Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00592840/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd dla Urzędu Gminy Biały Dunajec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁY DUNAJEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 312
1.5.2.) Miejscowość: Biały Dunajec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-425
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 795 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialydunajec.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10152711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd dla Urzędu Gminy Biały Dunajec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7ef835e-f79d-449c-80a8-63150ab7ce7f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069900/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyberbezpieczny Samorząd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane jest z Programu „Cyberbezpieczny samorząd”, w ramach środków z FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.21.2024.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 313641,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd w ramach następującej części:Część nr 1
- Rozbudowa systemu BACKUP
- AV- system bezpieczeństwa – 1 szt.
- Zasilacz awaryjny UPS – 1szt.
- Serwer – 3 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32400000-7 - Sieci
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
32422000-7 - Elementy składowe sieci
48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 246841,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd w ramach następującej części:Część nr 2
- Przełączniki sieciowe – 2 szt.
- UTM – 1 szt.
- Wznowienie UTM – 1 szt.
- Ochrona poczty elektronicznej (wznowienie)
4.5.3.) Główny kod CPV: 48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32400000-7 - Sieci
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
32422000-7 - Elementy składowe sieci
48820000-2 - Serwery
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 66800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303615,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303615,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303615,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEGRIZ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383635730
7.3.3) Ulica: ul. Hefajstosa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303615,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82164,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82164,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82164,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Point Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142029380
7.3.3) Ulica: Ul. Bitwy Warszawskiej 1920r.
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-366
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82164,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół w Złoczewie w ramach Projektu pn. "Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik"
- Dostawy sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Tuplice w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu "Zdrowie pracowników szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Pomorskiego"
- organizacja szkoleń i wykonanie ekspertyz dotyczących priorytetyzacji LPW w woj. łódzkim na potrzeby zintegrowanego systemu działań dla zwiększenia retencji wody na terenach LPW w ujęciu zlewniowym.
- Budowa nowej sieci teleinformatycznej i elektrycznej wraz z modernizacją serwerowni na potrzeby projektu "Rozwój e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Koźmin Wielkopolski"
- Dostawa zestawów komputerowych oraz laptopów na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.