Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00039234/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
- 2022/BZP 00051683/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa /Przebudowa ul Orzeszkowej w Terespolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TERESPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 26
1.5.2.) Miejscowość: Terespol
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833752130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@terespol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/terespol
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/terespol/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa /Przebudowa ul Orzeszkowej w Terespolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4886533a-7fba-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031612/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa/przebudowa ulicy Orzeszkowej w Terespolu - Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039234/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.2022.AG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. 4.1. Budowa /przebudowa około 1,5 km drogi gminnej nr 100865 L ul. Orzeszkowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która łączy główną ulicę miasta jednocześnie drogę wojewódzką nr 698 z drogą krajową nr 2 prowadzącą do Międzynarodowego Przejścia Granicznego z Białorusią i w przeciwnym kierunku w stronę Warszawy.
Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i budowy drogi gminnej Nr 100865L, Ulicy E. Orzeszkowej w Terespolu od km 0+041,80 do km 1+461,00 o długości 1.419,20 km.
4.2. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na przebudowę i budowę, realizację zadania oraz odbiór i przekazanie w użytkowanie drogi gminnej Nr 100865L, ulicy E. Orzeszkowej w Terespolu od km 0+041,80 do km 1+461,00 o długości 1,419,20 km.
Zakres planowanej inwestycji na drodze gminnej - ulicy Orzeszkowej rozpoczyna się na końcu skrzyżowania /zjazdu/ z ulicy Wojska Polskiego, tj. km 0+041,80 realizowanego w ramach przebudowy przejazdu kolejowego, do którego sytuacyjnie i wysokościowo należy się dostosować.
Do skrzyżowania z ulicą Błotków po istniejącej nawierzchni bitumicznej zakres projektu obejmuje przebudowę, następnie do granicy pasa drogowego drogi krajowej nr 2 tj. do km 1+461,00 planowana jest budowa. Lokalizację przedmiotu zamówienia przedstawiono w części graficznej opracowania, Plan orientacyjny w skali 1:10000.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania ww. drogi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe / uzyskać mapę do celów projektowych, wykonać badania gruntowo wodne, inwentaryzację zieleni, i inne /wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wybudować i przekazać obiekt do użytkowania. Dokumenty zawarte w niniejszym PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j.: Dz.U.2013r, poz.1129, ze zm.). Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU, w ramach Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące prace:
- sporządzić projekt budowlany branży drogowej, telekomunikacyjnej /kanał technologiczny/ i innych branż z uwagi na konieczność likwidacji kolizji z urządzeniami obcymi w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wydanego na podstawie ustawy - Prawo budowlane,
- opracować specyfikację technicznną wykonania i odbioru robót budowlanych(STWiORB),
- opracować przedmiary robót,
- uzyskać akceptację tego projektu przez Zamawiającego w zakresie zgodności z PFU,
- uzyskać opinię właściwego organu w sprawie potrzeby uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r, w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na Środowisko (Dz.U. 2019r. poz. 1839).
- w przypadku potrzeby Wykonawca wykona raport o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko, wymagany do wniosku o uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych
- w przypadku potrzeby Wykonawca wykona operat wodnoprawny i uzyska pozwolenie wodnoprawne.
- uzyskać warunki i akceptację projektu przez służby Konserwatora Zabytków,
- opracować materiały do zgłoszenia/ decyzji o pozwoleniu robót budowlanych,
- uzyskać w imieniu Zamawiającego decyzję zezwalającą na rozpoczęcie robót budowlanych,
- wykonać i zatwierdzić projekt stałej i czasowej organizacji ruchu,
- opracować harmonogram realizacji prac,
- wykonać roboty budowlane i oznakowania na podstawie powyższych projektów,
- przeprowadzić wymagane badania i pomiary,
- nadzór autorski,
- przygotować dokumenty niezbędne do odbioru robót łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą wraz z przyjęciem do powiatowych zasobów geodezyjnych oraz uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego przekazanie obiektu do użytkowania.
Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ został szczegółowo określony w (Załączniku Nr 1 do SWZ) – PFU – Program Funkcjonalno – Użytkowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2029089,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2366705,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2029089,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marian Wojtiuk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPHU TRANSBET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371004928
7.3.3) Ulica: Grzybowa 52a
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "TRANSBET" MARIAN WOJTIUK
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "TRANSBET" MARIAN WOJTIUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2029089,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-04INNE PRZETARGI TERESPOL
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ""Modernizacja oczyszczalni ścieków w Terespolu"
- "Rozbudowa Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Gminie Miasto Terespol"
więcej: przetargi TERESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Projekt budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Słowackiego, Matejki i Żeromskiego w Raciborzu
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.