eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Terespol › Budowa /Przebudowa ul Orzeszkowej w Terespolu



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa /Przebudowa ul Orzeszkowej w Terespolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TERESPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 26

1.5.2.) Miejscowość: Terespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 833752130

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@terespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/terespol

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/terespol/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa /Przebudowa ul Orzeszkowej w Terespolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4886533a-7fba-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031612/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa/przebudowa ulicy Orzeszkowej w Terespolu - Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039234/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.2022.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. 4.1. Budowa /przebudowa około 1,5 km drogi gminnej nr 100865 L ul. Orzeszkowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która łączy główną ulicę miasta jednocześnie drogę wojewódzką nr 698 z drogą krajową nr 2 prowadzącą do Międzynarodowego Przejścia Granicznego z Białorusią i w przeciwnym kierunku w stronę Warszawy.
Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i budowy drogi gminnej Nr 100865L, Ulicy E. Orzeszkowej w Terespolu od km 0+041,80 do km 1+461,00 o długości 1.419,20 km.
4.2. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na przebudowę i budowę, realizację zadania oraz odbiór i przekazanie w użytkowanie drogi gminnej Nr 100865L, ulicy E. Orzeszkowej w Terespolu od km 0+041,80 do km 1+461,00 o długości 1,419,20 km.
Zakres planowanej inwestycji na drodze gminnej - ulicy Orzeszkowej rozpoczyna się na końcu skrzyżowania /zjazdu/ z ulicy Wojska Polskiego, tj. km 0+041,80 realizowanego w ramach przebudowy przejazdu kolejowego, do którego sytuacyjnie i wysokościowo należy się dostosować.
Do skrzyżowania z ulicą Błotków po istniejącej nawierzchni bitumicznej zakres projektu obejmuje przebudowę, następnie do granicy pasa drogowego drogi krajowej nr 2 tj. do km 1+461,00 planowana jest budowa. Lokalizację przedmiotu zamówienia przedstawiono w części graficznej opracowania, Plan orientacyjny w skali 1:10000.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania ww. drogi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe / uzyskać mapę do celów projektowych, wykonać badania gruntowo wodne, inwentaryzację zieleni, i inne /wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wybudować i przekazać obiekt do użytkowania. Dokumenty zawarte w niniejszym PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j.: Dz.U.2013r, poz.1129, ze zm.). Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU, w ramach Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące prace:
- sporządzić projekt budowlany branży drogowej, telekomunikacyjnej /kanał technologiczny/ i innych branż z uwagi na konieczność likwidacji kolizji z urządzeniami obcymi w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wydanego na podstawie ustawy - Prawo budowlane,
- opracować specyfikację technicznną wykonania i odbioru robót budowlanych(STWiORB),
- opracować przedmiary robót,
- uzyskać akceptację tego projektu przez Zamawiającego w zakresie zgodności z PFU,
- uzyskać opinię właściwego organu w sprawie potrzeby uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r, w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na Środowisko (Dz.U. 2019r. poz. 1839).
- w przypadku potrzeby Wykonawca wykona raport o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko, wymagany do wniosku o uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych
- w przypadku potrzeby Wykonawca wykona operat wodnoprawny i uzyska pozwolenie wodnoprawne.
- uzyskać warunki i akceptację projektu przez służby Konserwatora Zabytków,
- opracować materiały do zgłoszenia/ decyzji o pozwoleniu robót budowlanych,
- uzyskać w imieniu Zamawiającego decyzję zezwalającą na rozpoczęcie robót budowlanych,
- wykonać i zatwierdzić projekt stałej i czasowej organizacji ruchu,
- opracować harmonogram realizacji prac,
- wykonać roboty budowlane i oznakowania na podstawie powyższych projektów,
- przeprowadzić wymagane badania i pomiary,
- nadzór autorski,
- przygotować dokumenty niezbędne do odbioru robót łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą wraz z przyjęciem do powiatowych zasobów geodezyjnych oraz uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego przekazanie obiektu do użytkowania.
Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ został szczegółowo określony w (Załączniku Nr 1 do SWZ) – PFU – Program Funkcjonalno – Użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2029089,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2366705,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2029089,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marian Wojtiuk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPHU TRANSBET

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371004928

7.3.3) Ulica: Grzybowa 52a

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2029089,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.