Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00028358/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie jednego gorącego posiłku dziennie osobom z terenu Miasta Ruda Śląska, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003446794
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jadwigi Markowej 20
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 3224242940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dtg@cus.rsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cus.rsl.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66a2c78d-3439-4314-92e2-9bcd73912cc01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie jednego gorącego posiłku dziennie osobom z terenu Miasta Ruda Śląska, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66a2c78d-3439-4314-92e2-9bcd73912cc0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028358
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.ZP.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. I: Przygotowywanie i wydawanie posiłków na miejscuPrzedmiotem zamówienia jest zapewnienie posiłku poprzez przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków wraz z możliwością ich spożycia w pomieszczeniu Wykonawcy. Zamawiający szacuje, że z tej formy wyżywienia będą korzystały średnio 4 osoby dziennie, a zatem przewiduje konieczność przygotowania w trakcie trwania umowy około 1336 posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 33400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. II: Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie posiłków w miejscu zamieszkania .Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie posiłku poprzez przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie w miejscu zamieszkania gorących posiłków osobom dorosłym (mieszkańcom Miasta Ruda Śląska), w tym osobom niewychodzącym z domu (np. ze względu na podeszły wiek czy niepełnosprawność), niebędącym w stanie przygotować sobie ich we własnym zakresie, w liczbie średnio około 12 osób dziennie, średnio 4 008 posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 148444,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Soboka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262994648
7.3.3) Ulica: ul. Dunikowskiego 51
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-936
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Wykonywanie robót z tytułu usuwania szkód spowodowanych eksploatacją górniczą na terenie obszaru górniczego KWK Ruda: Zadanie nr 1 - Roboty awaryjne w rowach i urządzeniach hydrotechnicznych, Zadanie nr 2 - Roboty awaryjne w drogach i urządzeniach drogowych
- Wykonywanie usług kominiarskich w latach 2026-2028 w budynkach komunalnych Miasta Ruda Śląska zarządzanych przez MPGM TBS sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa i zabudowa urządzenia do wydawania środków ochrony osobistej dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby szkoły podstawowej oraz oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej nr 24 im. Powstańców Śląskich w Rudzie Śląskiej od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, wydawanie obiadów na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Przygotowanie, wydawanie obiadów na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Realizacja usług cateringowych - przygotowanie i dostarczenie posiłków dla mieszkańców Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Dolicach w 2026 roku
- Przygotowanie i dostawa posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów i dzieci w Godziszewie i w Pogótkach
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostaw posiłków dla pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach
- Organizacja przyjęcia - spotkania wigilijnego w restauracji dla 90 konsumentów - zagranicznej społeczności studenckiej
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





