eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki"Utworzenie pracowni Tomografii Komputerowej wraz z montażem dostarczonego przez TMS Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie tomografu w części pomieszczeń SP ZOZ w Mońkach



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111135 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Utworzenie pracowni Tomografii Komputerowej wraz z montażem dostarczonego przez TMS Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie tomografu w części pomieszczeń SP ZOZ w Mońkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach

1.2.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ w Mońkach

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050652956

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Al. Niepodległości, 9

1.4.2.) Miejscowość: Mońki

1.4.3.) Kod pocztowy: 19-100

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@szpital-monki.h2.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmonki.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111135

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00101863/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności z wymienionych poniżej:
1.1. zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, mających wpływ na realizację umowy;
1.2. zmiana terminu realizacji Umowy:
a) w przypadku następstwa działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; zmiany wydanych wcześniej przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; o ile ww. okoliczności nie są następstwem winy umyślnej lub nieumyślnej Wykonawcy i o ile opóźnieniom tym Wykonawca nie mógł zapobiec działając z najwyższą starannością;
b) z powodu działania siły wyższej, tj.: nadzwyczajnym, nagłym i niespodziewanym zdarzeniem zewnętrznym, niezależnym od woli Wykonawcy, którego Wykonawca nie mógł przy zachowaniu należytej staranności uniknąć bądź przezwyciężyć tego zdarzenia lub jego skutków, co Wykonawca winien udowodnić za pomocą odpowiednich dokumentów lub oświadczeń;
c) w sytuacji gdy wystąpią niemożliwe do przewidzenia niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót określonych umową, w szczególności z powodu technologii realizacji prac, wymogów określonych normami lub przepisami prawa, które wymagają konkretnych warunków atmosferycznych;
d) z powodu wystąpienia sytuacji epidemicznej/pandemicznej, mającej bezpośredni wpływ na możliwość wykonania zamówienia w terminie określonym w niniejszej umowie, co Wykonawca winien udowodnić za pomocą odpowiednich dokumentów lub oświadczeń;
e) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu umowy, pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji umowy lub jej kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
f) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej;
g) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
h) konieczność zawieszenia robót przez Zamawiającego z powodów wystąpienia przyczyn technicznych, prawnych lub organizacyjnych okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonania przedmiotu umowy:

2. Zmiana ta może nastąpić jedynie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Warunkiem rozpatrzenia zmian, o których mowa powyżej jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę.
5. Zmiany Umowy, o których mowa powyżej mogą nastąpić wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności z wymienionych poniżej:
1.1. zmiany przepisów obowiązującego prawa, mających wpływ na realizację umowy;
1.2. zmiana terminu realizacji Umowy:
a) w przypadku następstwa działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; zmiany wydanych wcześniej przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; o ile ww. okoliczności nie są następstwem winy umyślnej lub nieumyślnej Wykonawcy i o ile opóźnieniom tym Wykonawca nie mógł zapobiec działając z najwyższą starannością;
b) z powodu działania siły wyższej, tj.: nadzwyczajnym, nagłym i niespodziewanym zdarzeniem zewnętrznym, niezależnym od woli Wykonawcy, którego Wykonawca nie mógł przy zachowaniu należytej staranności uniknąć bądź przezwyciężyć tego zdarzenia lub jego skutków, co Wykonawca winien udowodnić za pomocą odpowiednich dokumentów lub oświadczeń;
c) w sytuacji gdy wystąpią niemożliwe do przewidzenia niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót określonych umową, w szczególności z powodu technologii realizacji prac, wymogów określonych normami lub przepisami prawa, które wymagają konkretnych warunków atmosferycznych;
d) z powodu wystąpienia sytuacji związanej ze stanem epidemii lub zagrożenia epidemicznego;
e) aktualna sytuacja związana z ogłoszonym stanem epidemii nie może być podstawą do żądania zmiany niniejszej umowy co Wykonawca ma obowiązek wziąć pod uwagę przed przystąpieniem do realizacji niniejszej umowy;
f) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu umowy, pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji umowy lub jej kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
g) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej;
h) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
i) konieczność zawieszenia robót przez Zamawiającego z powodów wystąpienia przyczyn technicznych, prawnych lub organizacyjnych okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonania przedmiotu umowy:
2. Zmiana ta może nastąpić jedynie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Warunkiem rozpatrzenia zmian, o których mowa powyżej jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę.
5. Zmiany Umowy, o których mowa powyżej mogą nastąpić wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.