eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowica › Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Sosnowica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Sosnowica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY SOSNOWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 10

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowica

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-230

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 825912145

1.5.8.) Numer faksu: 825912152

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosnowica@sosnowica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowa.sosnowica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.sosnowica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Sosnowica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03525701-8f0c-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026955/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Sosnowica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058730/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,, Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Sosnowica’’
W ramach niniejszego zadania przewiduje się przebudowę części mechanicznej, biologicznej, osadowej oczyszczalni w Sosnowicy , budowa 3 stopnia oczyszczania ścieków . Zwiększenie przepustowości o 60 m3/d przy docelowym 1725 RLM . Infrastruktura techniczna, droga dojazdowa oraz pełna automatyzacja i monitoring. Mikro sita w celu redukcji i minimalizacji zanieczyszczeń: minimum BZT5 o 99 kg/d, ChZT o 163,0 kg/d, zawiesina ogólna o 15,7 kg/d 2. Kanalizacja sanitarna grawitacyjno -ciśnieniowa Pasieka -Sosnowica , rurociąg tłoczony z rur DN 110 z PE 100 dł. 1943 m ,przepompownia ścieków na dz. nr ewid. 1/1. 3. Projekt budowlany i wykonawczy dla w.w.
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w msc. Sosnowica wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia oraz zaprojektowanie i budowa sieci zbiorczej kanalizacji sanitarnej Pasieka Sosnowica.
Inwestycja ma na celu usprawnienie, zwiększenie niezawodności oraz zmniejszenie zużycia energii przez oczyszczalnię. Przedsięwzięcie polegać będzie na przebudowie oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacyjnej z jednoczesnym podłączeniem jej do istniejącej infrastruktury.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
1. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w PFU i obejmuje między innymi:
A. Dokumentację budowlano-techniczną, w tym między innymi :
a) Projekty budowlano -wykonawcze,
b) Projekt czasowej organizacji ruchu,
c) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż,
d) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
e) Harmonogram realizacji prac,
f) Wymagane uzgodnienia, opinie i zatwierdzenia dokumentacji,
g) Nadzór autorski,
przy czym, zastosowane rozwiązania projektowe uwzględnią:
-„zasady najlepszej dostępnej techniki” wynikające z art. 3 pkt. 10 w związku z art. 207
ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2008 r. nr 25
poz. 150 z późń. zm.),
-możliwie najtańsze nakłady na wykonanie,
-możliwie najniższe nakłady na eksploatację i utrzymanie.

B. Uzyskanie pozwolenia na budowę i/lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych do organu architektoniczno-budowlanego
C. Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu
o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę, o której mowa w p. A wraz ze
świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi oraz wykonaniem dokumentacji
powykonawczej(w tym geodezyjnej) wraz z uzyskaniem, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, decyzji pozwolenia na użytkowanie (o ile będzie wymagana).
2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca przed rozpoczęciem prac zobligowany jest do przeprowadzenia analizy przyrodniczej w zakresie występowania ptaków i zwierząt gatunków chronionych określonych na podstawie art. 49 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (dz. u. z 2018r. poz. 1614 z późn. zm.), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz.U. z 2016r. poz. 2183).
Analizę przyrodniczą należy przedłożyć zamawiającemu niezwłocznie po jej sporządzeniu.
3. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do utrzymania w czystości dróg publicznych po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w umowną cenę ryczałtową.
-sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowie ( w imieniu Inwestora), wraz z uzyskaniem map dla celów projektowych, badań hydrogeologicznych (warunków posadowienia), pozwolenia wodno-prawnego na wylot i zrzut ścieków oczyszczonych oraz projekt przebudowy drogi wewnętrznej na terenie oczyszczalni ścieków,
- sporządzenie projektów wykonawczych,
- obsługę geodezyjną,
- wykonanie, na podstawie powyższych projektów robót budowlanych i montażowych wraz z zagospodarowaniem i urządzaniem terenu i doprowadzeniem energii elektrycznej do oczyszczalni ścieków oraz wykonaniem przebudowy kanału odprowadzającego ścieki i wylotu ścieków, przebudowy drogi wewnętrznej na terenie oczyszczalni ścieków, wykonanie przyłącza wodociągowego oraz odtworzeni po robotach budowlanych
- kompletację, dostawę i montaż maszyn, urządzeń, instalacji i wyposażenia,
- przeprowadzenie wymaganych prób, badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej oczyszczalni do użytkowania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
- wykonanie rozruchu oczyszczalni,
- dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowani, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków,
- przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni,
- wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń,
- opłaty za nadzory obce, badania itp.,
- inwentaryzację i dokumentację powykonawczą w tym geodezyjną,
- wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych,
- oznakowanie budynków i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych, a w szczególności oznakowanie:
- dróg ewakuacyjnych
- lokalizacji sprzętu ppoż.
- armatury, urządzeń, instalacji
- miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji
- informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji
- nadzór autorski projektantów wszystkich branż,
- wykonanie badań czynników oddziaływania oczyszczalni ścieków na środowisko do odbioru końcowego i odbioru pogwarancyjnego,
- remont drogi dojazdowej o dł. 325 mb i szer. 3,5 m : zdjęcie płyt, wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa 10 cm, ponowne ułożenie płyt (przewiduje się wymianę 10 % płyt). Ponadto należy uwzględnić regulacje 7 istniejących studni kanalizacyjnych. Do zadań wykonawcy należy również wymiana przyłącza wodociągowego Ø63 na Ø 110. Wymiana istniejącej zasuwy sekcyjnej Ø 100.
- na terenie oczyszczalni należy zamontować hydrant ppoż.
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej na terenie osiedla mieszkaniowego w msc. Pasieka oraz kanalizacji ciśnieniowej z msc. Pasieka do msc. Sosnowica wraz z budową przepompowni ścieków w msc. Pasieka . Sieć kanalizacji sanitarnej zlokalizowana będzie w pasie drogowym . Sieć zakończyć studnią rozprężną w celu umożliwienia dalszej rozbudowy o zbiorczą sieć kanalizacyjną dla msc. Pieszowola.
Ostateczna długość sieci, ilość pompowni wynikać będzie z przyjętych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych, zaakceptowanych przez Zmawiającego i Inżyniera Kontraktu.


Zakres inwestycji zlokalizowany został na gruncie – działki numerach ewidencyjnych:392/1 (oczyszczalnia Sosnowica), 1/1;1/7;1/3;1/4;1/5;1/6 (obręb Pasieka);20;367;370;366(obręb Sosnowica);329 (obręb Górki)

Uwaga
1.Działki nr ewid.392/1,66,387 położone są w otoczeniu obiektów wpisanych do Gminnej ewidencji Zabytków Gminy Sosnowica. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia i ewentualnego uzyskania pozwolenia na wykonanie robót budowlanych w otoczeniu zabytku od Konserwatora Zabytków
2. Obszary chronione:
1. Oczyszczalnia ścieków Sosnowica – Poleski Obszar Chronionego Krajobrazu, Poleski Park Krajobrazowy – wyłącznie otulina
2. Siec kanalizacyjna Pasieka – Poleski Obszar Chronionego Krajobrazu, Poleski Park Krajobrazowy oraz otulina, Poleski Park Narodowy oraz otulina

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.