Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00072521/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków i materiałów medycznych - Pakiet A, B i C
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kętach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357029926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 45
1.5.2.) Miejscowość: Kęty
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gzoz.kety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gzoz.kety.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ab8d50f-8a05-4751-bf47-7c183b89fdc51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków i materiałów medycznych - Pakiet A, B i C2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ab8d50f-8a05-4751-bf47-7c183b89fdc5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00628637/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Dostawa środków i materiałów medycznych - Pakiet A, B i C”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00072521
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/25/GZOZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są leki i środki medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularzasortymentowo-ilościowy dla części Pakiet A, stanowiący załączniki nr 2A do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia
zostały nakreślone w Projekcie umowy – załącznik nr 8
do SWZ.
2. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie od podpisania umowy do 31.12.2024.
3. Miejscem dostawy jest Magazyn Leków w Kętach, ul. Sobieskiego 35a.
4. Pojedyncze pozycje lub grupy nie będą wyłączane z pakietu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 129600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są leki i środki medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularzasortymentowo-ilościowy dla części Pakiet A, stanowiący załączniki nr 2A do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia
zostały nakreślone w Projekcie umowy – załącznik nr 8
do SWZ.
2. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie od podpisania umowy do 31.12.2024.
3. Miejscem dostawy jest Magazyn Leków w Kętach, ul. Sobieskiego 35a.
4. Pojedyncze pozycje lub grupy nie będą wyłączane z pakietu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są leki i środki medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularzasortymentowo-ilościowy dla części Pakiet A, stanowiący załączniki nr 2A do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia
zostały nakreślone w Projekcie umowy – załącznik nr 8
do SWZ.
2. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie od podpisania umowy do 31.12.2024.
3. Miejscem dostawy jest Magazyn Leków w Kętach, ul. Sobieskiego 35a.
4. Pojedyncze pozycje lub grupy nie będą wyłączane z pakietu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.5.5.) Wartość części: 95000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136589,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136589,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136589,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243541348
7.3.3) Ulica: ul. Murarska 28
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136589,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57907,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57907,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57909,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243541348
7.3.3) Ulica: ul. Murarska 28
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57907,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93561,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93561,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93561,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KOT-BUD JAROSŁAW KOT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277492043
7.3.3) Ulica: MURARSKA 28
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KOT-BUD JAROSŁAW KOT
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KOT-BUD JAROSŁAW KOT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92561,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KĘT
- Zabudowa nowych punktów świetlnych oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kęty
- Zakup drona z analizatorem pyłowo -gazowym, kamerą termowizyjna i osprzętem wraz z certyfikowanym przeszkoleniem personelu pilotującego projekt "Wzmocnienie potencjału straży miejskiej w Gminie Kęty"
więcej: przetargi w Kętach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, zestawów i odzieży operacyjnej do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do zabiegów laparoskopowych i endoskopowych oraz specjalistycznych materiałów opatrunkowych.
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.