. 340.000/m2 - grubość włókna: min. 300 mikronów - dtex: min. 11.000 - badanie na zgodność z normą EN 15330-1 (2013) / PN EN 15330-1 (2014).

4. Sposób wykonania robót budowlanych
Wszystkie roboty budowlane należy wykonać z materiałów własnych przy pomocy własnego sprzętu i maszyn oraz zapewnić własnym staraniem transport materiałów i odpadów. Za własne materiały, sprzęt i maszyny uznaje się również materiały, sprzęt i maszyny podwykonawców i dalszych podwykonawców, z którymi zostały zawarte umowy o podwykonawstwo zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

5. Materiały równoważne
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, to jest ofert, w których poszczególne wyroby, materiały bądź systemy wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót będą zastąpione wyrobami, materiałami lub systemami równoważnymi, to jest takimi, których parametry techniczno użytkowe odpowiadają lub przewyższają parametry wyrobów, materiałów lub systemów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Projektanta i zamawiającego.

6. Wymagania dodatkowe
Dla prawidłowej i zgodnej z przepisami realizacji robót budowlanych Wykonawca powinien uwzględnić:
1) wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, rozbiórkowych, transportowych, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia;
2) w razie potrzeby przygotowanie zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem wszystkich wymaganych mediów na czas budowy i ich opomiarowanie, dojazdów, przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy; wszelkie opłaty za zużyte media obciążają Wykonawcę;
3) zapewnienie w trakcie prowadzenia robót właściwego oznakowania i wygrodzenia terenu robót, prowadzenie robót budowlanych, dostaw oraz transportu w sposób zapewniający bezpieczeństwo osobom trzecim;
4) realizowanie przedmiotu zamówienia w sposób umożliwiający funkcjonowanie ZS nr 2 w Koluszkach;
5) poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania;
6) zapewnienie obsługi geodezyjnej.

7. Obowiązujące opracowania
Opis prac budowlanych inwestycji pt. „Modernizacja boiska przy Zespole Szkół nr 2 w Koluszkach” (załącznik nr 13 do SWZ).
Załączony przedmiar robót (załącznik nr 14 do SWZ) ma charakter pomocniczy, dla ułatwienia identyfikacji podstawowych robót oraz ich wielkości.

8. Zalecenia dla wykonawców.
Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy z wynagrodzeniem ryczałtowym. Zakłada się, że Wykonawca uwzględni w ofercie również inne warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe, jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji.
8. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
1) Wymagania o których mowa w art. 95 ustawy związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) czynności:
 roboty ogólnobudowlane;
 montaż nawierzchni i wyposażenia boiska,
b) szczegółowy sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zamieszczone w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą faktyczną unieważnienia było wystąpienie w Specyfikacji Warunków Zamówienia rozbieżności w opisie kryteriów oceny ofert a formularzem oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie zostało unieważnione przed upływem terminu na składanie ofert.
2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.