eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzykosy › "Przebudowa ulicy S³onecznej w Sulêcinku"



Og³oszenie z dnia 2021-07-09


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00109786 z dnia 2021-07-09

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowa ulicy S³onecznej w Sulêcinku"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KRZYKOSY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258218

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 37

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krzykosy

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-024

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 612851514

1.5.8.) Numer faksu: 612851592

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzykosy@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.krzykosy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa ulicy S³onecznej w Sulêcinku"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a5efb3eb-e099-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00109786

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003208/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej ulica S³oneczna w Sulêcinku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://gminakrzykosy.pl/krzykosy/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: - skrzynka ePUAP Zamawiaj±cego: /bo546v1ga3/SkrytkaESP,
- korespondencji e-mail. Adres e-mail Zamawiaj±cego: krzykosy@wokiss.pl przy zastrze¿eniu, ¿e skuteczne z³o¿enie oferty mo¿e nast±piæ wy³±cznie przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: daria.orzechowska@krzykosy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych ) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ) dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krzykosy z siedzib± przy ul. G³ównej 37, 63-024 Krzykosy;
• Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Krzykosy to: odo24@wp.pl tel. 600 282 112
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie o którym mowa w art. 275 pkt 1 pzp;
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „Ustawa Pzp”
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postepowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
• Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa a art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art.17 ust 3lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa ulicy S³onecznej w miejscowo¶ci Sulêcinek.
D³ugo¶æ planowanego odcinka do przebudowy – 316,5 m
Szeroko¶æ nawierzchni 5 m
Zakres robót:
1) Roboty pomiarowe
2) Wykopy i nasypy
3) Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego ³amanego stabilizowanego mechanicznie o grubo¶ci po zagêszczeniu 20 cm
4) Wykonanie nawierzchni:
warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego o grub. po zagêszczeniu 4,0 cm
warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego o grub. po zagêszczeniu 3,0 cm
5) Wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego o grubo¶ci 5,0 cm na podbudowie z kruszywa kamiennego ³amanego stabilizowanego mechanicznie o grubo¶ci 20 cm
6) Wykonanie zjazdów z kostki brukowej o grubo¶ci 8,0 cm na podbudowie z kruszywa kamiennego ³amanego stabilizowanego mechanicznie o grubo¶ci 20 cm i podsypce cementowo – piaskowej grubo¶ci 3,0 cm
7) Wykonanie chodnika z kostki brukowej grubo¶ci 6,0 cm na podsypce cementowo – piaskowej grubo¶ci 5,0cm
inne roboty drogowe niezbêdne do wykonania w/w robót
Do Wykonawcy nale¿y tak¿e :
1/ Oznakowanie robót.
2/ Powo³anie kierownika budowy
3/ Obs³uga geodezyjna i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-01

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:

1) Cena oferty brutto – 60% - 60pkt
2) Gwarancja – 40% - 40pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawcy zobowi±zani s± spe³niaæ warunki dotycz±ce:
- zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia ¿adnego warunku w tym zakresie
- uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia ¿adnego warunku w tym zakresie
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia ¿adnego warunku w tym zakresie
- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Na potwierdzenie spe³niania warunku Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿e, ¿e:
a) Wykonawca posiada do¶wiadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze i z³o¿ono¶ci, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania przedmiotowego warunku, tj. polegaj±c± na budowie/przebudowie/remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 250.000,00 z³ brutto ka¿da.
b) Wykonawca dysponuje co najmniej: jedn± osob± skierowan± do realizacji zamówienia, posiadaj±c± przygotowanie zawodowe do pe³nienia samodzielnej funkcji kierownika budowy lub robót w specjalno¶ci uprawniaj±cej do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej umo¿liwiaj±c± realizacjê zamówieni na odpowiednim poziomie jako¶ci.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenia zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku, o którym mowa wy¿ej, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie powinno zawieraæ informacje wynikaj±ce z art. 118 ust. 4 pzp.:
- zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
- sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót, Wykaz osób

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, w wysoko¶ci: 4.000,00 (cztery tysiêcy z³otych 00/100).
Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299)
Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego:
90 9085 0002 0010 0100 1313 0011 z dopiskiem „WADIUM-ZP.271.4.2021”.
W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego. Zaleca siê, aby dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty.
Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem wyznaczonego terminu sk³adania ofert, tj. przed dniem 29.07.2021r.
Wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na Wykonawca wnosi w formie elektronicznej poprzez do³±czenie do oferty orygina³u dokumentu wadialnego. Dokument wadium powinien byæ opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) i wraz z plikami stanowi±cymi ofertê skompresowany do jednego pliku archiwum (ZIP). Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie ni¿ w pieni±dzu jest Gmina Krzykosy.
Wadium wniesione w formie gwarancji/porêczenia powinno zawieraæ klauzulê o gwarantowaniu wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne ¿±danie Gminy Krzykosy. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczaæ z³o¿on± ofertê na ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od dnia sk³adania ofert.
Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawid³owy, zostanie odrzucona.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa wy¿ej sk³ada ka¿dy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby Wykonawca do³±cza równie¿ o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca
powo³uje siê na jego zasoby.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalna jest zmiana umowy na podstawie art. 455 Ustawy Pzp., w szczególno¶ci:
1) w zakresie terminu przewidzianego na ukoñczenie robót, o okres przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu, w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) je¿eli przyczyny z powodu których zagro¿one bêdzie dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, a w szczególno¶ci nieterminowe przekazanie terenu budowy, konieczno¶æ zmian dokumentacji projektowej lub STWiORB, w zakresie w jakim wy¿ej wymienione okoliczno¶ci bêd± mia³y wp³yw lub maj± wp³yw na termin zakoñczenia robót,
b) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce dochowanie warunków technicznych i technologicznych w³a¶ciwych dla przedmiotu umowy, trwaj±ce powy¿ej 5 dni roboczych, o ile Wykonawca zg³osi³ fakt wyst±pienia przedmiotowej przes³anki w terminie 10 dni
od dnia jej zaistnienia,
c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót, o których mowa w §1 ust. 3 i 4, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy,
d) dzia³anie organów administracji publicznej, a w szczególno¶ci przekroczenie terminu wydawania lub odmowy wydania decyzji, uzgodnieñ itp., z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcê,
e) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej realizacjê przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
f) konieczno¶æ usuniêcia b³êdu lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej lub STWiORB,
2) zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia:
a) niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub STWiORB,
b) pojawienie siê na rynku materia³ów i urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub uzyskanie lepszej jako¶ci robót,
3) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia:
a) z uwagi na prowadzenie robót, o których mowa w §1 ust. 3 i 4 umowy,
b) w przypadkach o których mowa w pkt. 2.
Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-29 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-29 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-27

2021-07-09 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.