eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby "ABRUKO PLUS" Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby „ABRUKO PLUS” Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ABRUKO PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221574922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 78

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plus@abruko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.abrukoplus.nv.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://abrukoplus.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby „ABRUKO PLUS” Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ea6a9b6-a5ef-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081721

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/02/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa oleju napędowego standardowego (letni, przejściowy, zimowy) spełniającego wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych
(Dz. U. 2015 poz. 1680 z 23 października 2015 r.).
2. Dostarczany olej napędowy będący przedmiotem zamówienia musi spełniać parametry jakościowe określone szczegółowo w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1315 z późn. zm.), w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.) oraz wymagania polskiej normy PN-EN 590:2022-08 lub równoważnej. W przypadku zmiany przepisów lub norm, oferowane paliwo musi być zgodne ze zmienionymi przepisami i normami.
3. Zamawiający oświadcza, iż nie prowadzi działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania lub obrotu paliwami i energią w rozumieniu art. 32 ust.1 pkt 1 oraz pkt 4 Ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.) [dalej także: „prawo energetyczne”].
4. Olej napędowy dopuszczony musi być do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej.
5. Na Wykonawcy ciąży obowiązek zatankowania oleju napędowego do wskazanego przez Zamawiającego zbiornika naziemnego typu BT 5000 (nowe oznaczenie: BVP05000DG) o pojemności 5 000 litrów stanowiący własność Zamawiającego a znajdujący się w siedzibie Zamawiającego.
6. Dostawy świadczone będą w dni robocze w godzinach 8:00 – 15:00.
7. Dostawa świadczona będzie na wezwanie ze strony Zamawiającego przekazane mailowo wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Umowy – Zamówienie.
8. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu paliwo w terminie
24 godz. od godziny złożenia zamówienia przesłanego Dostawcy w formie potwierdzonego e-maila, w ilości określonej przez Zamawiającego, nie mniejszej niż 3 000 litrów.
9. Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi 100 000 litrów.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia dostawy do ilości co najmniej
25 000 litrów. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do żadnych roszczeń w tym odszkodowawczych.
11. Cena oleju napędowego kalkulowana będzie w oparciu o opust wskazany w ofercie.
12. Każda dostawa oleju napędowego uwierzytelniona musi być przez Wykonawcę dokumentem dotyczącym jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwem jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii.
13. Dokumenty wydania jak i odpisy ze świadectw jakości które są generowane elektronicznie i nie wymagają podpisu będą przez Zamawiającego honorowane.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania próbek oleju napędowego przed dokonaniem zatankowania.
15. Odbiór oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony podpisem protokołu dostawy przez osobę uprawnioną przez Zamawiającego, protokół ten stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury, na podstawie pomiaru, który będzie wpisywany do protokołu z legalizowanego licznika cysterny.
16. Zamawiający wymaga realizacji dostaw pojazdem – cysterną posiadającą odpowiednie wymagania techniczne zgodnie z przepisami ADR, a dostarczone paliwo musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t .j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680).
17. Pojazd, którym realizowane będą dostawy, musi być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa. Urządzenie pomiarowe musi posiadać ważne cechy legalizacji oraz komplet nieuszkodzonych plomb, nałożonych przez uprawniony organ.
18. Podwykonawstwo:
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego Wykonania przez Wykonawcę lub poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadań dotyczących zamówienia;
2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy
3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani;
4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
619 920,00 zł

Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi, iż zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

W postępowaniu złożono oferty na następujące kwoty:

1. 678 935,40 zł
2. 678 960,00 zł

Zaoferowane powyżej ceny przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie dysponuje środkami by móc zwiększyć przyjętą i ustaloną w budżecie kwotę.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 678935,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 678960,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.