Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Ciechanów: Roboty remontowo-konserwatorskie leśniczówki zabytkowej Bardonki, gm. Ciechanów
Numer ogłoszenia: 200110 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ciechanów, ul. Płocka 21C, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6724516, fax 023 6725949.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl/ciechanow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-konserwatorskie leśniczówki zabytkowej Bardonki, gm. Ciechanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane: prace remontowo-konserwatorskie leśniczówki zabytkowej Bardonki, gm. Ciechanów. Zamówienie obejmuje zgodnie z umownym podziałem, wg zakresów opracowanych przedmiarów robót: a) roboty architektoniczno-budowlane: wymiana pokrycia dachu, szalowania ścian, stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie, inne roboty budowlane i konserwatorskie, b) roboty instalacyjne: wod. - kan. i c. o., c) wykonanie kotłowni opalanej drewnem, d) roboty elektryczne, e) zagospodarowanie terenu: ogrodzenie i drogi wewnętrzne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 15000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. b) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w co najmniej 2 budynkach, które były obiektami o konstrukcji drewnianej objętej ochroną konserwatorską o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł każda robota, w ramach których wykonane zostały także roboty sanitarne i elektryczne w co najmniej 1 obiekcie, - dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiada kwalifikacje do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, - dysponują kierownikiem robót sanitarnych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania, - dysponują kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000 PLN lub posiadają zdolność kredytową do wysokości co najmniej 500 000 PLN, - są ubezpieczeni lub ubezpieczą się, zgodnie ze SIWZ, od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000 PLN. d) Udzielą minimum 3-letniej gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia. e) Zaakceptują zapisy zawarte we wzorze umowy. f) Spełnią wszystkie inne wymogi stawiane w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o spełnieniu wymogów art. 22, pkt. 1-4 i nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Informację banku, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zobowiązanie do takiego ubezpieczenia zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w budynkach drewnianych objętych ochroną konserwatorską, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem opisu robót, ich wartości, dat i miejsc wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi w sposób jednoznaczny, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu. 8. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz zakres wykonywanych przez nich czynności (składają Wykonawcy zatrudniający podwykonawców wraz z oświadczeniem podwykonawcy robót podpisanym przez uprawnionego przedstawiciela potwierdzające gotowość realizacji części zamówienia w podwykonawstwie). 9. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10. Dokumenty stwierdzające wymagane uprawnienia Kierownika robót: a) zaświadczenie wojewódzkiego konserwatora zabytków (konserwatora zabytków miasta wyłączonego z województwa) o kwalifikacjach do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub udokumentowaną co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (dokument wystawiony przez ówczesnego pracodawcę, potwierdzony przez właściwego konserwatora zabytków), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579), b) kserokopię uprawnień budowlanych przewidzianych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zmian.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, c) aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (D. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/ciechanow/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ciechanów, ul. Płocka 21 c, 06-400 Ciechanów, pok. 10a..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Ciechanów, ul. Płocka 21 c, 06-400 Ciechanów, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Zakup i dostawa produktów mrożonych (ryby)
- Remont elewacji wraz z wymianą bramy w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Nadrzecznej 28 w Ciechanowie.
- Wykonanie robót budowlanych związanych ze zwiększeniem efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie - Termomodernizacja SP nr 6 w Ciechanowie
- Wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Okrzei 12 w Ciechanowie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu pn.: Rozbudowa infrastruktury pieszej i rowerowej na terenie MOF Ciechanowa wraz z budową Park & Ride
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja Zabytkowego Parku Podworskiego w Sokołówku oraz stworzenie miejsca rekreacji i integracji"
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w Nowym Wylezinie
- Budowa Żłobka Miejsko-Gminnego "NIEDŹWIADEK" w Mordach
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie ( w formule "zaprojektuj i wybuduj" )
- Poprawa infrastruktury socjalno-bytowej w Domach Studenckich "Maćko", "Danuśka" i "Jurand" - modernizacja pokoi i łazienek
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.