Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00053749/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00059673/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiektach ODSTK Cricoteka w okresie od dnia 01.04.2022 r. od godz.12:00 do dnia 31.03.2024 r. do godz. 12:00
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA
1.3.) Oddział zamawiającego: CRICOTEKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadwiślańska 2-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-527
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124227770
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cricoteka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cricoteka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiektach ODSTK Cricoteka w okresie od dnia 01.04.2022 r. od godz.12:00 do dnia 31.03.2024 r. do godz. 12:002.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51909fa4-8a4d-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052335/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiektach ODSTK Cricoteka w okresie od dnia 1.03.2022 od godz. 12:00 do dnia 29.02.2024 do godz. 12:00
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053749/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAT.26.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 735000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje
Ochronne w zakresie ochrony osób i mienia (terenów, obiektów, urządzeń, mienia ruchomego)
w obiektach Ośrodka Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora CRICOTEKA w okresie od dnia
01.04.2022 r. od godz. 12.00 do dnia 31.03.2024 r. do godz. 12.00.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia będzie wykonywany w Krakowie, w siedzibie
Zamawiającego - budynek przy ul. Nadwiślańskiej 2-4, (30-527) Kraków oraz lokalu - Galerii
Tadeusza Kantora przy ul. Siennej 7/5 (31-041) Kraków: a) w budynku przy ul. Nadwiślańskiej 2-
4 w Krakowie – bezpośrednia ochrona fizyczna,
w szczególności prowadzenie całodobowej, stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia,
ochrona doraźna w postaci grupy interwencyjnej oraz organizowanie posterunków doraźnych,
b) w lokalu nr 5 w budynku przy ul. Siennej 7 w Krakowie – zabezpieczenie techniczne w
postaci: podłączenia lokalnego systemu alarmowego do centrali monitorowania systemów
alarmowych (CMSA) oraz dozór poprzez monitorowanie sygnału oraz ochrona doraźna w
postaci grupy interwencyjnej
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej
skrótowo również: OPZ) - załączniku nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający przewiduje prawo opcji:
Opcja nr 1: w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby, spowodowanej zwiększeniem liczebności
osób przebywających na terenie chronionych obiektów lub wystąpieniem innych,
nieprzewidzianych uprzednio sytuacji, może zlecić Wykonawcy świadczenie dodatkowej usługi
w postaci wzmocnienia stałych posterunków dodatkowymi osobami lub świadczenie usługi na
dodatkowych posterunkach ochronnych. Łączny wymiar zamówień dodatkowych w całym
okresie realizacji umowy nie przekroczy 250 roboczogodzin.
Opcja nr 2: Przestój: W przypadku zamknięcia budynków Cricoteki, w szczególności dla
Zwiedzających i innych osób spoza personelu Cricoteki, z przyczyn niezależnych od
Zamawiającego, a wynikających z aktów prawnych, decyzji władz Rzeczpospolitej Polskiej, w
szczególności ze względu na ogłoszony stan epidemii COVID-19 na terenie Rzeczpospolitej
Polskiej lub stan zagrożenia epidemicznego, Zamawiający przewiduje za czas tego przestoju (i
pozostawania części pracowników Wykonawcy w gotowości do świadczenia usług, bez ich
faktycznego wykonywania) wynagrodzenie stanowiące 80 % wynagrodzenia umownego za dni
wykonywania usługi objęte przestojem. Realizacja opcji będzie polegała na ograniczeniu
zakresu świadczenia usług w budynku przy ulicy Nadwiślańskiej w Krakowie podczas posterunku dziennego do pełnienia posterunku przez jednego pracownika (w miejsce dwóch
pracowników ochrony pełniących posterunek w ramach pełnego zakresu wykonywania umowy),
pozostały zakres usług nie zostanie ograniczony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750741,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750741,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750741,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ochrona Mienia Kraków Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003871787
7.3.3) Ulica: ul. Górników 13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-819
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OCHRONA MIENIA KRAKÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OCHRONA MIENIA KRAKÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750741,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Puławach w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZP/13/2025 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Całodobowa ochrona obiektów Kampusu Dydaktyczno- Sportowego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Ochrona fiz. osób, obiektów, terenów i mienia MAH w Elblągu, ul. Bulwar Zyg. Aug. 11, oraz monit. sys. sygn. włamania i napadu (SWiN) sygn. alarmu pożar. (SAP) w okresie od 1.07.2025 do 31.12.2025r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.