Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00071891/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w celu zmniejszenia emisji spalin do atmosfery” – w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gawłuszowice
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gawłuszowice 5a
1.5.2.) Miejscowość: Gawłuszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-307
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekteraiat@gawluszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gawluszowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8329fb8-a074-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w celu zmniejszenia emisji spalin do atmosfery” – w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8329fb8-a074-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057102/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w celu zmniejszenia emisji spalin do atmosfery" - w formule zaprojektuj i wybuduj.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.2023.WK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Wymiana kotłów
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla wszystkich branż i wykonanie robót budowlanych polegających na:
a) wymiany kotłów gazowych (zasilane z istniejących butli) w budynkach Ośrodka Zdrowia w Gawłuszowicach i Punktu Rehabilitacji w Krzemienicy na kotły gazowe kondensacyjne
b) w budynku Szkoły Podstawowej w Gawłuszowicach wymiany kotła na olej opałowy na absorbcyjne pompy ciepła zasilanej gazem (brak butli gazowej)
c) w Urzędzie Gminy w Gawłuszowicach wymiany kotła gazowego na absorbcyjne pompy ciepła zasilane gazem (istniejąca butla gazowa wkopana)
d) zmiany zasilania w Bibliotece Publicznej w Gawłuszowicach z dotychczasowego ogrzewania z kotłowni w bud. SP poprzez zastosowanie absorpcyjnych pompy ciepła zasilanych gazem z projektowanych butli przy szkole podstawowej.
Zadanie 2: Docieplenie wraz z wykonaniem elewacji budynków i niezbędnymi pracami
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych polegających na:
Dociepleniu wraz z wykonaniem elewacji budynków OSP Gawłuszowice, OSP Brzyście, OSP Krzemienica, Punkt rehabilitacji w Krzemienicy, OSP Kliszów oraz niezbędnymi pracami jak: wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana obróbek blacharskich, dopasowanie orynnowania itp.
Zadanie 3: Wymiana stolarki okiennej wraz z niezbędnymi robotami
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych polegających na:
Wymianie stolarki okiennej wraz z niezbędnymi robotami w ilości 55 szt. (o współczynniku poniżej 0,8 W/m2K) w budynkach: Szkoły Podstawowej w Gawłuszowicach (37 szt.), OSP Krzemienica (4szt.), OSP Ostrówek (6szt.), Stacja Uzdatniania Wody Wola Zdakowska (8szt.) – zamawiający przekaże wymiary.
Zadanie 4: Wymiana stolarki drzwiowej wraz z niezbędnymi robotami
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych polegających na:
Wymianie stolarki drzwiowej (drzwi wejściowe o współczynniku poniżej 1W/m2K) wraz z niezbędnymi robotami w budynkach: OSP Krzemienica (5szt.), Rehabilitacja Krzemienica (2szt.), OSP Gawłuszowice (3szt.), Ośrodek Zdrowia Gawłuszowice (2szt.), Urząd Gminy Gawłuszowice (4szt.), Szkoła Podstawowa w Gawłuszowicach (7szt.), Biblioteka Gawłuszowice (3szt.), OSP Kliszów (1szt.), OSP Brzyście (3szt.), SUW Wola Zdakowska (2szt.), OSP Wola Zdakowska (3szt.), OSP Ostrówek (3szt.), OSP Młodochów (2szt.), łącznie 40szt. – zamawiający przekaże rozmiary.
Zadanie 5: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych polegających na:
Wymianie instalacji centralnego ogrzewania w budynkach Szkoły Podstawowej w Gawłuszowicach w celu przystosowania do współpracy z absorpcyjną pompą ciepła zasilaną gazem. Obiekt złożony jest z trzech budynków: szkoły podstawowej, dawnego gimnazjum i sali gimnastycznej. Wszystkie obiekty zasilane są z jednego źródła ciepła.
Dla przedmiotowych zadań należy opracować projekty techniczne wymagane do zgłoszenia robót bez sprzeciwu lub projekty wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę. Dostarczane urządzenia i materiały mają być kompletnymi, fabrycznie nowymi produktami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442180-2 - Powtórne malowanie
51514110-2 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zmawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 197 400,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (e-zamówienia oraz BIP) przed otwarciem ofert, które miało miejsce 16 lutego 2023 roku o godzinie 9:30.
W postępowaniu złożono dwie oferty:
1. TREEBUD Sp. z o.o., Jawornik 337, 32-400 Myślenice zawierającą cenę
3 559 989,00zł brutto.
2. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWEST L. Kaczmarczyk spółka jawna, ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec zawierającą cenę 2 942 160,00zł brutto.
Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2942160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3559989,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Projekt budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Słowackiego, Matejki i Żeromskiego w Raciborzu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.