eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Utworzenie obiektowej bazy danych GESUT i BDOT500 dla gminy Bolimów, Głuchów, Kowiesy



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie obiektowej bazy danych GESUT i BDOT500 dla gminy Bolimów, Głuchów, Kowiesy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SKIERNIEWICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-skierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-skierniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatskierniewice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie obiektowej bazy danych GESUT i BDOT500 dla gminy Bolimów, Głuchów, Kowiesy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e212591-93c4-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027835/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utworzenie obiektowej bazy danych GESUT i BDOT500 dla gminy Bolimów, Głuchów, Kowiesy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064362/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OKR.272.2.2022.DS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 361908,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 1 – Gmina Bolimów
Gmina Bolimów składa się z 20 obrębów geodezyjnych, zajmuje powierzchnię 10 944 ha. Z ewidencji gruntów i budynków oraz z mapy numerycznej gminy Bolimów wynika, ze na w/w terenie znajduje się około 9 186 działek, 4708 budynków (w tym 1612 budynków mieszkalnych), 683,2 km sieci uzbrojenia terenu. Powierzchnia pokrycia gminy treścią mapy zasadniczej wynosi ok. 4253 ha (38,8%).
Tworzenie inicjalnych baz danych GESUT i BDOT500 jest niezbędne do zasilania budowanego systemu informacji przestrzennej i przebiegało będzie wg następującej kolejności:
a) Analiza pozyskanych przez Wykonawcę z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych dotyczących treści mapy zasadniczej oraz materiałów źródłowych z zakresu tworzonych baz danych GESUT i BDOT500,
b) utworzenie pustej roboczej bazy danych oraz dokonanie konwersji i importu przekazanych przez Zamawiającego danych EGiB, GESUT i BDOT500 do tej bazy danych,
c) edycję mapy zasadniczej, na podstawie danych zawartych w roboczej bazie danych,
d) utworzenie w systemie teleinformatycznym baz danych GESUT i BDOT500 dla gminy Bolimów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

4.5.5.) Wartość części: 161666,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część nr 2 – Gmina Głuchów
Gmina Głuchów składa się z 16 obrębów geodezyjnych, zajmuje powierzchnię 11 076 ha. Z ewidencji gruntów i budynków oraz z mapy numerycznej gminy Głuchów wynika, ze na w/w terenie znajduje się około 13 488 działek, 6554 budynków (w tym 1700 budynków mieszkalnych), 652,6 km sieci uzbrojenia terenu. Powierzchnia pokrycia gminy treścią mapy zasadniczej wynosi ok. 3658 ha (33,0%).
Tworzenie inicjalnych baz danych GESUT i BDOT500 jest niezbędne do zasilania budowanego systemu informacji przestrzennej i przebiegało będzie wg następującej kolejności:
a) Analiza pozyskanych przez Wykonawcę z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych dotyczących treści mapy zasadniczej oraz materiałów źródłowych z zakresu tworzonych baz danych GESUT i BDOT500,
b) utworzenie pustej roboczej bazy danych oraz dokonanie konwersji i importu przekazanych przez Zamawiającego danych EGiB, GESUT i BDOT500 do tej bazy danych,
c) edycję mapy zasadniczej, na podstawie danych zawartych w roboczej bazie danych,
d) utworzenie w systemie teleinformatycznym baz danych GESUT i BDOT500 dla gminy Głuchów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

4.5.5.) Wartość części: 145906,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część nr 3 – Gmina Kowiesy
Gmina Kowiesy składa się z 26 obrębów geodezyjnych, zajmuje powierzchnię 8 579 ha. Z ewidencji gruntów i budynków oraz z mapy numerycznej gminy Kowiesy wynika, ze na w/w terenie znajduje się około 7 556 działek, 3660 budynków (w tym 1363 budynków mieszkalnych), 596,4 km sieci uzbrojenia terenu. Powierzchnia pokrycia gminy treścią mapy zasadniczej wynosi ok. 3544 ha (41,3%).
Tworzenie inicjalnych baz danych GESUT i BDOT500 jest niezbędne do zasilania budowanego systemu informacji przestrzennej i przebiegało będzie wg następującej kolejności:
a) Analiza pozyskanych przez Wykonawcę z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych dotyczących treści mapy zasadniczej oraz materiałów źródłowych z zakresu tworzonych baz danych GESUT i BDOT500,
b) utworzenie pustej roboczej bazy danych oraz dokonanie konwersji i importu przekazanych przez Zamawiającego danych EGiB, GESUT i BDOT500 do tej bazy danych,
c) edycję mapy zasadniczej, na podstawie danych zawartych w roboczej bazie danych,
d) utworzenie w systemie teleinformatycznym baz danych GESUT i BDOT500 dla gminy Kowiesy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

4.5.5.) Wartość części: 137574,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 22

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690502632

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 140

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-613

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 21

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64944,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244944,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64944,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GISONLINE Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762499389

7.3.3) Ulica: ul. Szlak 65 lok. 901A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-153

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64944,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 22

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55275,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204456,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55275,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITMAPA JOANNA STRZEBOŃSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562288682

7.3.3) Ulica: ul. Rybałtowska 29A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-226

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Koordynacja prac, konwersacja danych.
KRAKSURV Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55275,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.