Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż, dostawa i montaż dodatkowego wyposażenia samochodu Opel Vivaro Kombi Electric Extra Long do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS im. św. Brata Alberta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010043645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawęczyńska 4b
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-772
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22/670-48-85
1.5.8.) Numer faksu: 22/670-43-18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dpsalbert@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskaw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż, dostawa i montaż dodatkowego wyposażenia samochodu Opel Vivaro Kombi Electric Extra Long do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d06bdaae-fe01-40c4-be79-b585847415b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048212/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wyposażenia dodatkowego elektrycznego samochodu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108390
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Doposażenie samochodu ma na celu usprawnienia dla osób mniej sprawnych. Zostanie zlecone Wykonawcy wybranemu w przetargu na sprzedaż i dostawę samochodu z napędem elektrycznym. Doposażenie musi być kompatybilne z samochodem Opel Vivaro Kombi Electric Extra Long. Będzie montowane na etapie produkcji tego samochodu. Art. 214 ust. 1 pkt 8) Prawa zamówień publicznych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1bf62b69-ba9e-46e3-94f2-438b6edab027
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG-351-2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 35992,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres doposażenia obejmuje:
• drugie drzwi boczne samochodu odsuwane,
• elektrycznie wysuwany dodatkowy stopień przy drzwiach bocznych,
• drzwi tylne dwuskrzydłowe, symetryczne przeszklone (kąt otwarcia 180°), z ogrzewaną szybą i wycieraczkami (zamiast unoszonej klapy do góry),
• zestaw audio z wbudowaną nawigacją GPS,
• nieprzemakalne pokrowce na siedzenia,
• koła zimowe,
• aluminiowe belki dachowe,
• reflektory przednie LED,
• dodatkową klimatyzację z tyłu, z nawiewem na II i III rząd,
• szyby boczne przesuwne w II rzędzie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM Cars Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542461883
7.3.3) Ulica: ul. Lotnisko 81
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-271
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika wraz z czterema podejściami do klatek schodowych z kostki betonowej typu melanż wzdłuż budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej wraz z czterema podejściami do klatek schodowych na działce gruntu nr 71/4 z obrębu 7-07-01 na terenie nieruchomości przy budynkach ul. Marymoncka 147 i 149 od ciągu pieszego na działce gruntu nr 53 z obrębu 7-07-01 do ciągu pieszego posadowionego za ścianą szczytową budynku Marymoncka 147 w kierunku ul. Wrzeciono.
- Dostawa samochodów osobowych
- Kompleksowa organizacja 1-dniowej konferencji naukowej, pod tytułem "Hypertension - a common link in the cardiovascular, kidney and metabolic syndrome"
- Udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Poradni Diabetologicznej Polikliniki Warszawa.
- Przebudowa lokali mieszkalnych na sale edukacyjne w technikach w formule "zaprojektuj i wybuduj" (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.