Ogłoszenie z dnia 2021-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00072209/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
- 2021/BZP 00072209/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00073027/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-02
- 2021/BZP 00085518/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110484 z dnia 2021-07-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część 1 – przystosowanie pom. kotłowni na węzeł cieplny, na potrzeby przyłącza ciepłowniczego wysokoparametrowego do węzła cieplnego w SP nr 56, część 2 – remont instal. elektr. na II p. w SP nr 56
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KRAKÓW-MIASTO NA PRAWACH POWIATU
1.3.) Oddział zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 56 IM. TADEUSZA REJTANA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 266-48-61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapzp@sp56.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp56.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część 1 – przystosowanie pom. kotłowni na węzeł cieplny, na potrzeby przyłącza ciepłowniczego wysokoparametrowego do węzła cieplnego w SP nr 56, część 2 – remont instal. elektr. na II p. w SP nr 562.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-640f89e7-c372-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00071429/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Część 1 – przystosowanie pom. kotłowni na węzeł cieplny, na potrzeby przyłącza ciepłowniczego wysokoparametrowego do węzła cieplnego w SP nr 56, część 2 – remont instal. elektr. na II p. w SP nr 56
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072209/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP56.26.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204094,27 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest przystosowanie pomieszczenia kotłowni na węzeł cieplny, na potrzeby przyłącza ciepłowniczego wysokoparametrowego do węzła cieplnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 56, ul. Fredry 65 w ramach zadania„Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla węzła cieplnego dla celów centralnego ogrzewania w budynku szkoły Podstawowej nr 56 pn w ramach zadania . „Szkoła Podstawowa nr 56, ul. Fredry 65 – modernizacja”, nr zadania: SP 56/E1.10/20/01.
W zakres zamówienia wchodzi przystosowanie pomieszczenia obecnej kotłowni pod wymiennikownie centralnego ogrzewania budynku szkoły, zasilanej z sieci cieplnej MPEC polegające na pracach rozbiórkowo-demontażowych (demontaż obecnych kotłów gazowych wraz z urządzeniami oraz instalacjami), demontaż instalacji elektrycznej i sterowania istniejącej kotłowni, wykonanie zasilania lamp oświetlenia wymiennikowni, montaż opraw oświetlenia wymiennikowni oraz wyłączników oświetlenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 73466,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej wraz z tablicami – kontynuacja.Szkoła od 2018 roku etapami stara się zmodernizować instalację elektryczną w budynku przy ul. Fredry 65. Przedmiot niniejszego zamówienia to kolejny, III etap prac mających na celu wymianą mocno wyeksploatowanej instalacji elektrycznej w budynku, tym razem na II piętrze.
W zakresie prac będzie wykonana wymiana przewodów, tablic elektrycznych oraz wymiana energochłonnych opraw świetlówkowych na nowoczesne energooszczędne oprawy LED. Dodatkowo będzie wymieniona i unowocześniana instalacja informatyczna i monitoringu wizyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 130627,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89790 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89999,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89790 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eksploterm sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772323835
7.3.3) Ulica: Krakowska 17
7.3.4) Miejscowość: Balice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-083
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89790 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eksploterm sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772323835
7.3.3) Ulica: Krakowska 17
7.3.4) Miejscowość: Balice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-083
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-162021-07-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa i instalacja wyposażenia aparaturowego realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa, rozbudowa oraz dostosowanie ppoż. budynku E"
- Remont okładzin w przebieralniach oraz przedsionkach szatni, malowanie pomieszczeń , remont posadzki plaży basenowej w miejscach uszkodzeń w Zespole Krytych Pływalni AKF w Krakowie
- dostawa zestawu komputerowego stacjonarnego/stacji roboczej z wyposażeniem dla WIEiT - DE-dzp.272-389/25
- zapewnienie sali konferencyjnej na potrzeby przepr. pisemnego egzaminu dla kandydatów na wizytatorów akredytacyjnych POZ zwanym dalej "wydarzeniem" w dniu 25 lipca 2025 r. w Krakowie (woj.małopolskie)
- dostawa sprzętu medycznego cz. III na potrzeby Multidyscyplinarnego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w 5 Wojskowym Szpital Klinicznym z Polikliniką SPZOZ w Krakowie
- Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- Naprawa ubytków nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu obornickiego
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie
- Przebudowa parkingu w Skale wraz z utworzeniem przejścia dla pieszych oraz utwardzenie terenu - wykonanie miejsc postojowych przy arboretum w Wądrożu Wielkim
- Utworzenie zielonych terenów rekreacyjnych przy Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/0,4kV zasilającej ładowarki mobilne do zasilania autobusów elektrycznych - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.