eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Budowa strzelnicy w Powiecie Siemiatyckim



Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa strzelnicy w Powiecie Siemiatyckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SIEMIATYCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@siemiatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dacd2da4-8b44-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa strzelnicy w Powiecie Siemiatyckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dacd2da4-8b44-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003071/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa strzelnicy w Powiecie Siemiatyckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004528

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. „Budowa strzelnicy w Powiecie Siemiatyckim”
2. W ramach inwestycji obejmuje się budowę:
a) Strzelnicy sportowo-cywilnej zawierającej dwie strefy strzelań:
- Strzelnica cywilno-sportowa 100m, o stałej linii otwarcia ognia do strzelań na odległość 100 m z postaw strzeleckich „leżąc”, „klęcząc” i „stojąc” do celów stałych i ukazywanych, o 6 stanowiskach strzeleckich oraz wydzielonym rejonem pola tarczowego do strzelań z pistoletów wojskowych na odległościach od 10 m do 50 m pod kulochwytem głównym.
- strzelnicy cywilno-sportowej wyposażonej w osie do strzelań myśliwskich, 2 stanowiskowej "zając", "dzik", z możliwością strzelań na 50 i 35m,
- urządzeń i budowli zabezpieczających: projektowane zabezpieczenia boczne, kulochwyt główny, zabezpieczenia-przesłony pionowe, zabezpieczenia stanowisk strzeleckich w celu zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń balistycznych przed wyjściem pocisków poza strzelnicę,
- wiaty stanowiskowej ( stanowisko dowodzenia).
b) Zaplecza techniczno – gospodarczego strzelnicy obejmującego budowę:
- budynku kontenerowego biurowo - socjalnego
- budynku kontenerowego magazynowego (magazyn tarcz)
- wiaty szkoleniowej z możliwością wyznaczenia stanowiska pierwszej pomoc wraz
z dojazdami i 10 miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, i 2
miejscami postojowymi dla autobusów.
- wiaty stanowiskowej (stanowisko czyszczenia broni).
c) Ponadto, w ramach inwestycji projektuje się budowę:
- studni głębinowej,
- szczelnego bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności do 10,0 m³ ,
- wiaty na odpady -na terenie strzelnicy znajdować się będzie wydzielone miejsce zarówno na odpady komunalne jak i pojemniki, w które będą zbierane łuski,
- instalacji poza budynkiem: infrastruktury technicznej obejmującej urządzenia z zakresu zaopatrzenia w wodę, odprowadzenia ścieków, energii elektrycznej,
- doziemnych instalacji przyłącza energii elektrycznej,
- ogrodzenia terenu strzelnicy.
d) Wyposażenie strzelnicy.
3. Szczegółowy zakres, wymagania i sposób realizacji zamówienia określa Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ, w skład której wchodzą:
- Załącznik nr 1a – Projekt budowlany,
- Załącznik nr 1b – Projekt wykonawczy,
- Załącznik nr 1c – Technologia.
4. Przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ należy traktować jako materiały pomocnicze dla ustalenia kalkulacji ceny ofertowej zamówienia. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysów.
5. Wykonane roboty budowlane i sprzęt zamontowany lub dostarczony w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objęty będzie gwarancją, na zasadach określonych we wzorze umowy, przez okres min. 36 miesięcy.
6. Okres gwarancji stanowi jednocześnie jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, za co otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z Rozdz. X SWZ.
7. Projektowana strzelnica musi spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach oraz posiadać parametry wg wytycznych zawartych w konkursie „Strzelnica w Powiecie 2023” nr 5/2022/CWCR.
8. Wszystkie elementy strefy strzeleckiej należy wykonać wg projektu technologii, dołączonego do dokumentacji wykonawczej, uzgodnionej z Wojskową Akademią Techniczną (WAT).
9. Na etapie realizacji należy skoordynować wybrany system z dokumentacją projektową wielobranżową oraz projektem technologii. W przypadku stwierdzenia niezgodności należy uzyskać wszystkie niezbędne opinie i uzgodnienia z WAT.
10. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru przez jednostkę naukową (uczelnię, instytut badawczy lub inną jednostkę organizacyjną posiadającą osobowość prawną i siedzibę na terytorium RP, posiadającą status centrum badawczo rozwojowego nadany na podstawie ustawy) prowadzącą badania z zakresu balistyki zewnętrznej i końcowej, w trakcie realizacji
i odbioru końcowego strzelnicy celem uzyskania potwierdzenia wykonania zadania inwestycyjnego zgodnie ze stawianymi wymaganiami dla tego typu obiektu przez Ministerstwo Obrony Narodowej.
11. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy wykona tablicę z regulaminem strzelnic oraz dwie tablice informacyjne o wymiarach 80 cm x 120 cm opracowane zgodnie z wytycznymi w zakresie obowiązków informacyjnych dla w/w programów dostępnymi na stronie www.gov.pl/premier/promocja i uzgodnione z Zamawiającym.
12. Na terenie działki brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Teren przedmiotowej inwestycji jest objęty decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na teren obejmujący część działki nr 288/1 w gminie Nurzec-Stacja.
13. Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy osoby wykonujące następujące czynności (w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową):
- roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
- roboty ogólnobudowlane.
14. Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących obsługę geodezyjną inwestycji oraz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
15. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia uzyskał decyzję o pozwoleniu na użytkowanie strzelnicy.
16. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu przed zawarciem umowy, kosztorysu ofertowego opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej, na bazie którego została skalkulowana cena oferty oraz harmonogramu rzeczowo – finansowego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania minimum 70% wartości wszystkich robót w okresie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
17. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej.
18. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu wszelkich odpadów powstałych w związku z jej realizacją na składowisko odpadów komunalnych. Koszty z tym związane, w tym opłaty za składowanie odpadów na składowisku ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy.
19. Biorąc pod uwagę zapisy art. 100 ustawy Pzp, dokumentacja projektowa uwzględnia korzystanie z budynku przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

35210000-9 - Cele strzelnicze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9279120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12381480,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9279120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CETUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5410006039

7.3.3) Ulica: ul. Myśliwska 3

7.3.4) Miejscowość: Łosice

7.3.5) Kod pocztowy: 08-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9279120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.