Og³oszenie z dnia 2022-04-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00179307/01 - Wynik z dnia 2022-05-26
 
Og³oszenie o zamówieniu
            Dostawy
            Dostawa odzie¿y i obuwia roboczego, medycznego dla pracowników 
WSZ w P³ocku.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W P£OCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650070
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Medyczna 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48243646313
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie.przetargi@wszplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wszplock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
        Dostawa odzie¿y i obuwia roboczego, medycznego dla pracowników 
WSZ w P³ocku.    
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e8bcd09c-b4ae-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00110706
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00327335/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 dostawa odzie¿y i obuwia roboczego, medycznego dla pracowników WSZ w P³ocku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa
siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej - zaopatrzenie.przetargi@wszplock.pl Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ
oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortalu dostêpnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
W postêpowaniu wykonawca jest zobowi±zany do opatrywania wskazanych dokumentów
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegó³owe informacje, dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji
elektronicznej zosta³y opisane w SWZ oraz w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia
30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych
oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
    3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ zawartymi w dziale XXIII.
Informacje zwi±zane z RODO.
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.2910.5.(13/ZP/22).2022.MS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzie¿ robocza medyczna – marynarka damska – kolor bia³y z lamówk± w kolorze morelowym, spodnie damskie – kolor bia³y, spódnica damska – kolor bia³y.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33199000-1 - Odzie¿ medyczna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Oferta oceniana bêdzie pod wzglêdem:
1.1.	oceny, czy zosta³a z³o¿ona przez wykonawcê, który:
-	nie podlega wykluczeniu,
-	spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez zamawiaj±cego,
1.2.	merytorycznym tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi kryteriami oraz oceny zgodno¶ci z³o¿onej oferty z wymogami zamawiaj±cego oraz pod wzglêdem przes³anek odrzucenia oferty okre¶lonych w art. 226 ustawy Pzp.
                4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzie¿ robocza medyczna – marynarka mêska – kolor bia³y, spodnie mêskie – kolor bia³y.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33199000-1 - Odzie¿ medyczna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Oferta oceniana bêdzie pod wzglêdem:
1.1.	oceny, czy zosta³a z³o¿ona przez wykonawcê, który:
-	nie podlega wykluczeniu,
-	spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez zamawiaj±cego,
1.2.	merytorycznym tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi kryteriami oraz oceny zgodno¶ci z³o¿onej oferty z wymogami zamawiaj±cego oraz pod wzglêdem przes³anek odrzucenia oferty okre¶lonych w art. 226 ustawy Pzp.
                4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obuwie robocze medyczne damskie – kolor bia³y.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Oferta oceniana bêdzie pod wzglêdem:
1.1.	oceny, czy zosta³a z³o¿ona przez wykonawcê, który:
-	nie podlega wykluczeniu,
-	spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez zamawiaj±cego,
1.2.	merytorycznym tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi kryteriami oraz oceny zgodno¶ci z³o¿onej oferty z wymogami zamawiaj±cego oraz pod wzglêdem przes³anek odrzucenia oferty okre¶lonych w art. 226 ustawy Pzp.
                4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obuwie robocze medyczne mêskie – kolor bia³y.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Oferta oceniana bêdzie pod wzglêdem:
1.1.	oceny, czy zosta³a z³o¿ona przez wykonawcê, który:
-	nie podlega wykluczeniu,
-	spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez zamawiaj±cego,
1.2.	merytorycznym tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi kryteriami oraz oceny zgodno¶ci z³o¿onej oferty z wymogami zamawiaj±cego oraz pod wzglêdem przes³anek odrzucenia oferty okre¶lonych w art. 226 ustawy Pzp.
                4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzie¿ robocza medyczna –marynarka damska + spodnie damskie – kolor ciemny niebieski.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33199000-1 - Odzie¿ medyczna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Oferta oceniana bêdzie pod wzglêdem:
1.1.	oceny, czy zosta³a z³o¿ona przez wykonawcê, który:
-	nie podlega wykluczeniu,
-	spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez zamawiaj±cego,
1.2.	merytorycznym tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi kryteriami oraz oceny zgodno¶ci z³o¿onej oferty z wymogami zamawiaj±cego oraz pod wzglêdem przes³anek odrzucenia oferty okre¶lonych w art. 226 ustawy Pzp.
                4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzie¿ robocza medyczna –marynarka mêska, spodnie mêskie – kolor ciemny niebieski.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33199000-1 - Odzie¿ medyczna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Oferta oceniana bêdzie pod wzglêdem:
1.1.	oceny, czy zosta³a z³o¿ona przez wykonawcê, który:
-	nie podlega wykluczeniu,
-	spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez zamawiaj±cego,
1.2.	merytorycznym tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi kryteriami oraz oceny zgodno¶ci z³o¿onej oferty z wymogami zamawiaj±cego oraz pod wzglêdem przes³anek odrzucenia oferty okre¶lonych w art. 226 ustawy Pzp.
                4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez zamawiaj±cego.2. O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 ust 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych dotycz±ce:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów/w ;
Okre¶lenie warunku: nie dotyczy
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Okre¶lenie warunku: nie dotyczy
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (przyk³adowy za³±cznik nr 5 do SWZ):
2.4.1. Okre¶lenie warunku:
warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonuje minimum 2 dostawy polegaj±ce na dostawie odzie¿y medycznej je¶li sk³ada ofertê na odzie¿ lub obuwie medyczne – odpowiednio je¶li sk³ada ofertê na obuwie o warto¶ci minimum:
- pakiet nr 1: 58 000,00 z³.
- pakiet nr 2: 10 000,00 z³,
- pakiet nr 3: 49 00,00 z³,
- pakiet nr 4: 8 000,00 z³
- pakiet nr 5: nie stawia siê wymogu dotycz±cego warto¶ci dostawy,
- pakiet nr 6: nie stawia siê wymogu dotycz±cego warto¶ci dostawy.
W przypadku dostaw okre¶lonych w innych walutach do przeliczenia warto¶ci bêdzie siê przyjmowa³o kurs NBP z dnia wys³ania og³oszenia o zamówieniu do publikacji, a je¶li w tym dniu nie og³asza siê kursu NBP to z dnia kolejnego, w którym dokonuje siê og³oszenia kursu.
W przypadku sk³adania przez Wykonawcê oferty na odzie¿ i na obuwie, musi on wykazaæ minimum 2 dostawy na odzie¿ i minimum 2 dostawy na obuwie. Wymagane warto¶ci dostaw nie podlegaj± sumowaniu w przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jeden ww. pakiet.
2.4.2. Okre¶lenie warunku:
Warunek zostanie uznany za spe³niony je¶li wykonawca sk³adaj±c ofertê wyka¿e, ¿e posiada zdolno¶æ do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem.
3. Ocena warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przekazane Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê o¶wiadczenia i dokumenty wymagane w SWZ w systemie „spe³nia/nie spe³nia”.
4. Sposób spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w sytuacji, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia ich spe³niania polega na zdolno¶ciach zawodowych lub do¶wiadczeniu podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, musi wykazaæ, ¿e udostêpnione zasoby pozwalaj± mu na wykazanie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Sposób spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
a) Warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym musi spe³niaæ ka¿dy wykonawca sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
b) Warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej (do¶wiadczenie) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± mog± spe³niaæ ³±cznie (razem).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
                    5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Próbki oferowanego produktu.
	a) Próbki (prototypy) tkaniny w kolorze bia³ym,  morelowym, i ciemno niebieskim, z jakiej bêdzie wykonany przedmiot zamówienia opisany w pakietach  nr 1, 2, 5, 6. Minimalny wymiar próbki 10 cm x 10 cm (po 2 szt.).
b) W zakresie pakietów nr 3 i 4 Zamawiaj±cy ¿±da jednej pary obuwia:
        - pakiet nr 3 – rozmiar 38 lub 39
        - pakiet nr 4 – rozmiar 42 lub 43
Próbki wykonawca przekazuje nieodp³atnie. Bêd± one poddane testowaniu celem sprawdzenia zgodno¶ci oferowanego asortymentu z parametrami wymaganymi. Próbki, podlegaj± zwrotowi wykonawcom w trybie okre¶lonym w art. 77 ustawy Pzp.   Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za zu¿ycie próbek.
2. Dla pakietu nr 1, 2, 5, 6 karta danych technicznych producenta tkaniny, z której wykonana zostanie odzie¿ , potwierdzaj±ca  wykonanie odzie¿y z tkaniny nieprzezroczystej i nieprze¶wituj±cej,  o gramaturze 160 ±  5 g/m2 i sk³adzie:  65%  poliester  i  35%  bawe³na oraz z materia³u niekurczliwego, wytrzyma³ego na wielokrotne pranie w temperaturze do 95oC  i kurczliwo¶æ do 3%, uwzglêdniæ maj± luzy technologiczne zapewniaj±ce swobodê ruchów, odporna na dzia³anie substancji niebezpiecznych oraz na przesi±kanie krwi i innych p³ynów ustrojowych. 
3. Dla pakietu nr 3 i 4 karta danych technicznych producenta obuwia.
4. Wykaz dostaw, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. 
Okres za który wykazane s± dostawy liczy siê  wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw  wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dotyczy dostaw w których wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy (przyk³adowy wzór wg za³. nr 5 do SWZ).            
    5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
4. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe.Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy i które s± niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania.
4.1. wykaz rozwi±zañ równowa¿nych stosownie wraz z jego opisem lub normami oraz dowody potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ – dotyczy rozwi±zañ równowa¿nych, o których mowa w dziale II pkt.5 SWZ w przypadku ich oferowania przez Wykonawcê
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe wskazane w pkt. 5.8Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych wraz z ofert± lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie. Zamawiaj±cy nie wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Dokumenty lub o¶wiadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja , spó³ki cywilne).1. wymagane w za³±czeniu do oferty
1.1. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów
1.1.1. o¶wiadczenie wskazane w pkt X lit. A pkt. 2 i lit. B niniejszej SWZ (o¶wiadczenia) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w zakresie wskazanym w pkt.X B pkt. 1 lit. a SWZ
1.2. pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert,
2.1. dokumenty w zakresie wskazanym w pkt. X lit. C SWZ odpowiednio, w zakresie, w którym okre¶lony wykonawca wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy wymaga zgody obu stron umowy oraz formy pisemnej (w postaci zawarcia aneksu do umowy) podrygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem art. 454 ustawy Pzp.
2. Dopuszcza siê zmiany umowy polegaj±ce na:
2.1. zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentuj±cych, nr rachunku
bankowego, na który bêdzie przekazywana p³atno¶æ,
2.2. zmianie elementów sk³adowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupe³nienia lub wymiany,
2.3. zmianie postanowieñ umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci tzw. „si³y wy¿szej” tj. wydarzeñ i okoliczno¶ci nadzwyczajnych, nieprzewidywalnych, niezale¿nych od dobrej woli i intencji którejkolwiek ze stron umowy, które uniemo¿liwiaj± jednej ze stron wywi±zanie siê z postanowieñ zawartej umowy lub powoduj± ra¿±c± stratê dla którejkolwiek ze stron umowy. W przypadku, gdy którakolwiek ze stron nie jest w stanie wywi±zaæ siê ze swych zobowi±zañ umownych w zwi±zku z okoliczno¶ciami „si³y wy¿szej” – druga strona powinna byæ poinformowana na pi¶mie, w terminie do 7 dni od momentu zaistnienia tych okoliczno¶ci, pod rygorem rozwi±zania umowy w trybie natychmiastowym. Gdy okoliczno¶ci „si³y wy¿szej” uniemo¿liwiaj ± jednej ze stron umowy wywi±zanie siê ze swych zobowi±zañ umownych przez okres d³u¿szy ni¿ 2 miesi±ce, strony umowy mog± rozwi±zaæ umowê w ca³o¶ci lub w czê¶ci bez odszkodowania. W takim przypadku rozwi±zania umowy, jej wykonanie i koñcowe rozliczenie powinno byæ uzgodnione przez obie strony umowy.
2.4. zmianie cen okre¶lonych w umowie na ni¿sze w przypadku obni¿enia cen przez wykonawcê
2.5. zmianie cen na skutek zmiany stawki VAT.
2.6. zmianach w Umowie, które nie bêd± istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp
2.7. zmianach w Umowie , o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.
2.8. zmianie terminu obowi±zywania umowy, o której mowa w §8 ust 1 w przypadku zmiany umowy o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3, 4 i ust. 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany umowy, z zastrze¿eniem art. 454 ustawy Pzp, w przypadku zmiany
w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±cej nie mo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany umowy, z zastrze¿eniem art. 454 ustawy Pzp, w przypadku powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci (nie bêd±cych „si³± wy¿sz±”), gro¿±cych ra¿±c± strat±, których strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy;
6. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany umowy z zastrze¿eniem art. 454 ustawy Pzp, w przypadku wyst±pienia niezgodno¶ci pomiêdzy zapisami umowy, a tre¶ci± oferty i/lub SWZ.
7. Do przygotowania projektu aneksu do umowy zobowi±zana jest ta strona umowy, której zmiany dotycz± lub która jest inicjatorem zmian.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-15 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-15 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-14
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- ,,Opracowanie dokumentacji technicznej dla budynków s³u¿±cych ochronie ludno¶ci i obronie cywilnej w powiecie p³ockim"
 - "Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA"
 - Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia przeciwpowodziowego
 - Dostawa ubrañ specjalnych do Komendy Miejskiej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w P³ocku z podzia³em na czê¶ci na potrzeby Ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
 - Zakup sprzêtu medycznego jednorazowego 2
 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Chemików"
 
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzêtu specjalistycznego dla jednostki OSP w M³ochowie
 - Dostawa odzie¿y stra¿ackiej do realizacji zadañ ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w podziale na III czê¶ci
 - Sukcesywne dostawy odzie¿y ochronnej, roboczej i obuwia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach
 - Czê¶æ 1 Elementy odzie¿y ochronnej, zabezpieczenie potrzeb ludno¶ci - drugie postêpowanie
 - Zakup i dostawa sprzêtu i wyposa¿enia na potrzeby ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej w Gminie Grabówka w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
 - Dostawa wyposa¿enia i urz±dzeñ przeznaczonych do wykorzystania w celu realizacji zadañ w ramach systemu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej.
 
wiêcej: Obuwie ochronne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





