Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022159/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111083 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia biurowego na kotłownię gazową oraz budowa wewnętrznej instalacji gazu w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Głubczycach, przy ul. Dworcowej 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM TADEUSZA KOŚCIUSZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000698420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 485 27 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1glubczyce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp1glubczyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.glubczyce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia biurowego na kotłownię gazową oraz budowa wewnętrznej instalacji gazu w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Głubczycach, przy ul. Dworcowej 2.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12fe2ed4-8c8c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004265/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia biurowego na kotłownię gazową oraz budowa wewnętrznej instalacji gazu w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Głubczycach, przy ul. Dworcowej 2.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022159/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP1.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182500,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Likwidacja kotłowni węglowej, demontaż starych kotłów typu retortowy o mocy
75 kW i KWM-S o mocy 95 kW
2. Adaptacja pomieszczenia biurowego na kotłownię gazową, roboty budowlane.
3. Montaż gazowego kotła kondensacyjnego o mocy 147 kW
4. Wykonanie technologii kotłowni gazowej.
5. Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu ziemnego wraz z systemem detekcji gazu.
6. Zmiana instalacji c.o. w budynku na pracujący w układzie zamkniętym
7. Wykonanie instalacji elektrycznej kotłowni.
8. Rozbiórka komina .
9. Uruchomienie kotłowni z próbą na gorąco z wyregulowaniem i ustawieniem nastaw dla eksploatacji ciągłej.
10. Pierwsze uruchomienie serwisowe.
11. Dokumentacja powykonawcza i odbiory.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia określony jest szczegółowo w dokumentacji technicznej, zatwierdzonej decyzją – pozwoleniem na budowę nr 4/2021 z dnia 13.01.2021 r. , SSTWiORB oraz przedmiarem prac – załącznik nr 6 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242095,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAGA-UNIBUD S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 199 01 08 977
7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 16
7.3.4) Miejscowość: Krapkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-15| 2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Dostawa brony talerzowej 5m
- Zakup, dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej 500 kVA/400 kW.
- Dostawa leków dla SPZOZ w Głubczycach powtórzenie 2 pakietów
- Modernizacja placu zabaw Żłobka Miejskiego w Głubczycach
- Zakup wyposażenia magazynu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





