Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00664456/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
- 2025/BZP 00008674/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Łapanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAPANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łapanów 34
1.5.2.) Miejscowość: Łapanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-740
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lapanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lapanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia?searchText=%C5%82apan%C3%B3w1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Łapanów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4317fc25-8713-4154-b889-9021ac441ab1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039082/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Łapanowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Program: Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 (FEM 2021-2027)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664456
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IFŚ.III.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5081356,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1) Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości ŁapanówW ramach zadania planowana jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z pompowniami. Ogółem do realizacji w/w zadania przewiduje się wykonanie 1 490,0 m sieci w tym:
-1 167,4m kolektorów głównych kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z kanałami bocznymi i sięgaczami o średnicy DN160-DN200, część sieci kanalizacji sanitarnej projektuje się wykonać w metodzie wykopowej, a niektóre odcinki poprzez wykonanie metodą bezwykopową, natomiast sięgacze kanalizacji sanitarnej projektuje się wykonać w metodzie wykopowej,
-322,6 m rurociągów tłocznych kanalizacji sanitarnej o średnicy DN40-DN90,
-2 szt. pompowni,
-utwardzenie zjazdów do pompowni,
-odtworzenie i renowacja nawierzchni istniejącej drogi w pasie planowanych robót budowlano-montażowych.
Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje budowę kanałów kanalizacji sanitarnej wraz z odcinkami sięgaczy wyprowadzonymi w kierunku posesji (zakończonych studzienkami na terenie posesji).
Uwaga: Zamawiający wymaga aby w pierwszej kolejności, do 30.05.2025r. Wykonawca wykonał kanalizację wzdłuż drogi nr dz. 40 (kanał K4, KT2, K3, K3.1. )według załącznika graficznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja będąca załącznikami do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 4619312,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2) Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Łapanóww tym:
a) Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Łapanów. W ramach robót planowana jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Łapanów - przewiduje się wykonanie 683,90 mb sieci, roboty ziemne, węzeł włączeniowy do istniejącej sieci, węzeł hydrantowy Hn1,Hn4,Hn5 (w tym Hydranty pożarowe, nadziemne Fi 80 mm + zasuwa - 3 kpl)., węzeł W10+Hn3, węzeł W5, Węzeł hydrantowy Hn2 (w tym Hydranty pożarowe, nadziemne Fi 80 mm + zasuwa - 1 kpl), Obsługa geodezyjna i inwentaryzacja, Badanie próbek wody
b) Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej. Do realizacji zadania przewiduje się wykonanie:
- sieć kanalizacji sanitarnej - rury PVC-U SN8 LITA Ø200 – 316,18 m
- studzienki DN425 PP – 9 kpl.
- studzienki DN1000 betonowe – 4 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja będąca załącznikami do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 462044,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1424007,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5003160,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1424007,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych BEDNAR Robert Bednarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343181341
7.3.3) Ulica: Bilsko188
7.3.4) Miejscowość: Łososina Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-314
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych BEDNAR Robert Bednarek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych BEDNAR Robert Bednarek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1424007,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293669,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 820695,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293669,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIWEL Krzysztof Hajduga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343220377
7.3.3) Ulica: Kłodne 149
7.3.4) Miejscowość: Kłodne
7.3.5) Kod pocztowy: 34-654
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293669,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- Rewitalizacja terenów zielonych w miejscowości Dziemiany i Raduń
- Budowa Biblioteki, Izby Pamięci i świetlicy wiejskiej z salami przedszkolnymi w Zezulinie
- Modernizacja boiska piłkarskiego w Zespole Szkół nr 129 przy ul. Koncertowej 4
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.