Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00078036/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
- 2022/BZP 00078036/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07 (po zmianach)
- 2022/BZP 00078036/03 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07 (po zmianach)
- 2022/BZP 00078291/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-08
- 2022/BZP 00079216/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 11 lokal 13
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 654 70 68
1.5.8.) Numer faksu: +48 56 652 96 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kujawsko-pomorska@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-202bcce3-9acc-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045471/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078036/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPWK.ADM. 271.02.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 39041,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie terapii uzależnień indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu – 69 godzin na cały okresobowiązywania umowy.
1.1 Zakres pomocy w ramach świadczonej usługi to uwolnienie od nałogów i uzależnień (od środków odurzających, psychoaktywnych i innych uzależnień cywilizacyjnych) oraz przeciwdziałanie na etapie stwierdzonego ryzyka wystąpienia uzależnień, a także pomoc w obliczu zjawiska bycia współuzależnionym.
1.2 Usługa składa się z następujących zadań:
a) Zapoznanie się Wykonawcy z opinią imienną z postępowania diagnostycznego zawierającą wnioski z badania i kierunki działań terapeutycznych,
b) Opracowanie kontraktu terapeutycznego – wyznaczenie celów oraz czasu na ich zrealizowanie,
Opracowanie i uzgodnienie z osobą koordynującą wychowanie w WK (w konsultacji z kierownikiem jednostki) harmonogramu realizowanej terapii indywidualnej lub/i grupowej,
c) Prowadzenie terapii uzależnień – indywidualnej lub/i grupowej dla uczestników Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu wyodrębnionych po przeprowadzeniu diagnozy wstępnej i pogłębionej,
d) Na zakończenie określenie na piśmie indywidualnie w stosunku do każdego uczestnika poddanego terapii dalszych oddziaływań wychowawczych lub/i terapeutycznych
e) Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 9660 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie terapii uzależnień indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Toruniu– 29 godzin na cały okres realizacji umowy2.1 usługi to uwolnienie od nałogów i uzależnień (od środków odurzających, psychoaktywnych i innych uzależnień cywilizacyjnych) oraz przeciwdziałanie na etapie stwierdzonego ryzyka wystąpienia uzależnień, a także pomoc w obliczu zjawiska bycia współuzależnionym.
2.2 Usługa składa się z następujących zadań:
a) Zapoznanie się Wykonawcy z opinią imienną z postępowania diagnostycznego zawierającą wnioski z badania i kierunki działań terapeutycznych,
b) Opracowanie kontraktu terapeutycznego – wyznaczenie celów oraz czasu na ich zrealizowanie,
c) Opracowanie i uzgodnienie z osobą koordynującą wychowanie w WK (w konsultacji z kierownikiem jednostki) harmonogramu realizowanej terapii indywidualnej lub/i grupowej,
d) Prowadzenie terapii uzależnień – indywidualnej lub/i grupowej dla uczestników Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu wyodrębnionych po przeprowadzeniu diagnozy wstępnej i pogłębionej,
e) Na zakończenie określenie na piśmie indywidualnie w stosunku do każdego uczestnika poddanego terapii dalszych oddziaływań wychowawczych lub/i terapeutycznych
f) Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 3770 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia określony warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.2. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe dotyczące kadry, zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dla:
3) Części 3 - Przeprowadzenie psychoterapii indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Toruniu będzie posiadał w zakresie:
i. Wykształcenia-stosowne wykształcenie magisterskie oraz ukończony 4-letni kurs psychoterapii organizowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Polskie Towarzystwo Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej,
ii. Doświadczenia: doświadczenie w wymiarze 120 godzin w pracy z młodzieżą oraz potwierdzenie odbywania superwizji;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 3770 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Grudziądzu w zakresie psychiatrii młodzieży- 16 porad na cały okres realizacji umowy4.1 Zakres pomocy w ramach świadczonej usługi to wdrożenie leczenia psychiatrycznego, na podstawie wyniku diagnozy, który wskazuje wystąpienie lub ryzyko zaburzeń psychicznych w aspekcie klinicznym. Stwarza to szanse uczestnikowi OHP na prawidłowe funkcjonowanie i kontynuowanie nauki.
4.2 Usługa składa się z następujących zadań:
a) Przyjmowanie od Kierownika jednostki OHP pisemnych zgłoszeń uczestników znajdujących się w sytuacjach nadzwyczajnych i reagowanie na nie w celu udzielenia pomocy,
b) Wyznaczenie przez Wykonawcę najbliższego terminu porady psychiatrycznej,
c) Prowadzenie niezbędnej dokumentacji – wykazu godzinnego zrealizowanych porad psychiatrycznych.
d) Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Toruniu w zakresie psychiatrii młodzieży – 14 porad na cały okres realizacji umowy.5.1 Zakres pomocy w ramach świadczonej usługi to wdrożenie leczenia psychiatrycznego, na podstawie wyniku diagnozy, który wskazuje wystąpienie lub ryzyko zaburzeń psychicznych w aspekcie klinicznym. Stwarza to szanse uczestnikowi OHP na prawidłowe funkcjonowanie i kontynuowanie nauki.
5.2 Usługa składa się z następujących zadań:
a) Przyjmowanie od Kierownika jednostki OHP pisemnych zgłoszeń uczestników znajdujących się w sytuacjach nadzwyczajnych i reagowanie na nie w celu udzielenia pomocy,
b) Wyznaczenie przez Wykonawcę najbliższego terminu porady psychiatrycznej,
c) Prowadzenie niezbędnej dokumentacji – wykazu godzinnego zrealizowanych porad psychiatrycznych.
d) Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 4013,24 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Hufcu Pracy we Włocławku, w zakresie terapii uzależnień––16 godzin na cały okres realizacji umowy6.2 Usługa składa się z następujących zadań:
a) Przyjmowanie od Kierownika jednostki OHP pisemnych zgłoszeń uczestników znajdujących się w sytuacjach nadzwyczajnych i reagowanie na nie w celu udzielania odpowiedniej pomocy.
b) Wyznaczenie przez Wykonawcę najbliższego terminu terapii uzależnień,
c) Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.
d)Prowadzenie niezbędnej dokumentacji – wykazu godzinowego zrealizowanych konsultacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 1280 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu – 87 godzin na cały okres realizacji umowy7.1 Wsparcie psychologiczne ukierunkowane będzie na rozwiązywaniu następujących problemów uczestników OHP:
a) Pokonywanie trudności przystosowawczych do życia społecznego.
b) Radzenie sobie ze stresem, napięciami, presją rówieśniczą, rozwiązywanie konfliktów.
c) Radzenie sobie z bezradnością wobec przeciwności życiowych i wzmacnianie odporności psychicznej w obliczu różnych okoliczności.
d) Poszerzanie świadomości dotyczącej rozpoznawania swoich potrzeb i nabywanie umiejętności konstruktywnego zaspokajania ich oraz umiejętności poszukiwania i przyjmowania pomocy.
e) Zapewnienie wszelkich zasobów potrzebnych do tego, aby młody człowiek i jego rodzina poradzili sobie w obliczu nagłych kryzysów życiowych i wyszli z fazy kryzysu z jak najmniejszymi konsekwencjami w kontekście zdrowia psychicznego i bezpieczeństwa.
f) Minimalizowanie zjawiska przemocy rówieśniczej poprzez działania integrujące grupę i naukę zastępowania agresji.
g) Wczesne reagowanie na rozpoznane osobiste problemy u młodych ludzi i zapewnienie niezwłocznej pomocy, co zapobiega wystąpieniu zdarzeń nadzwyczajnych, jak np. okaleczenia, a nawet samobójstwa.
h) Zwiększenie na świadomości na temat szkodliwości substancji psychoaktywnych, informowanie o ryzyku i konsekwencjach używania substancji psychoaktywnych.
i) Promowanie zdrowego stylu życia i wyrobienie nawyku stosowania zasad higieny psychicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 8178 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Toruniu - 44 godzin na cały okres realizacji umowy8.1 Wsparcie psychologiczne ukierunkowane będzie na rozwiązywaniu następujących problemów uczestników OHP:
a) Pokonywanie trudności przystosowawczych do życia społecznego.
b) Radzenie sobie ze stresem, napięciami, presją rówieśniczą, rozwiązywanie konfliktów.
c) Radzenie sobie z bezradnością wobec przeciwności życiowych i wzmacnianie odporności psychicznej w obliczu różnych okoliczności.
d) Poszerzanie świadomości dotyczącej rozpoznawania swoich potrzeb i nabywanie umiejętności konstruktywnego zaspokajania ich oraz umiejętności poszukiwania i przyjmowania pomocy.
e) Zapewnienie wszelkich zasobów potrzebnych do tego, aby młody człowiek i jego rodzina poradzili sobie w obliczu nagłych kryzysów życiowych i wyszli z fazy kryzysu z jak najmniejszymi konsekwencjami w kontekście zdrowia psychicznego i bezpieczeństwa.
f) Minimalizowanie zjawiska przemocy rówieśniczej poprzez działania integrujące grupę i naukę zastępowania agresji.
g) Wczesne reagowanie na rozpoznane osobiste problemy u młodych ludzi i zapewnienie niezwłocznej pomocy, co zapobiega wystąpieniu zdarzeń nadzwyczajnych, jak np. okaleczenia, a nawet samobójstwa.
h) Zwiększenie na świadomości na temat szkodliwości substancji psychoaktywnych, informowanie o ryzyku i konsekwencjach używania substancji psychoaktywnych.
i) Promowanie zdrowego stylu życia i wyrobienie nawyku stosowania zasad higieny psychicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 4370,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj do godz. 10:00 w dniu 15 marca 2022 r. nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj do godz. 10:00 w dniu 15 marca 2022 r. nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2755 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2755 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2755 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Gildia Superbohaterów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562361185
7.3.3) Ulica: Gen. Sowińskiego 4-10
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2755 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj do godz. 10:00 w dniu 15 marca 2022 r. nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj do godz. 10:00 w dniu 15 marca 2022 r. nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj do godz. 10:00 w dniu 15 marca 2022 r. nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj do godz. 10:00 w dniu 15 marca 2022 r. nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4180 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4188,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4180 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Superbohaterów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562361185
7.3.3) Ulica: Gen. Sowińskiego 4-10
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4180 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-28INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego na Wydziale Matematyki i Informatyki przy ul. Chopina 18/22 w Toruniu (instalacja oświetlenia dróg ewakuacyjnych w starym budynku).
- dostawa leków i płynów infuzyjnych dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu
- Dostawa wyposażenia dla filii SP nr 4 oraz PM Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu i akcesoriów kuchennych, zmywalni oraz pieca konwekcyjno-parowego.
- Dostawa śliniaków jednorazowych
- Dostawa zestawów i końcówek do odsysania pola operacyjnego
- Dostawa fartuchów foliowych jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025 - II POSTĘPOWANIE
- Wsparcie psychologiczne i psychoterapeutyczne dla uczestników projektu
- Aktywna integracja w Mieście Grybów - usługa aktywnej integracji dla rodzin wymagających wsparcia oraz osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i innych zakwalifikowanych do projektu
- "Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2025"
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku" - Rodzinny Dom Pomocy "Lawendowy Dom"
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.