eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP 4/25 Dostawa sprzętu medycznego, anestezjologicznego oraz kardiochirurgicznego j.u.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZP 4/25 Dostawa sprzętu medycznego, anestezjologicznego oraz kardiochirurgicznego j.u.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Dr Wł. Biegańskiego w Łodzi

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471219736

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kniaziewicza 1/5

1.4.2.) Miejscowość: Łódź

1.4.3.) Kod pocztowy: 91-347

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@bieganski.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bieganski.com.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111537

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-19

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00079228

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 26)

Przed zmianą:
1 Zestaw materiałów zużywalnych wielokrotnego użytku typu "Multi-Patient" do zastosowania z wstrzykiwaczem Medrad Stellant CT D o maksymalnie 12- godzinnym okresie uzytkowania zawierający : 2 wkłady wielokrotnego napełniania o pojemności 200ml (12-godzinne) . 2 zestawy transferowe z zastawkami antyzwrotnymi i zintegrowanymi spike' ami, 1 złącze wielokrotnego użytku (12-godzinne) szt. 40
2 Jednorazowy dren spiralny , tzn. linia pacjenta , o długości minimum 250cm przy pełnym rozciągnięciu z dwoma zintegrowanymi zastawkami antyzwrotnymi kompatybilny z zestawem "Multi-Patient" dla wstrzykiwacza Medrad Stellant szt. 200

Po zmianie:
1. Zestaw materiałów zużywalnych wielokrotnego użytku typu ""Multi-Patient"" do zastosowania z wstrzykiwaczem Medrad Stellant CT D o maksymalnie 12- godzinnym okresie użytkowania zawierający:
- 2 wkłady wielokrotnego napełniania o pojemności 200ml (12-godzinne)
- 2 zestawy transferowe z zastawkami antyzwrotnymi i zintegrowanymi spike'ami,
- 1 złącze wielokrotnego użytku - trójnik typu „T” (12-godzinne) ze złączem typu „multiguard” z cofniętą ścieżką przepływu płynów i zaworem samozamykającym uniemożliwiającym wyciek przy zmianie drenu.
Zestaw kompatybilny z oprogramowaniem wstrzykiwacza umożliwiającym odpowietrzenie automatyczne bez ryzyka wystąpienia zatoru powietrznego" szt. 40
2. Jednorazowy dren spiralny, tzw. linia pacjenta, o długości minimum 250cm przy pełnym rozciągnięciu z dwoma zintegrowanymi zastawkami antyzwrotnymi, kompatybilny z zestawem "Multi-Patient" ze złączem typu „multiguard” dla wstrzykiwacza Medrad Stellant szt. 200

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1) Próbki asortymentu:
- dla pakietów nr 12, 13 i 14 – min. po 1 szt. asortymentu
- dla pakietu nr 18 – min. 1 szt.
- dla pakietu nr 21 – min. po 5 szt.
2) Dokumenty określające dane techniczne (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego produktu, potwierdzające zgodność zaoferowanego sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku numer 2 do SWZ

Po zmianie:
1) Próbki asortymentu:
- dla pakietu nr 18 – min. 1 szt.
- dla pakietu nr 21 – min. po 5 szt.
2) Dokumenty określające dane techniczne (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego produktu, potwierdzające zgodność zaoferowanego sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku numer 2 do SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-02-21 08:00

Po zmianie:
2025-02-24 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-02-21 09:00

Po zmianie:
2025-02-24 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-03-22

Po zmianie:
2025-03-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.