Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054706/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00061412/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-21
- 2021/BZP 00063302/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-25
- 2021/BZP 00069108/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-31
- 2021/BZP 00069351/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-31
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109521 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
LEASING OPERACYJNY Z OPCJĄ WYKUPU SAMOCHODU Z ZABUDOWĄ ŚMIECIARKI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY W SOKOŁOWIE MAŁOPOLSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180924635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łazienna 7
1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Małopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-050
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7720138
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk@sokolow-mlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zk.sokolow-mlp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadowa i transportowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
LEASING OPERACYJNY Z OPCJĄ WYKUPU SAMOCHODU Z ZABUDOWĄ ŚMIECIARKI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b47c832-acb0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054706/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 550000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest LEASING OPERACYJNY Z OPCJĄ WYKUPU SAMOCHODU Z ZABUDOWĄ ŚMIECIARKI O NASTĘPUJĄCYCH PARAMETRACH:
PODWOZIE
1. podwozie trzy osiowe
2. minimum 2015 rok produkcji
3.Przebieg maksymalnie 110000 km
4. Silnik minimum 300 KM, Norma spalin EURO6
5. Skrzynia biegów automatyczna.
6 .Zawieszenie przednie resory, zawieszenie tylne pneumatyczne
7. Kabina trzyosobowa dzienna
8. Fotel kierowcy amortyzowany
9. Opony 22,5
10. ABS, klimatyzacja
11.Panel sterowniczy dla zabudowy z wyłącznikiem awaryjnym STOP zamontowany po prawej stronie kierowcy w zasięgu jego ręki
12.Tachograf cyfrowy
13.Regulowana kolumna kierownicy
14.Wspomaganie kierownicy
15.Podwójne zewnętrzne lusterka od strony kierowcy i pasażera
16.Fabryczny zewnętrzny panel zintegrowany z osłoną przeciwsłoneczną. W górnej części panelu zamontowane światła postojowe oraz światła dalekosiężne
ZABUDOWA ŚMIECIARKI
1. Kompletne nadwozie śmieciarki tylno załadowczej o pojemności skrzyni ładunkowej minimum 21 m3
2. Skrzynia ładunkowa w kolorze białym.
3. Skrzynia ładunkowa w kształcie prostokąta.
4. Boki skrzyni ładunkowej wykonane z blachy o grubości 4mm, ożebrowane profilem zamkniętym.
5. Na bokach skrzyni ładunkowej zamontowana jednolita płyta maskująca pozwalająca umieścić materiały reklamowe
6. Drzwi kontrolne po prawej stronie w przedniej części zabudowy.
7. Dno skrzyni ładunkowej płaskie.
8. Prowadnice łopaty wypychającej umiejscowione po bokach wewnątrz zabudowy
9. Dwa stopnie dla ładowaczy.
10. Urządzenie zasypowe dwudzielne pozwalające na obsługę zasypu przez dwóch pracowników przy opróżnianiu dwóch pojemników do 360l jednocześnie.
11. Urządzenie zasypowe obsługujące pojemniki od 110 do 1100 litrów.
12. Dodatkowe łapy dla opróżniania pojemników 1100l.
13. Możliwość obniżenia wysokości zasypu poprzez otwieraną klapę.
14. Możliwość ręcznego zatrzymania ruchu pojemnika w dowolnym momencie cyklu.
15. Sterowanie zasypem (wrzutnikiem) oraz prasą zgarniająco prasującą za pośrednictwem paneli sterujących zamontowanych po obu stronach odwłoka.
16. Oświetlenie wg obowiązujących przepisów o ruchu drogowym..
17. System elektryczny 24V.
18. Płynna regulacja zgniotu.
19. Kamera cofania wraz z zamontowanym kolorowym 5,6” monitorem w kabinie kierowcy.
20. Siłowniki otwierania odwłoka umieszczone po bokach skrzyni ładunkowej.
21. Wanna odwłoka wykonana z blachy o podwyższonej wytrzymałości typu HARDOX 450 i grubości min. 6 mm.
22. Siłowniki prasy oraz zgarniaka zamontowane na zewnątrz odwłoka.
23. Sterowanie łopatą wypychającą odpady z zabudowy odbywa się z kabiny kierowcy oraz poprzez przyciski umiejscowione z boku zabudowy
24. Nadwozie zgodnie z CE.
25. Układ uwalniania zakleszczonych pojemników.
26. Stopień zagęszczania odpadów 1:5.
27. Reflektor roboczy z tyłu zabudowy.
28. Gwarancja na zabudowę minimum 6 miesięcy od odbioru pojazdu. Przeglądy techniczne zabudowy w okresie gwarancji i rękojmi odbywać się będą bez opłat dla Zamawiającego zgodnie z dostarczoną instrukcją serwisową w pełnym zakresie objętym gwarancją i rękojmią w siedzibie Zamawiającego.
• materiały eksploatacyjne (oleje, filtry i inne), części szybko zużywające się, praca i dojazd serwisanta do Zamawiającego oraz inne koszty, konieczne do wykonania przeglądów w okresie gwarancji i rękojmi zawarte zostaną w cenie oferty (w cenie zabudowy),
• ostatni gwarancyjny przegląd techniczny wykonany zostanie nie później i nie wcześniej niż na 30 – 40 dni przed upływem okresu gwarancji i rękojmi.
• w okresie gwarancji i rękojmi reakcja na zgłoszoną usterkę - do 24h, dojazd pojazdu serwisowego do siedziby Zamawiającego - do 72 h od zgłoszenia, usuniecie awarii maksymalnie 10 dni roboczych,
• po upływie gwarancji przeglądy techniczne odbywać się będą zgodnie z instrukcją serwisową przekazaną Zamawiającemu przez Wykonawcę na koszt Zamawiającego.
29. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pojazd na plac ZWIK, ul. Łazienna 7 Sokołów Małopolski. Koszty dostawy i wszelkie opłaty i zezwolenia z tym związane ponosi i organizuje Wykonawca.
30. Rejestracja pojazdu na podstawie świadectwa homologacji lub zaświadczenia z badania technicznego kompletny pojazd ma być zarejestrowany.
31. Szkolenie pracowników Zamawiającego
Oferent (lub Sprzedawca/Wytwórca) przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego szkolenie 6 pracowników (potwierdzone pisemnym protokołem lub certyfikatem) w zakresie obsługi, diagnostyki i naprawy pojazdu ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowego wykonywania czynności obsługowo - naprawczych. Szkolenie teoretyczno - praktyczne nie może trwać krócej niż 2 dni. Koszt szkolenia zawarty zostanie w cenie oferty (w cenie pojazdu).
32. Dokumentacja:
Wraz z pojazdem Zamawiającemu przekazana zostanie:
1. Instrukcja obsługi zawierająca co najmniej:
a. Wyczerpujący opis działania pojazdu i sposobu jego użytkowania, zasady prawidłowej eksploatacji, sposób załączania i wyłączania poszczególnych urządzeń, instalacji itp.
b. Rysunek złożeniowy całej zabudowy wraz z wyszczególnieniem i opisem poszczególnych elementów, urządzeń, podzespołów, instalacji itp.
c. Rysunki złożeniowe poszczególnych układów, podzespołów wraz z wyszczególnieniem i opisem poszczególnych części.
d. Schematy instalacji elektrycznej i sterowniczej.
e. Postępowanie w sytuacjach awaryjnych w wyszczególnieniem typowych sytuacji awaryjnych i objawów ich występowania.
f. Plan wymaganych w okresie gwarancji i po gwarancji:
• Okresowych przeglądów, kontroli technicznych,
• Wymian, kontroli olejów, płynów, smarów itp.
g. Specyfikację w formie tabelarycznej zastosowanych olejów, płynów, smarów itp. Wraz z ich ilościami w poszczególnych układach, urządzeniach oraz parametrami technicznymi i zamiennikami.
h. Katalog części zamiennych.
i. Wykaz czynności obsługowych i drobnych napraw, które mogą wykonywać operatorzy bez utraty gwarancji.
2. Dokumentacja Techniczno Ruchowa (DTR) poszczególnych urządzeń zabudowy wraz z katalogiem części zamiennych.
3. Dokumentacja jw. sporządzona zostanie w języku polskim lub przetłumaczona na język i przekazana Zamawiającemu w formie papierowej - 2 egzemplarze oraz formie elektronicznej w postaci plików PDF utrwalonych na płycie DVD - 2 egzemplarze.
Termin realizacji zamówienia wynosi: 14 dni od podpisania umowy.
Pozostałe szczegółowe wymagania zawarte są w zał. 4 i 5 do SWZ.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Pojazdy do transportu odpadów 34144510-6
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552783,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552783,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 552783,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejski Fundusz Leasingowy S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 891-001-26-58
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 552783,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa obejmuje 36 rat leasingowych
| 2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanych pojazdów ciężarowych
- ZAKUP UŻYWANEGO POJAZDU CIĘŻAROWEGO DO WYWOZU ODPADÓW - ŚMIECIARKA JEDNOKOMOROWA
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego 4x2 typu hakowiec dla EkoNysa Sp. z o.o. w Nysie
- Dostawa śmieciarki dwukomorowej
- Dostawa dla PGK "SANIKOM" w Lubawce fabrycznie nowego samochodu z zabudową hakową
- "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego z zabudową hakową do wywozu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu"
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





