eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Pełnienie funkcji Menedżera Projektu w ramach realizacji zadania pn. "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku koszarowego na działce nr 63/52 obręb 04 Chrobry w Głogowie"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110929 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Menedżera Projektu w ramach realizacji zadania pn. "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku koszarowego na działce nr 63/52 obręb 04 Chrobry w Głogowie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 72 65 527

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Menedżera Projektu w ramach realizacji zadania pn. "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku koszarowego na działce nr 63/52 obręb 04 Chrobry w Głogowie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef02ebaf-e2eb-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003361/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Pełnienie funkcji Menadżera Projektu w ramach realizacji zadania pn. " Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku koszarowego..."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086412/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: TBS Sp. z o.o. jest spółką gminną, w której GMG posiada 100%udziałów. Przepisy ustawy Pzp dopuszczają udzielenie zamówienia z wolnej ręki jeżeli spełnione są warunki określone w art. 214 ust 1 pkt 11 ustawy Pzp. GMG sprawuje nad spółką kontrolę,
odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami , polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dot. zarządzania sprawami tej Spółki. 100%
TBS Sp. z o.o. jest spółką gminną, której podstawowym przedmiotem działalności jest rozwój
zasobu mieszkaniowego poprzez:a) budowanie, nabywanie i remontowanie domów i lokali
mieszkalnych, b) prowadzenie działalności związanej z budownictwem mieszkaniowym w tym: -
świadczenie usług budowlanych i remontowych oraz pełnienie funkcji inwestora zastępczego, -
budowanie obiektów i lokali użyteczności publicznej oraz infrastruktury związanej z
funkcjonowaniem zasobu mieszkaniowego. Spółka funkcjonuje od roku 1998....

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Funkcja Menedżera Projektu obejmuje wszelkie czynności prawne i faktyczne niezbędne do
realizacji zadania określonego w ust. 1 tj.:
1) przygotowanie Dokumentacji Projektowej do zmiany pozwolenia na budowę
wraz z decyzją Konserwatora zabytków i przeniesienie pozwolenia na budowę
na Gminę Miejską Głogów,
2) uzyskanie finansowego wsparcia w BGK z Funduszu Dopłat w wysokości do 80% kosztów
przedsięwzięcia,
3) realizację przedsięwzięcia inwestycyjno - budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na
użytkowanie,
4) po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie przekazanie zrealizowanego budynku Gminie
Miejskiej Głogów lub wskazanemu przez Gminę podmiotowi prawnemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 602700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 693-18-15-084

7.3.3) Ulica: Piotra Skargi 8

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 602700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.