eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świlcza › Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej na rzecz osób niepełnosprawnych, będących mieszkańcami Gminy Świlcza



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110676 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej na rzecz osób niepełnosprawnych, będących mieszkańcami Gminy Świlcza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690010308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 168

1.5.2.) Miejscowość: Świlcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 85 60 338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops.swilcza@intertele.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gops.swilcza.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej na rzecz osób niepełnosprawnych, będących mieszkańcami Gminy Świlcza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df07905e-ced6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085547/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.26.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej (zwanych dalej „AOON”), na rzecz osób niepełnosprawnych, będących mieszkańcami Gminy Świlcza.
2. Usługi AOON będą świadczone w ramach Programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej - edycja 2021” w ramach Funduszu Solidarnościowego – Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej – edycja 2021 (zwanego dalej „Programem”).
3. Program zapewnia usługę asystenta, mającą na celu pomoc pełnoletnim osobom niepełnosprawnym ze znacznym lub umiarkowanym lub równoważnym stopniem niepełnosprawności w wykonywaniu codziennych czynności oraz w funkcjonowaniu w życiu społecznym, poprzez skorzystanie z usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej.
4. Usługa asystencka obejmuje wspieranie osób z niepełnosprawnościami w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania społecznego (np. wsparcie w przemieszczaniu się m.in. do lekarza, do punktów usługowych i innych miejsc publicznych oraz asysta w tych miejscach, spędzanie czasu wolnego, w tym wsparcie podczas zajęć kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych), zawodowego (np. wsparcie w przemieszczaniu się do pracy, urzędów pracy, podmiotów aktywizujących zawodowo oraz asysta w tych miejscach i zajęciach).
5. Zakres usług świadczonych przez Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej obejmie: pomoc w przemieszczaniu się, komunikowaniu, w codziennych czynnościach, w pełnieniu ról społecznych, zgodnie z zapotrzebowaniem osób niepełnosprawnych, w tym m.in.:
1) świadczenie usług podstawowych, na które składają się:
a) pomoc w przygotowaniu do wyjścia, dojazdach w wybrane przez Uczestnika miejsce oraz powrocie (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe);
b) pomoc Uczestnikowi w zakupach – warunkiem wykonania tej usługi jest czynne uczestnictwo osoby niepełnosprawnej (asystent może pomóc przenieść zakupy o wadze jednorazowo do 5 kg),
c) pomoc w załatwieniu spraw urzędowych,
d) pomoc i towarzyszenie w korzystaniu z dóbr kultury: muzeum, teatr, kino, koncert, itp.,
e) czytanie prasy, książek lub korespondencji, osobom niezdolnym do samodzielnego czytania,
f) pomoc w pisaniu pism, listów, bądź niezdolnym do samodzielnego pisania ręcznego, czy komputerowego,
g) pomoc osobie niepełnosprawnej w korzystaniu z zajęć sportowych i obiektów sportowych: basen, siłownia i inne sporty;
2) świadczenie usług towarzyszących, na które składają się:
a) pomoc w ubieraniu się,
b) pomoc w czynnościach pielęgnacyjnych i higienicznych,
c) pomoc w przygotowaniu i podaniu posiłku lub napoju.
12.1. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia 6 763 godzin usług asystenckich, przez co najmniej 10 AOON, w okresie do 6 miesięcy od podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości godzin do 30% w stosunku do wyżej wykazanych ilości godzin, z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe ani prawne.
12.2. Odbiorcami wsparcia AOON będzie co najmniej 18 pełnoletnich osób z niepełnosprawnościami, z których co najmniej 3 posiadać będzie niepełnosprawność w stopniu umiarkowanym lub równoważnym, a co najmniej 15 będzie posiadać niepełnosprawność w stopniu znacznym lub równoważnym.
12.3. Wykonawca będzie zobowiązany do pozostawania w gotowości do świadczenia usług asystenckich w danym miesiącu kalendarzowym, 7 dni w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 22.00, zgodnie z harmonogramem wynikającym z rzeczywistych, ustalonych z odbiorcami usługi asystenckiej potrzeb (zwanymi dalej „Uczestnikami”).
12.4. Ilość godzin usług AOON przypadająca na jednego Uczestnika Programu wynosi minimum 30 godzin zegarowych miesięcznie.
12.5. Pod opieką AOON w tym samym czasie będzie pozostawać tylko 1 uczestnik Programu.
12.6. Wykonawca umożliwi osobie niepełnosprawnej samodzielny wybór osoby, która będzie świadczyć usługi asystenta. Wykonawca zobowiązany będzie otrzymać od Uczestnika oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 1 do umowy o braku pokrewieństwa z AOON, który będzie świadczył usługi w ramach Programu.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268829,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268829,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268829,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8139675853

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-078

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268829,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.