Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00101717/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110184 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi polegające na prowadzeniu spraw związanych z ustanawianiem ograniczonych praw rzeczowych (służebności) na obszarze właściwości Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi polegające na prowadzeniu spraw związanych z ustanawianiem ograniczonych praw rzeczowych (służebności) na obszarze właściwości Oddziału Terenowego KOWR we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3248d65c-da5d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011827/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Usługi dotyczące mienia związanego z infrastrukturą techniczną znajdującą się na terenie właściwości OT KOWR we Wrocławiu na terenie woj. dolnośląskiego w zakresie ograniczonych praw rzeczowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101717/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 133609,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu spraw związanych z
ustanawianiem ograniczonych praw rzeczowych (służebności) na obszarze właściwości
Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu, to jest na terenie
woj. dolnośląskiego (obszar obejmujący: miasto Wrocław i powiaty: wrocławski, oławski,
oleśnicki, milicki, trzebnicki, wołowski, średzki). W ramach realizacji usług Wykonawca
zobowiązany będzie do:
1) Kompletowania i sprawdzania dokumentacji i informacji w zakresie konkretnych spraw dotyczących
ograniczonych praw rzeczowych oraz zajęć czasowych w tym rejestracji spraw w
wewnętrznym systemie komputerowym.
2) Przygotowania korespondencji i redagowania odpowiedzi, udzielania informacji w tym min.
inwestorom zewnętrznym, dotyczących budowy, przebudowy, modernizacji, remontów sieci infrastruktury technicznej oraz przebiegu sieci infrastruktury technicznej na gruntach będą-cych
w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa i gruntach sąsiednich.
3) Sprawdzania stanu prawnego nieruchomości będących w Zasobie WRSP, a będących przedmiotem
ustanowienia ograniczonych praw rzeczowych oraz czasowego zajęcia nieruchomo-ści.
4) Lustracji nieruchomości Zasobu WRSP, będących przedmiotem ustanowienia ograniczonych
praw rzeczowych oraz czasowego zajęcia nieruchomości.
5) Opracowywania dokumentacji, projektów umów regulujących zasady udostępniania inwestorom
nieruchomości będących w Zasobie WRSP (pod budowę infrastruktury technicznej lub sieci
i urządzeń przesyłowych).
6) Dokumentowania spraw związanych z ustanowieniem ograniczonych praw rzeczowych lub
czasowego zajęcia nieruchomości, dotyczących budowy, przebudowy, modernizacji, remon-tów
sieci infrastruktury technicznej oraz przebiegu sieci infrastruktury technicznej na nieruchomościach
znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa i gruntach sąsiednich.
7) Opracowywania wniosków do postępowań na usługi wyceny nieruchomości w trybie przepisów
ustawy Prawo zamówień publicznych.
8) Nadzoru nad prawidłowym wykonaniem operatów szacunkowych sporządzonych na podstawie
umów zawartych w ramach udzielenia zamówienia publicznego dotyczącego wyceny służebności
przesyłu, służebności gruntowej lub odszkodowań dotyczących nieruchomości.
9) Naliczania wysokości opłat za ustanowienie ograniczonych praw rzeczowych lub zajęcia
nieru-chomości na podstawie operatów szacunkowych sporządzonych przez rzeczoznawców
mająt-kowych.
10) Protokolarnego przekazywania oraz odbioru nieruchomości związanych z realizacją usług
zgodnie z zawartymi umowami.
11) Prowadzenia rejestrów umów oraz zgód czasowych w zakresie realizowanej umowy.
12) Kompletowania, prowadzenia uzgodnień, sprawdzania dokumentów i umów oraz przesyłanie
dokumentacji w celu sporządzenia aktu notarialnego dla ustanowienia służebności z całego
terenu działania OT KOWR we Wrocławiu.
3.4 Powyższe usługi (w tym prace terenowe) będą wykonywane w czasie 150 godzin
miesięcznie w biurze Zamawiającego, mieszczącym się we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 przez
osobę wskazaną w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru przez
maksymalnie jedną osobę.
3.5 Wykonawca będzie realizował usługi osobiście lub delegując do prac swojego pracownika
lub pracownika lub osobę, z którą wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny oraz przy
użyciu własnych środków transportu.
3.6 Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym:
1) wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń
technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w
zakresie przewidzianym umową,
2) dostęp do systemów informatycznych zasobów informacyjnych oraz materiałów źródłowych
umożliwiających prawidłową realizację umowy,
3) wysyłanie i odbiór korespondencji związanej ze świadczoną usługą,
4) telefon służbowy, odbiornik GPS, aparat fotograficzny wyłącznie do użytku związanego z
realizacją niniejszej umowy.
3.7 Przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do
sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych,
jakościowych i ilościowych dla prowadzonych spraw wraz z rozliczeniem godzinowym.
3.8 W oparciu o art. 121 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający zastrzega
obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową
częścią zamówienia dla Zamawiającego są czynności wymienione w ust. 3.3 pkt. 1), 3), 5), 6),
8), 9), 10) i 12) oraz pełnienie dyżuru w biurze Zamawiającego.
3.9 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach
umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowiących załącznik nr 3 SWZ.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
3.10 Zamawiający informuje, iż średnio w okresie jednego miesiąca:
1) wpływa około 30 wniosków dot. ustanowienia ograniczonych praw rzeczowych (służebności)
na gruntach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa i gruntac20 godzin na
dokonanie lustracji gruntów Zasobu Własności Rolnej Skarbu Pań-stwa, będących przedmiotem
ustanowienia ograniczonych praw rzeczowych (służebności);
3) sporządza się ok. 10 projektów regulujących zasady udostępniania inwestorom gruntów Zasobu
Własności Rolnej Skarbu Państwa będących przedmiotem ustanowienia ograniczonych
praw rzeczowych (służebności);
4) następuje ok. 5 przekazań oraz ok. 5 odbiorów nieruchomości przedmiotem ustanowienia
ograniczonych praw rzeczowych (służebności).
Podane wyżej wartości są wartościami przybliżonymi i zostały podane w celu ułatwienia
oszacowania ceny oferty. Podane wartość nie są stałe i nie należy uznawać ich za wartości
pewne. Wartości te w każdym miesiącu mogą być różne (mniejsze bądź większe) w zależności
od ilości spraw do realizacji. Przekroczenie w/w. wartości nie podlega żadnym dodatkowym
rozliczeniom z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NR SPRAWY: TECH/174/MD/2025
- Usługa hotelarska celem przeprowadzenia konferencji dla zespołu ds. utrzymania i rozwoju ZSRK w dniach 15 - 17.09.2025 r. w Katowicach.
- Kompleksowa usługa organizacji jednego dwudniowego szkolenia oraz dwóch szkoleń jednodniowych na terenie województwa dolnośląskiego i organizacji wyjazdu studyjnego do województwa podlaskiego.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i gimnastycznego dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety - cz. II
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, tuszy i tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek
- Rozbiórka obiektów budowlanych we wskazanych adresach we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.