Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111514 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy Kłecko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Kłecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 427 01 25
1.5.8.) Numer faksu: 61 427 02 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.klecko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.klecko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy Kłecko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f496aaf-cf61-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001304/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Utrzymanie porządku i czystości w gminie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086614/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 214 ust 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne:
Art. 214 ust. 1 pkt 11 lit. a: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z .o. o. jest tzw. spółką komunalną w rozumieniu ustawy z dnia 20.12.1996 r o gospodarce komunalnej. Gmina Kłecko posiada 100% udziałów w kapitale zakładowym spółki. Zgodnie z postanowieniami § 17 w zw. z § 16 ust. 1 aktu przekształcenia zgromadzenie wspólników posiada wyłączne uprawnienie w zakresie np. ustalania składu zarządu i rady nadzorczej. Gmina nie jest ograniczona w prawie wykonywania głosu na zgromadzeniu wspólników. Gmina sprawuje nad spółką kontrolę polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania jej sprawami.
lit. b: Ponad 90% działalności ZGK Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę, co potwierdza przedstawiona prognoza finansowa.
lit. c: ZGK sp. z .o. o. nie posiada udziału kapitału prywatnego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161180,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta Kłecka
2) utrzymanie porządku i czystości poboczy dróg w okresie od 01.07.2021 r. do 31.07.2021 r.
3) utrzymanie porządku i czystości na terenie kąpieliska i biwakowiska w Kłecku
w okresie od 01.07.2021 r. do 15.09.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7840003470
7.3.3) Ulica: Gnieźnieńska 8
7.3.4) Miejscowość: Kłecko
7.3.5) Kod pocztowy: 62-270
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-02 do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Oczyszczanie terenów należących do Gminy Szemud oraz transport i utylizacja padłych zwierząt na okres 36 miesięcy
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.