Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00677183/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
- 2025/BZP 00029712/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stadionu miejskiego w Węgrowie (II podejście)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Węgrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Mariacki 16
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wegrow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7219875b-367d-451e-ba94-51aa8b1d6aa01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa stadionu miejskiego w Węgrowie (II podejście)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7219875b-367d-451e-ba94-51aa8b1d6aa0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065741/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa stadionu miejskiego w Węgrowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677183
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FEiZP.271.1.3.2024 (II podejście)
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełno branżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz roboty budowlane polegające na przebudowie stadionu miejskiego w Węgrowie przy ulicy Powstańców 1. Projekt ten będzie realizowany w formie zaprojektuj i wybuduj. Zostanie opracowana dokumentacja projektowa łącznie ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i po uzyskaniu zezwoleń zgodnie z prawem budowlanym rozpoczną się prace budowlane, których zakres obejmuje:
- roboty rozbiórkowe,
- płytę boiska zwiększoną do wymiarów (68,0 x 105,0 m) wraz z wybiegami boczny 3,0m zabramkowe 5,0 m, wykonanie automatycznego podlewania boiska, wraz z wykonaniem studni służącej do nawadniania. Wykonawca jest również zobowiązany przez czas wykonywania prac/umowy do utrzymania płyty boiska trawiastego poprzez prace konserwacyjne i pielęgnacyjne : uzupełnienie ubytków trawy w polach bramkowych , 5 krotne nawożenie nawozami mineralnymi ( rodzaje uzależnione od pory roku ), 2 krotny oprysk od roślin dwuliściennych, 2 krotne: wertykulacja, areacja, piaskowanie, wgłębny dosiew nasion traw; utrzymanie ciągłości nawadniania oraz koszenie (minimum 1 raz w tygodniu)
- bieżnię okrężną i prostą – 4 tory dł. 400 m i dwie proste 4 torowa i 6 torowa na 100 m i 110 m.
- skocznia do skoku w dali i trójskoku,
- skocznia do skoku wzwyż,
- rzutnia do pchnięcia kulą,
- wyposażenie sportowe w tym montaż tablicy wyników
- piłkochwyty,
- ogrodzenie boiska i bieżni oraz całego obiektu,
- utwardzenie terenu – parking, ciągi piesze, ciągi jezdne,
- remont trybuny głównej – remont konstrukcji stalowej oraz okładzin, remont powierzchni betonowych, utwardzenie terenu, remont siedzisk oraz zakup i montaż nowych, łączna liczba miejsc dla ok. 605 widzów (wymaganie min. 500 miejsc dla widzów),
- ławka rezerwowych (na trzynaście miejsc), ławka dla sanitariuszy,
- wiata na rowery oraz stojaki na rowery,
- sektor dla kibiców gości, musi być wygrodzony, posiadać dwa wyjścia z wygrodzonej przestrzeni, liczba miejsc siedzących: 80
- remont budynku kasy, który będzie polegał na: remoncie ścian zewnętrznych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, remoncie wnętrza (ściany sufit podłoga), dachu ( konstrukcja + poszycie ), remoncie instalacji elektrycznej ( wewnętrznej i zewnętrznej ) i wyposażeniu – podstawowego – dla jednego stanowiska biurowego (meble).
- wykonanie placu sportowo – rekreacyjnego, wyposażony zostanie w sprzęt do ćwiczeń siłowych (siłownia zewnętrzna ),
- budowa terenu zielonego z systemem nawodnienia (boisko do treningu),
- przebudowa oświetlenia: wymiana lamp oświetleniowych na ledowe (zakłada się na płycie boiska należy zapewnić 200 lux. - zgodnie z drugą klasą oświetlenia), oraz wymiana masztów z żelbetowych na stalowe
- monitoring minimum 6 kamer zapewniających monitoring dla boiska i bieżni wraz z trybunami. Jakość musi zapewniać odczyt materiału w celu identyfikacji osób przebywających na obiekcie ( również w godzinach wieczornych i nocnych ),
- przebudowa stanowiska słupowego (telekomunikacja).
Jeśli w trakcie realizacji inwestycji przepisy ulegną zmianie co spowoduje konieczność zmiany projektu bądź przygotowania dodatkowych dokumentów do odbiorów bądź prowadzenia zmian w budynku, wykonawca powinien uwzględnić te zmiany w ramach zamówienia i wykonać niezbędne prace na swój koszt.
Zakres prac:
- Etap 1 Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy
- Etap 2 Kompleksowe wykonanie prac budowlanych w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy oraz o dokumentację projektowo – kosztorysową z etapu I
- Etap 3 Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie do eksploatacji.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.
Zamawiający wymaga przeprowadzenia oględzin i wizji lokalnej obiektu w celu uzyskania niezbędnych informacji do dokonania prawidłowej wyceny oferty w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.
Wizję lokalną można odbyć w dniach od 07.01.2025 do 14.01.2025 r. od godz. 9:00 do godz.12:00, przy ul. Powstańców 1, 07-100 Węgrów po uprzednim umówieniu z Zamawiającym.
Wykonawca jest zobowiązany do wcześniejszego umówienia terminu na odbycie wizji lokalnej (osoba do kontaktu p. Tomasz Głażewski- Naczelnik Wydziału Inwestycji i Ochrony Środowiska
nr tel. 25 308 12 06 w. 121)
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t. j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).
Uwaga
Wykonawca jest zobowiązany do:
1. Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót,
2. Kosztorysu powykonawczego przed zakończeniem zadania.
Szczegółowy zakres wyznaczają: program funkcjonalno – użytkowy wraz z koncepcją, zakres robót budowlanych (pomocniczo).
Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu „Polski Ład”: Program Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6349246,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9687480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6349246,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891520945
7.3.3) Ulica: Słoneczna nr 24A
7.3.4) Miejscowość: Radziejów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6349246,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Letnie i zimowe utrzymanie miejskich dróg, chodników, terenów rekreacyjnych, placów, parkingów i skwerów w granicach administracyjnych Miasta Węgrowa
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy ul. Powstańców w Węgrowie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4220W Kosów Lacki (granica powiatu) - Miedzna w m. Wrzoski
- Budowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Węgrowie
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynków wchodzących w skład komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o. z podziałem na siedem części
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Krasnymstawie
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Orla
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w 4 obiektach SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektów
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- WYKONANIE SYSTEMU WCZESNEJ DETEKCJI POŻARU ORAZ STAŁEGO SYSTEMU GAŚNICZEGO GAZOWEGO W CZTERECH POMIESZCZENIACH Z ROZDZIELNICAMI ELEKTRYCZNYMI DO OBSŁUGI MULTIMEDIÓW NA WYSTAWIE STAŁEJ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.