eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Zakup i dostawa płyt drogowych



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa płyt drogowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa płyt drogowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d812d7b-a507-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki, gdy ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on wcześniej przewidzieć wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Oceniając zaistniały stan faktyczny, nie ulega wątpliwości, że konieczność zakupu płyt drogowych niezbędnych do utwardzenia obozowisk w ramach ZZ Granica stanowi przesłankę konieczności natychmiastowego wykonania zamówienia.
Zaniechanie udzielenia zamówienia i jego wykonywania w trybie natychmiastowym spowodowałoby narażenie przez Zamawiającego na niemożność zapewnienia odpowiedniego przygotowania obozowiska w ramach ZZ Granica.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 154588,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 246 szt. żelbetowych płyt drogowych pełnych, posiadających cztery punkty (haki) umożliwiające przemieszczanie płyt przy użyciu urządzeń dźwigowych.
2. Produkt musi być nowy o minimalnych parametrach:
a) Aspekty wizualne PN-EN1339:2005
b) Wymiary 3000x1500x150 mm +/- 30/10/10mm;
c) Płyty wykonane z betonu klasy >/= C25/30;
d) Nasiąkliwość </= 5%;
e) Mrozoodporność >/= F100;
f) Grubość otuliny prętów zbrojeniowych 30 mm +/- 5mm,
g) Odporność na ścieranie </= 18000/5000 mm3/mm2
h) Produkt musi spełniać wymagania dotyczące użytkowania przy obciążeniu minimum 30t, potwierdzone odpowiedną oceną techniczną wydaną przez Instytut badawczy dróg i mostów lub inną instytucję badawczą posiadającą uprawnienia zgodne z ustawą (Dz.U.2020.1383 t.j. z dnia 2020.08.13),
3. Produkt należy dostarczyć i rozładować na własny koszt i ryzyko we wskazanych lokalizacjach:
-Białowieża, ul. Sarnia 2-4 woj. podlaskie 96 szt.
-Szudziałowo ul. Spółdzielcza 7 woj. podlaskie 150 szt.
4. Oczekiwane terminy dostaw:
a) do 5 tygodni od dnia zawarcia umowy.
5. Na produkt należy udzielić gwarancji nie mniejszej niż 12 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199936,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199936,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199936,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RAK-BUD RACZKOWSCY I WSPÓLNICY Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661724745

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 6

7.3.4) Miejscowość: Kleosin

7.3.5) Kod pocztowy: 16-001

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199936,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia: do 5 tygodni od dnia zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.