Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057875/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_wag@um.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cdc050e-8e55-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031960/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057875/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAG.2711.0002.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190258,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb Urzędu Miasta Kalisza wyszczególnionych w „Formularzu Cenowym” stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Oferowane materiały (artykuły) muszą bezwzględnie odpowiadać charakterystyce podanej w „Formularzu Cenowym” (spełniać minimalne parametry tam zawarte).
3. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą na koszt Wykonawcy, sukcesywnie na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień bezpośrednio do magazynu Zamawiającego mieszczącego się przy ul. Krótkiej 5-7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192000-1 - Wyroby biurowe
30197630-1 - Papier do drukowania
30199130-0 - Kalka inna niż maszynowa
30199200-2 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe
30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367316,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367316,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367316,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia MARKER Maciej Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003368947
7.3.3) Ulica: ul. Boczna 5
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIEJ JANKOWSKI HURTOWNIA MARKER
jakie przetargi wygrała firma
MACIEJ JANKOWSKI HURTOWNIA MARKER
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367316,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa drutu do taśmowania do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw"
- Dostawa oprogramowania komputerowego SOLIDWORKS
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach na II piętrze (strona południowa) w budynku Ratusza Urzędu Miasta Kalisza przy Głównym Rynku 20
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia młodzieży przebywającej w Bursie Szkolnej Nr 1 w Kaliszu przy ul. Przemysłowej 1, w roku szkolnym 2025-2026.
- Utrzymanie dróg powiatowych przy użyciu emulsji i grysów
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów papiernicznych oraz tablic dla 12 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- dostawa materiałów poligraficznych
- Dostawa materiałów papierniczych dla Urzędu Miasta Krakowa i Rad Dzielnic Miasta Krakowa
- Dostawa artykułów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do analizatora parametrów krytycznych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.