Og³oszenie z dnia 2025-02-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00041765/01 - Og³oszenie z dnia 2025-01-16
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SZAMOTULSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257986
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiat-szamotuly.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd200c91-a052-41b5-a12e-9c5d66ad7eff1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bd200c91-a052-41b5-a12e-9c5d66ad7eff
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00110133
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00039494/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa materia³ów biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00041765
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.03.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³. nr 1 do SWZ – Szczegó³owa specyfikacja materia³ów oraz projektowane postanowienia umowy (Za³. nr 3 do SWZ), zwane w dalszej tre¶ci tak¿e OPZ.
PRAWO OPCJI
W trakcie obowi±zywania umowy Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji obejmuj±cego prawo do zwiêkszenia do 30% ilo¶ci w ka¿dej z pozycji asortymentowych wskazanych
w formularzu ofertowym - po cenach jednostkowych wskazanych w tym formularzu. £±czna cena zamówienia mo¿e byæ zwiêkszona do 30% na zasadach prawa opcji. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ równie¿ z prawa opcji w przypadku wyczerpania zakresu podstawowego dostawy
w danej pozycji, a pozostawaniu do wykorzystania innej pozycji, je¶li pojawi siê potrzeba zwiêkszenia zakresu tej dostawy, w taki sposób, aby ca³kowita suma warto¶ci umowy
z uwzglêdnieniem prawa opcji na wszystkie pozycje asortymentu, nie zosta³a przekroczona.
W takiej sytuacji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o skorzystaniu z prawa opcji. Konieczno¶æ skorzystania z prawa opcji nie wymaga podpisania aneksu do umowy. Prawo opcji mo¿e byæ zlecone w terminie obowi±zywania umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego,
z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszej Umowy. W przypadku
nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ niewykorzystania ca³ego zamawianego asortymentu, st±d warto¶æ zamówienia mo¿e ulec zmniejszeniu do 50%.
Termin realizacji zamówienia: Zamawiaj±cy planuje obowi±zywanie umowy od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r. (realizacja bud¿etu). Planuje siê podpisanie umowy 10 lutego 2025 r., chyba ¿e zaistniej± przes³anki ustawowe do zawarcia umowy w terminie wcze¶niejszym.
Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na realizacjê nin. zamówienia kwotê 160000,00 z³.
Wykonawca wykona zamówienie zachowuj±c dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych.
We wszystkich przypadkach wskazanych w ca³ej SWZ i za³±cznikach do SWZ, w których ze wzglêdu na specyfikacjê przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy produktów, materia³ów, urz±dzeñ, oprogramowanie, systemy lub ich pochodzenie, opakowania, dopuszcza siê stosowanie produktów, materia³ów, urz±dzeñ, oprogramowanie, systemów, opakowania – rozwi±zania równowa¿ne, tj. wszelkie wymienione z nazwy produkty, materia³y, urz±dzenia lub oprogramowanie, systemy, opakowania u¿yte w przekazanej przez Zamawiaj±cego dokumentacji lub ich pochodzenie, s³u¿± wy³±cznie okre¶leniu standardu i mog± byæ zast±pione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, u¿ytkowych, jako¶ciowych, funkcjonalnych przy uwzglêdnieniu prawid³owej wspó³pracy z pozosta³ymi produktami, materia³ami, urz±dzeniami, programami, systemami wskazanymi w OZP.
Szczegó³owe informacje w SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197000-6 - Drobny sprzêt biurowy
30199000-0 - Papeteria i inne wyroby
30199500-5 - Segregatory, pude³ka na listy, pude³ka do przechowywania i podobne wyroby
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, rêczniki do r±k i serwety
33711900-6 - Myd³o
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 135000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 171245,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "RODAN" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792142824
7.3.3) Ulica: Górecka 17
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.5) Kod pocztowy: 60-201
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 135000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z SZAMOTU£
- Sukcesywna dostawa materia³ów szewnych i staplerów
- Trening Umiejêtno¶ci Spo³ecznych dla dzieci i m³odzie¿y z pieczy zastêpczej oraz warsztaty wspieraj±ce dla rodziców zastêpczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania na terenie Pow. Szamotulskiego
- "Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Baborowie"
- Sukcesywna dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych
wiêcej: przetargi w Szamotu³ach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy ¶rodków czysto¶ci na potrzeby szkó³ i placówek o¶wiatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w roku 2025
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych oraz papierniczych do Oddzia³u Regionalnego KRUS w Bia³ymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- Zakup i dostawa ¶rodków czysto¶ci dla SPZOZ MSWiA we Wroc³awiu ul. O³biñska 32 przez okres 12 miesiêcy
- "Dostawa ¶rodków czysto¶ci: czê¶æ 7 - ¶rodki BHP (pasta BHP, myd³o, ¶rodek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
- Sukcesywn± dostawa artyku³ów higieny osobistej na potrzeby mieszkañców Miejskiego Centrum Us³ug Socjalnych we Wroc³awiu.
wiêcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.