Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00060966/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
- 2022/BZP 00071224/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-01
- 2022/BZP 00076033/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY OSP SUSZEC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Suszec
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suszec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.suszec.iap.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY OSP SUSZEC2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5646ec5-8fc9-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030790/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa budynku remizy OSP Suszec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060966/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1456080,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY OSP SUSZEC”, zwana dalej zamówieniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i rozbudowę budynku remizy OSP Suszec wraz z infrastrukturą techniczną.
W zakres robót objętych w/w przedmiotem zamówienia wchodzi m.in.:
– Przebudowa parteru i poddasza istniejącego budynku remizy OSP Suszec,
– Rozbudowa istniejącego budynku remizy OSP Suszec,
– Rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego,
– Układ komunikacji wewnętrznej, plac pod miejsce gromadzenia odpadów, stanowiska postojowe (20 stanowisk), ogrodzenie,
– budowa przyłącza do sieci energetycznej PE,
– przebudowa przyłącza do sieci gazowej PG,
– budowa przyłącza do sieci wodociągowej PW,
– budowa przyłącza do sieci kanalizacji sanitarnej PKS,
– budowa przyłącza do sieci kanalizacji deszczowej PKD,
– budowa przyłącza do sieci kanalizacji technologicznej PKT,
– przebudowa sieci energetycznej PSE,
– przebudowa sieci wodociągowej PSW,
– przebudowa sieci kanalizacji deszczowej PSKD,
– rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej RSKD
W obiekcie należy wykonać instalacje:
-elektryczną – zasilana z sieci elektroenergetycznej; obejmuje oświetlenie ogólne i awaryjne ewakuacyjne, gniazda wtykowe, instalację piorunochronną, Instalacja sygnalizacji alarmowej SWN
-gazową - zasilana z sieci gazowej
-wodociągową – zasilana z sieci wodociągowej
-kanalizacyjną – ścieki odprowadzane będą do sieci kanalizacji sanitarnej
-centralnego ogrzewania – część istniejąca zasilana z istniejącego kotła gazowego o mocy 26 kW, odbiornikami ciepła są grzejniki; część projektowana zasilana z projektowanego kotła gazowego jednofunkcyjnego o mocy 30 kW, przewody instalacji zaprojektowano z rur miedzianych a odbiornikiem ciepła jest nagrzewnica wodna
-ciepłej wody użytkowej - część istniejąca zasilana z istniejącego kotła gazowego o mocy 26 kW; w części projektowanej nie przewiduje się instalacji c.w.u.
-wentylacji mechanicznej – wentylacja realizowana za pomocą wentylatora dachowego, wentylatorów kanałowych oraz wentylatora ściennego; nawiew i wywiew odbywać się będzie przez odpowiednie kratki stalowe;
W ofercie należy uwzględnić również:
-zabezpieczenie istniejącego budynku remizy OSP i terenu budowy w trakcie prowadzenia robót,
-odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, itp
-koszty przygotowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót itp.
-koszt rusztowań itp.
-obsługę geodezyjną – wytyczenie oraz pomiar powykonawczy,
-obsługę geotechniczną, wykonanie odkrywek, ocena parametrów geotechnicznych i kontrola nośności gruntu przed właściwymi robotami ziemnymi,
-opłatę za wymagane kontrole, przeglądy, pomiary (np. odbiór kominiarski, badanie wody, UDT, oraz inne wymagane właściwymi przepisami)
- jeśli są wymagane, koszty asysty gestorów sieci,
-koszty związane z utrzymaniem gwarancji udzielonej przez wykonawcę na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym przedmiotem zamówienia (w tym zamontowane urządzenia, materiały, instalacje) i związane z tym niezbędne przeglądy przez osoby uprawnione,
-koszty ewentualnych nadzorów branżowych.
Koszty związane z realizacją w/w zakresu przedmiotu zamówienia, wymienione powyżej, jak również w pkt. 15.3 SWZ, należy skalkulować w cenie ofertowej.
WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY UDZIELIĆ GWARANCJI NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZGODNIE Z PONIŻSZYMI POSTANOWIENIAMI:
-Wykonawca udzieli jednolitej gwarancji na roboty budowlane, urządzenia, materiały, produkty, wyroby, systemy i instalacje, objęte zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia, na okres min. 60 miesięcy (w ramach kryterium oceny ofert), niezależnie od rękojmi, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad;
-Wykonawca będzie przeprowadzać w udzielonym okresie gwarancyjnym, BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO, co najmniej 1 raz w każdym roku gwarancyjnym, w ramach wynagrodzenia umownego, wymagane przeglądy gwarancyjne i kompletne czynności konserwacyjne (serwisowe), niezbędne do utrzymania gwarancji udzielonej na kompletny przedmiot zamówienia, w tym m.in. na dostarczone, zamontowane lub zainstalowane w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia urządzenia, materiały, produkty, wyroby, systemy i instalacje. W związku z powyższym, w cenie ofertowej Wykonawca winien uwzględnić koszty przeglądów, koszty wszystkich części i materiałów eksploatacyjnych potrzebnych do przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych i serwisowych itp., z wyłączeniem kosztów części podlegających zużyciu w trakcie eksploatacji;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1990037,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3820331,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1990037,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "FARO" Franciszek Oczadło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351322927
7.3.3) Ulica: PISARKA 30
7.3.4) Miejscowość: ORZESZE
7.3.5) Kod pocztowy: 43-180
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE OCZADŁO FRANCISZEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE OCZADŁO FRANCISZEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1990037,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUSZEC
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W SUSZCU
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W RUDZICZCE ORAZ DOSTOSOWANIE OBIEKTU DO PRZEPISÓW PRZECIWPOŻAROWYCH
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2026
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Suszec
więcej: przetargi SUSZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Rewitalizacja parku podworskiego w Bludziach.
- Modernizacja kładki edukacyjnej "Rechot" - remont fragmentu ścieżki edukacyjnej.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





