Og³oszenie z dnia 2021-07-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00152800/01 - Wynik z dnia 2021-08-18
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00110922 z dnia 2021-07-12 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
O¦WIETLENIE UL. ¦W. RAFA£A KALINOWSKIEGO W E£KU
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto E³k
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Pi³sudskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: E³k
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki
1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.elk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
O¦WIETLENIE UL. ¦W. RAFA£A KALINOWSKIEGO W E£KU
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2838f554-e2ed-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00110922
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000052/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.19 Budowa o¶wietlenia odcinka ul. ¶w. Rafa³a Kalinowskiego w E³ku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu,
który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej.
3. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ komunikowania siê za pomoc± poczty elektronicznej - adres email um@um.elk.pl.
Identyfikator w ePUAP: umelk .
Nazwa podmiotu w ePUAP: URZ¡D MIASTA E£K .
Adres skrzynki ePUAP: /umelk/SkrytkaESP https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy:
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu,
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu,
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu,
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Sposób sporz±dzenia
dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U.z2020 poz. 2415).
4. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miasta E³ku jest Prezydent Miasta E³ku, ul. Marsz. J. Pi³sudskiego 4, 19-300 E³k;
b) je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie dzia³ania Urzêdu Miasta E³ku, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzêdzie Miasta E³ku za pomoc± adresu e-mail: dpo@um.elk.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego O¦WIETLENIE UL. ¦W. RAFA£A KALINOWSKIEGO W E£KU, Nr sprawy: O-ZP.271.27.2021, prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. poz. 1919 z pó¼n., zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku po-stêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
** W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O-ZP.271.27.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 33969,39 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie o¶wietlenia ulicznego odcinka ul. ¦w. Rafa³a Kalinowskiego w E³ku. Tereny inwestycyjne nie znajduj± siê w strefie ochrony konserwatorskiej.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje o¶wietlenie ul. ¦w. Rafa³a Kalinowskiego w tym:
a) Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z op³at± za czasowe zajêcie tego pasa. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy,
b) Wykonanie o¶wietlenia ulicznego w ul. ¦w, Rafa³a Kalinowskiego (3 kpl. latarni ulicznych oznaczonych w PT symbolami S2, S3 i S4 + linia kablowa) z pod³±czeniem do istniej±cej linii o¶wietleniowej,
c) U³o¿enie rur dwudzielnych na kolizjach sieci energetycznych i telekomunikacyjnych,
d) Sprz±tniêcie terenu po wykonanych pracach budowlanych,
e) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach:
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- pomiary elektryczne wykonanych sieci energetycznych,
- o¶wiadczenia kierownika budowy i kierowników robót,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materia³ów,
- inne dokumenty niezbêdne do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie.
1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowi±zany bêdzie:
a) przy pracach ziemnych pozyskaæ aktualn± mapê geodezyjn± przedstawiaj±c± rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze wzglêdu na mo¿liwe wbudowane urz±dzenia podziemne nieuwidocznione na za³±czonych mapach,
b) zachowaæ oraz chroniæ przed uszkodzeniem znajduj±ce siê w bezpo¶redniej blisko¶ci punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyæ zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami,
c) zapewniæ obs³ugê serwisow± zainstalowanych urz±dzeñ w zakresie niezbêdnym do utrzymania ich w³a¶ciwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
d) uczestniczyæ w przegl±dach gwarancyjnych obiektu zwo³ywanych na wezwanie Zamawiaj±cego w okresie udzielonej gwarancji.
1.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± projekt wykonawczy, projekt budowlany, specyfikacje techniczne.
Wykonawca powinien przeanalizowaæ za³±czone dokumenty i przygotowaæ ofertê cenow± w oparciu o w³asn± analizê, gdy¿ – umowa jest rycza³towa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty nale¿y uwzglêdniæ wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikaj±cej z zamówienia. Wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnie skalkulowanej ceny lub pominiêcia robót niezbêdnych do wykonania umowy. Za³±czone przedmiary s± przyk³adowe.
1.4. Wymagania ogólne Zamawiaj±cego w zakresie realizacji prac oraz u¿ytych materia³ów.
a) Wykonane roboty oraz u¿yte materia³y do wykonania przedmiotu zamówienia musz± spe³niaæ wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z pó¼niejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z pó¼niejszymi zmianami.
b) Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mog± wskazywaæ dla niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, ¿e zapewni± one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak za³o¿one w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz bêd± nie gorsze pod wzglêdem charakteru u¿ytkowego, parametrów technicznych (wytrzyma³o¶æ, trwa³o¶æ) oraz parametrów bezpieczeñstwa u¿ytkowania.
c) Wszystkie materia³y przed ich wbudowaniem nale¿y przedstawiæ do akceptacji Zamawiaj±cemu.
d) Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r „Prawo Budowlane”.
2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji: 36 pe³nych miesiêcy od daty odbioru koñcowego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie ni¿ej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga,
sposób punktowania):
Nazwa kryterium Waga
Cena 60
Gwarancja 40
1.1. Kryterium Cena (Wc)
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma max. liczbê punktów – przy czym max liczba punktów w tym kryterium to 60 - pozosta³ym ofertom przyznana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów.
Sposób punktacji za cenê oferty jest nastêpuj±cy:
Wc = Cn/Cp x 60
Cn – najni¿sza oferowana cena
Cp – cena oferty porównywanej
Wc – wynik
1.2. Kryterium Gwarancja (Wg)
Oferta zawieraj±ca gwarancjê na przedmiot zamówienia powy¿ej 36 miesiêcy otrzyma proporcjonalnie wiêcej punktów, przy czym max. liczba punktów w tym kryterium to 40 - okres oferowanej gwarancji nale¿y okre¶liæ w pe³nych miesi±cach.
Sposób punktacji za okres gwarancji:
Wg = Gp/Gn x 40
Gp– okres gwarancji oferty porównywanej po odliczeniu okresu wymaganego tj. 36 miesiêcy
Gn – najd³u¿szy oferowany okres gwarancji po odliczeniu okresu wymaganego tj. 36 miesiêcy
Wg – wynik
Uwaga: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê 36-miesiêcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, oferta otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.
Gwarancja udzielona na 60 miesiêcy i wiêcej, bêdzie przyjêta do liczenia punktacji w tym kryterium jako 60 miesiêcy.
Uwaga: minimalny wymagany okres gwarancji to 36 pe³nych miesiêcy od daty odbioru koñcowego, oferta z gwarancj± poni¿ej 36 miesiêcy bêdzie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± SWZ.
2. Wynik
Oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
W= Wc + Wg
W – wynik punktowy oferty
Wc – wynik punktowy w kryterium ceny
Wg – wynik punktowy w kryterium gwarancji
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, tj. o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (wzór za³±cznik nr 2 do SWZ), sk³ada ka¿dy z wykonawców.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1 Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu wykonania przedmiotu zawartej umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:a) w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w zwi±zku z wyst±pieniem robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, robót dodatkowych lub zamiennych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przed zawarciem umowy, wprowadzonych na wniosek Zamawiaj±cego, a koniecznych do wykonania w celu prawid³owej realizacji robót,
b) w przypadku konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji wykonania i odbioru robót.
2 Zmianê terminu wykonania umowy dopuszcza siê w przypadku:
a) wyst±pienia robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, robót dodatkowych lub zamiennych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przed zawarciem umowy,
b) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji wykonania i odbioru robót,
c) postojów spowodowanych konieczno¶ci± usuwania nieumy¶lnych uszkodzeñ istniej±cych urz±dzeñ, nie oznakowanych w dokumentacji projektowej,
d) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym,
e) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikaj±cych z winy którejkolwiek ze stron umowy,
f) innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac.
3 Zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia dopuszcza siê w przypadku wyst±pienia robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, robót dodatkowych lub zamiennych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-29 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-29 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Do oferty nale¿y do³±czyæ:a) Formularz ofertowy (wzór za³±cznik nr 1 do SWZ);
b) Dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienia osób podpisuj±cych ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
| 2021-07-12 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z E£KU
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
- Pe³nienie obs³ugi i konserwacji o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy E³k w 2026 roku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na dzia³kach nr ewid. 1/51; 3/46 obrêb 0042 Ro¿yñsk , gmina E³k
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu "Podniesienie jako¶ci edukacji poprzez rozwój infrastruktury technicznej w Zespole Szkó³ nr 1 w E³ku i Zespole Szkó³ nr 5 w E³ku"
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Che³chach i Woszczelach - II postêpowanie
wiêcej: przetargi w E³ku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Budowa o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Strzelce
- Roboty budowlane zwi±zane z inwestycj±: Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ci±gu dróg wojewódzkich Podlasia - "Rozbudowa DW Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Bia³a".
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazw±: "Przebudowa ul. Pu³kownika Stanis³awa D±bka w Kielcach"
- Budowa drogi gminnej bez numeru - ul. Ksiêdza Stanis³awa Matrasia od km 0+000,00 do km 0+308,53 w Bi³goraju
- Wykonanie systemu parkingowego na terenie Politechniki Bia³ostockiej, ul. Wiejska 45A, 15-351 Bia³ystok w formule zaprojektuj i wybuduj ZK-DZP.262.124.2025
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





