eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówPrzebudowa stadionu miejskiego w Węgrowie (II podejście)



Ogłoszenie z dnia 2025-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stadionu miejskiego w Węgrowie (II podejście)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Węgrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Mariacki 16

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wegrow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7219875b-367d-451e-ba94-51aa8b1d6aa0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stadionu miejskiego w Węgrowie (II podejście)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7219875b-367d-451e-ba94-51aa8b1d6aa0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065741/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa stadionu miejskiego w Węgrowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677183

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FEiZP.271.1.3.2024 (II podejście)

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełno branżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz roboty budowlane polegające na przebudowie stadionu miejskiego w Węgrowie przy ulicy Powstańców 1. Projekt ten będzie realizowany w formie zaprojektuj i wybuduj. Zostanie opracowana dokumentacja projektowa łącznie ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i po uzyskaniu zezwoleń zgodnie z prawem budowlanym rozpoczną się prace budowlane, których zakres obejmuje:
- roboty rozbiórkowe,
- płytę boiska zwiększoną do wymiarów (68,0 x 105,0 m) wraz z wybiegami boczny 3,0m zabramkowe 5,0 m, wykonanie automatycznego podlewania boiska, wraz z wykonaniem studni służącej do nawadniania. Wykonawca jest również zobowiązany przez czas wykonywania prac/umowy do utrzymania płyty boiska trawiastego poprzez prace konserwacyjne i pielęgnacyjne : uzupełnienie ubytków trawy w polach bramkowych , 5 krotne nawożenie nawozami mineralnymi ( rodzaje uzależnione od pory roku ), 2 krotny oprysk od roślin dwuliściennych, 2 krotne: wertykulacja, areacja, piaskowanie, wgłębny dosiew nasion traw; utrzymanie ciągłości nawadniania oraz koszenie (minimum 1 raz w tygodniu)
- bieżnię okrężną i prostą – 4 tory dł. 400 m i dwie proste 4 torowa i 6 torowa na 100 m i 110 m.
- skocznia do skoku w dali i trójskoku,
- skocznia do skoku wzwyż,
- rzutnia do pchnięcia kulą,
- wyposażenie sportowe w tym montaż tablicy wyników
- piłkochwyty,
- ogrodzenie boiska i bieżni oraz całego obiektu,
- utwardzenie terenu – parking, ciągi piesze, ciągi jezdne,
- remont trybuny głównej – remont konstrukcji stalowej oraz okładzin, remont powierzchni betonowych, utwardzenie terenu, remont siedzisk oraz zakup i montaż nowych, łączna liczba miejsc dla ok. 605 widzów (wymaganie min. 500 miejsc dla widzów),
- ławka rezerwowych (na trzynaście miejsc), ławka dla sanitariuszy,
- wiata na rowery oraz stojaki na rowery,
- sektor dla kibiców gości, musi być wygrodzony, posiadać dwa wyjścia z wygrodzonej przestrzeni, liczba miejsc siedzących: 80
- remont budynku kasy, który będzie polegał na: remoncie ścian zewnętrznych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, remoncie wnętrza (ściany sufit podłoga), dachu ( konstrukcja + poszycie ), remoncie instalacji elektrycznej ( wewnętrznej i zewnętrznej ) i wyposażeniu – podstawowego – dla jednego stanowiska biurowego (meble).
- wykonanie placu sportowo – rekreacyjnego, wyposażony zostanie w sprzęt do ćwiczeń siłowych (siłownia zewnętrzna ),
- budowa terenu zielonego z systemem nawodnienia (boisko do treningu),
- przebudowa oświetlenia: wymiana lamp oświetleniowych na ledowe (zakłada się na płycie boiska należy zapewnić 200 lux. - zgodnie z drugą klasą oświetlenia), oraz wymiana masztów z żelbetowych na stalowe
- monitoring minimum 6 kamer zapewniających monitoring dla boiska i bieżni wraz z trybunami. Jakość musi zapewniać odczyt materiału w celu identyfikacji osób przebywających na obiekcie ( również w godzinach wieczornych i nocnych ),
- przebudowa stanowiska słupowego (telekomunikacja).

Jeśli w trakcie realizacji inwestycji przepisy ulegną zmianie co spowoduje konieczność zmiany projektu bądź przygotowania dodatkowych dokumentów do odbiorów bądź prowadzenia zmian w budynku, wykonawca powinien uwzględnić te zmiany w ramach zamówienia i wykonać niezbędne prace na swój koszt.
Zakres prac:
- Etap 1 Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy
- Etap 2 Kompleksowe wykonanie prac budowlanych w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy oraz o dokumentację projektowo – kosztorysową z etapu I
- Etap 3 Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie do eksploatacji.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.



Zamawiający wymaga przeprowadzenia oględzin i wizji lokalnej obiektu w celu uzyskania niezbędnych informacji do dokonania prawidłowej wyceny oferty w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.

Wizję lokalną można odbyć w dniach od 07.01.2025 do 14.01.2025 r. od godz. 9:00 do godz.12:00, przy ul. Powstańców 1, 07-100 Węgrów po uprzednim umówieniu z Zamawiającym.

Wykonawca jest zobowiązany do wcześniejszego umówienia terminu na odbycie wizji lokalnej (osoba do kontaktu p. Tomasz Głażewski- Naczelnik Wydziału Inwestycji i Ochrony Środowiska
nr tel. 25 308 12 06 w. 121)

Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t. j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).

Uwaga
Wykonawca jest zobowiązany do:
1. Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót,
2. Kosztorysu powykonawczego przed zakończeniem zadania.
Szczegółowy zakres wyznaczają: program funkcjonalno – użytkowy wraz z koncepcją, zakres robót budowlanych (pomocniczo).

Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu „Polski Ład”: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6349246,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9687480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6349246,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891520945

7.3.3) Ulica: Słoneczna nr 24A

7.3.4) Miejscowość: Radziejów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6349246,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.