eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gawłuszowice › "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w celu zmniejszenia emisji spalin do atmosfery" - w formule zaprojektuj i wybuduj.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w celu zmniejszenia emisji spalin do atmosfery” – w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gawłuszowice

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gawłuszowice 5a

1.5.2.) Miejscowość: Gawłuszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-307

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekteraiat@gawluszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gawluszowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8329fb8-a074-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w celu zmniejszenia emisji spalin do atmosfery” – w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8329fb8-a074-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057102/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w celu zmniejszenia emisji spalin do atmosfery" - w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071891

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.2023.WK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Wymiana kotłów
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla wszystkich branż i wykonanie robót budowlanych polegających na:
a) wymiany kotłów gazowych (zasilane z istniejących butli) w budynkach Ośrodka Zdrowia w Gawłuszowicach i Punktu Rehabilitacji w Krzemienicy na kotły gazowe kondensacyjne
b) w budynku Szkoły Podstawowej w Gawłuszowicach wymiany kotła na olej opałowy na absorbcyjne pompy ciepła zasilanej gazem (brak butli gazowej)
c) w Urzędzie Gminy w Gawłuszowicach wymiany kotła gazowego na absorbcyjne pompy ciepła zasilane gazem (istniejąca butla gazowa wkopana)
d) zmiany zasilania w Bibliotece Publicznej w Gawłuszowicach z dotychczasowego ogrzewania z kotłowni w bud. SP poprzez zastosowanie absorpcyjnych pompy ciepła zasilanych gazem z projektowanych butli przy szkole podstawowej.

Zadanie 2: Docieplenie wraz z wykonaniem elewacji budynków i niezbędnymi pracami
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych polegających na:
Dociepleniu wraz z wykonaniem elewacji budynków OSP Gawłuszowice, OSP Brzyście, OSP Krzemienica, Punkt rehabilitacji w Krzemienicy, OSP Kliszów oraz niezbędnymi pracami jak: wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana obróbek blacharskich, dopasowanie orynnowania itp.

Zadanie 3: Wymiana stolarki okiennej wraz z niezbędnymi robotami
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych polegających na:
Wymianie stolarki okiennej wraz z niezbędnymi robotami w ilości 55 szt. (o współczynniku poniżej 0,8 W/m2K) w budynkach: Szkoły Podstawowej w Gawłuszowicach (37 szt.), OSP Krzemienica (4szt.), OSP Ostrówek (6szt.), Stacja Uzdatniania Wody Wola Zdakowska (8szt.) – zamawiający przekaże wymiary.

Zadanie 4: Wymiana stolarki drzwiowej wraz z niezbędnymi robotami
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych polegających na:
Wymianie stolarki drzwiowej (drzwi wejściowe o współczynniku poniżej 1W/m2K) wraz z niezbędnymi robotami w budynkach: OSP Krzemienica (5szt.), Rehabilitacja Krzemienica (2szt.), OSP Gawłuszowice (3szt.), Ośrodek Zdrowia Gawłuszowice (2szt.), Urząd Gminy Gawłuszowice (4szt.), Szkoła Podstawowa w Gawłuszowicach (7szt.), Biblioteka Gawłuszowice (3szt.), OSP Kliszów (1szt.), OSP Brzyście (3szt.), SUW Wola Zdakowska (2szt.), OSP Wola Zdakowska (3szt.), OSP Ostrówek (3szt.), OSP Młodochów (2szt.), łącznie 40szt. – zamawiający przekaże rozmiary.

Zadanie 5: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych polegających na:
Wymianie instalacji centralnego ogrzewania w budynkach Szkoły Podstawowej w Gawłuszowicach w celu przystosowania do współpracy z absorpcyjną pompą ciepła zasilaną gazem. Obiekt złożony jest z trzech budynków: szkoły podstawowej, dawnego gimnazjum i sali gimnastycznej. Wszystkie obiekty zasilane są z jednego źródła ciepła.

Dla przedmiotowych zadań należy opracować projekty techniczne wymagane do zgłoszenia robót bez sprzeciwu lub projekty wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę. Dostarczane urządzenia i materiały mają być kompletnymi, fabrycznie nowymi produktami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442180-2 - Powtórne malowanie

51514110-2 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zmawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 197 400,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (e-zamówienia oraz BIP) przed otwarciem ofert, które miało miejsce 16 lutego 2023 roku o godzinie 9:30.
W postępowaniu złożono dwie oferty:
1. TREEBUD Sp. z o.o., Jawornik 337, 32-400 Myślenice zawierającą cenę
3 559 989,00zł brutto.
2. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWEST L. Kaczmarczyk spółka jawna, ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec zawierającą cenę 2 942 160,00zł brutto.
Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2942160 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3559989,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.