eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie laparoskopowych zabiegów operacyjnych z udziałem robota Da Vinci X.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110804 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie laparoskopowych zabiegów operacyjnych z udziałem robota Da Vinci X.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital św. Wojciecha al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221964385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 1-6

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 76 40 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie laparoskopowych zabiegów operacyjnych z udziałem robota Da Vinci X.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0f52138-c844-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075587/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D10.251.31.C.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 900000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywania laparoskopowych zabiegów operacyjnych z udziałem robota Da Vinci X wraz z przeszkoleniem personelu Copernicus PL Sp. z o.o.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, ilości, zawarte są w zał. nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany OPZ) oraz w zał. nr 3 do SWZ – Projekt Umowy.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do:
 Wykonania maksymalnie 25 laparoskopowych zabiegów operacyjnych przy użyciu robota chirurgicznego Da Vinci X,
 Dostarczenia, zainstalowania i uruchomienia robota chirurgicznego Da Vinci X w pomieszczeniu wskazanym i udostępnionym przez Zamawiającego (Szpital Copernicus PL Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 50, Gdańsk, Blok Operacyjny),
 Udzielania świadczeń zdrowotnych przy użyciu wskazanego sprzętu przez wykwalifikowany zespół, w skład którego wchodzić będą m.in. lekarz operator, lekarz asystent, pielęgniarka operacyjna, którzy posiadają niezbędne uprawnienia, zgodnie z opisem wskazanym w OPZ Wymagania dotyczące personelu wskazano w § 3 projektu umowy (zał. nr 3 do SWZ).
 Robot chirurgiczny Da Vinci X przez cały okres trwania umowy musi być w pełni sprawny, posiadać aktualne oprogramowanie i stosowne licencje oraz spełniać wymogi określone obowiązującymi przepisami prawa, w tym musi być dopuszczony do obrotu (szczegóły odnośnie utrzymania robota znajdują się w § 6 projektu umowy- zał. 3 do SWZ),
 przeszkolenia personelu Zamawiającego, w szczególności dwóch lekarzy operatorów, dwóch lekarzy asystujących i dwóch pielęgniarek operacyjnych w zakresie umożliwiającym samodzielne wykonywanie zabiegów z użyciem robota Da Vinci X.
 Ubezpieczenia robota chirurgicznego Da Vinci X na okres trwania umowy z uwzględnieniem korzystania z urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
 Wykonawca oraz personel skierowany do realizacji zamówienia, zobowiązany jest do posiadania, przez cały okres trwania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zgodnego z rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą.

Pozostałe wymagania oraz szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują
się w załączniku nr 1B do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w zał. nr 3 do SWZ Projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę 900.000,00 zł brutto, natomiast cena, jaką zaoferował Wykonawca P.W.JUMO Sp. z o.o. NZOZ Szpital Mazovia, Al. Komisji Edukacji Narodowej 47/u15, 02- 797 Warszawa, w złożonej ofercie przewyższała ta kwotę i wynosiła 925.000,00 zł brutto. Była to jedyna złożona oferta w postępowaniu. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej do kwoty najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 925000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 925000 PLN

2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.