Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371839/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja obozu sportowego piłkarskiego dla zawodników grup młodzieżowych sekcji piłki nożnej będących w strukturach KP GKS Tychy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Klub Piłkarski GKS Tychy S.A.
1.3.) Oddział zamawiającego: KP GKS Tychy S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381373220
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Edukacji 7
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kp-gkstychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gkstychy.info/sport-template/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96a8704d-2d66-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja obozu sportowego piłkarskiego dla zawodników grup młodzieżowych sekcji piłki nożnej będących w strukturach KP GKS Tychy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96a8704d-2d66-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 5/2024/KP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Informacje ogólne:
1) Organizacja obozu sportowego piłkarskiego dla zawodników grup młodzieżowych sekcji piłki nożnej będących w strukturach KP GKS Tychy, w terminie I turnus 28.07.2024 r. - 03.08.2024 r. dla ok. 85 osób z kadrą trenersko-wychowawczą, II turnus 03.08.2024 r. - 09.08.2024 r. dla ok. 120 osób z kadrą trenersko-wychowawczą. Wymaga się aby miejsce obozu zlokalizowane było w promieniu do 40km od siedziby Zamawiającego.
Przedział wiekowy zawodników:
a) 21 zawodników U19 (rocznik 2006/7).
b) 25 zawodników U17 (rocznik 2008).
c) 22 zawodników U16A (rocznik 2009).
d) 15 zawodników U16B (rocznik 2009).
---------------------------------------------------------------------------
e) 21 zawodników U15 (rocznik 2010).
f) 22 zawodników U14 (rocznik 2011/12).
g) 18 zawodników U13 (rocznik 2012).
h) 22 zawodników U12 (rocznik 2013).
i) 22 zawodników U11 (rocznik 2014).
j) 14 zawodników U10/9 (rocznik 2015/16).
2) Wykonawca zapewnia transport do miejsca zakwaterowania uczestników obozu.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników obozu przy czym zmniejszenie lub zwiększenie nie będzie większe niż 10% i z tego tytułu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający przekaże wykonawcy ww. informację w formie mailowej nie później niż 10 dni przed rozpoczęciem turnusu. W sytuacji losowej - nie stawienia się 1 osoby w dniu rozpoczęcia turnusu nie będzie skutkowało naliczeniem płatności za tą osobę w wysokości 90% stawki.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, w szczególności w związku z sytuacją epidemiczną na terenie Polski.
5) Zamawiający wymaga od wykonawcy ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania obozu - ubezpieczenie NNW - sport 10.000zł.
2. Warunki zakwaterowania:
1) Zakwaterowanie uczestników obozu sportowego w jednym budynku, którego stan techniczny według ostatniego protokołu z okresowego przeglądu budowlanego, zgodnie z przepisami obowiązującej Ustawy Prawo Budowlane jest oceniony jako dobry, o estetycznym wyglądzie zewnętrznym w odległości drogowej od siedziby zamawiającego max. 40km. Jeżeli Wykonawca zaoferuje zakwaterowanie w więcej niż jednym budynku jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
2) Otoczenie budynku zakwaterowania uczestników obozu musi być dobrze zagospodarowane – teren uporządkowany, zazieleniony z alejkami i ławkami.
3) Zakwaterowanie uczestników obozu w pokojach 2, 3 i 4 osobowych (dopuszcza się łóżko piętrowe), z węzłem sanitarnym tj. z wc, prysznicem lub wanną i umywalką. Pokoje przestronne, pomalowane, czyste, bez oznak wilgoci.
4) Wymagane wyposażenie pokoi w niezniszczone meble oraz sprzęt, a zwłaszcza:
a) jednoosobowe tapczany lub łóżka - wygodne, nie połamane, materace czyste bez plam i zacieków.
b) nieodpłatne zapewnienie przez wykonawcę czystej pościeli jednoosobowej, niezniszczonej – oddzielne dla każdego uczestnika obozu,
c) szafę ubraniową z wieszakami i półkami,
d) stolik z krzesłami,
e) ściany, sufity, podłogi oraz okna w pokojach czyste, pomalowane,
f) łazienki czyste, o nowoczesnym standardzie ze sprawnym wyposażeniem sanitarnym,
g) ciepła woda w łazienkach pokojowych dostępna dla uczestników obozu przez całą dobę,
h) codzienne utrzymanie w czystości pomieszczeń sanitarnych, korytarzy, schodów z których będą korzystać uczestnicy obozu, przez cały czas trwania obozu,
i) TV, Wi-Fi bez dodatkowych opłat,
5) codzienne sprzątanie otoczenia budynku w którym będą zakwaterowani uczestnicy obozu,
6) Nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach campingowych, namiotach, kwaterach prywatnych. Jeżeli Wykonawca zaoferuje takie zakwaterowanie jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3. Wyżywienie dla uczestników obozu sportowego:
1) 3 posiłki dziennie z zastrzeżeniem, że godziny wydawania posiłków muszą być dostosowane do godzin treningowych ustalonych na miejscu z opiekunami:
a) śniadanie i kolacja w formie bufetu, w skład którego wchodzą: zakąski, różne rodzaje wędlin, pieczywo mieszane, masło, wyroby garmażeryjne, mięsa pieczone, ryby pod różnymi postaciami, wybór serów, sałatki jarzynowe i owocowe, desery, owoce, świeże soki owocowe, woda, kawa, herbata, ciasteczka. Wskazane są również dania serwowane na ciepło typu gulasze, kiełbaski z rożna lub z wody, pieczony drób, smażone ryby. wykonawca, zobowiąże się do przygotowania posiłków wegetariańskich, o ile w grupie znajdą się osoby deklarujące się jako wegetarianie
b) obiad serwowany do stołu składający się z zupy w wazach i drugiego dania z sałatkami lub surówkami. Do obiadu napoje: kompoty lub woda mineralna albo soki.
2) Stołówka powinna znajdować się w budynku, w którym nastąpi zakwaterowanie uczestników obozu. Jeżeli Wykonawca zaoferuje stołówkę w innym budynku niż zakwaterowanie jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
3) Obóz rozpoczyna się obiadem w pierwszym dniu i kończy śniadaniem w ostatnim dniu pobytu.
4. Wymagania dotyczące obiektu sportowego i zaplecza:
1) Treningi dla uczestników obozu sportowego przeprowadzane będą przez trenerów zatrudnionych przez Zamawiającego, posiadających odpowiednie uprawnienia do prowadzenia zajęć.
2) Zajęcia na boisku z naturalną i sztuczną nawierzchnią / zamiennie – wymaga się 2 pełnowymiarowych boisk o powierzchni trawiastej i jedno pełnowymiarowe boisko o powierzchni sztucznej (ok. 4 jednostek na sztucznej nawierzchni). Pierwszy turnus 28 jednostek treningowych, drugi turnus 29 jednostek (w przypadku większej ilości piłkarzy adekwatnie większa ilość h boiska). W tym wymaga się aby min. 1 boisko o nawierzchni trawiastej wyposażone w 2 bramki stałe; 2 bramki przenośne; piłkochwyty lub ogrodzenie, oraz boisko o nawierzchni sztucznej ze strefą ochronną, wyposażone w: 2 bramki stałe, 2 bramki przenośne, zadaszone kabiny dla sędziów i zawodników rezerwowych, piłkochwyty/ogrodzenie, oświetlenie płyty boiska umożliwiające treningi w godzinach późno popołudniowych
3) Codziennie zajęcia na hali sportowej o wymiarach minimum 450 m2 dostosowaną do gry w piłkę nożną; wyposażoną dodatkowo w: materace, skrzynię, równoważnię;
4) Codzienne zajęcia na siłowni (h do ustalenia), wyposażoną min. w atlas ćwiczeń siłowych.
5) Odpoczynek, kąpiele i zabawa - codzienne korzystanie z kąpieliska, plaży – wymaga się aby na terenie kompleksu znajdowało się kąpielisko (basen lub inny zbiornik wodny).
6) 1 x w turnusie odnowa biologiczna dla każdego zawodnika.
7) Dodatkowo nieograniczony dostęp do wody dla każdego zawodnika oraz zorganizowanie wykładu na temat zdrowego żywienia, prowadzony przez dietetyka sportowego (1 raz na turnus).
Odległość do wszystkich budynków, obiektów sportowych, kąpieliska i innych wymaganych przez Zamawiającego nie może być większa niż 250m od miejsca zakwaterowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży Libero
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341281635
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERESA ŁUŹNIAK-KACZMARCZYK BIURO PODRÓŻY LIBERO
jakie przetargi wygrała firma
TERESA ŁUŹNIAK-KACZMARCZYK BIURO PODRÓŻY LIBERO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remonty cząstkowe chodników, ścieżek rowerowych, jezdni i zjazdów na terenie Miasta Tychy w 2025 roku - 2 postępowanie
- Remont wyniesionego skrzyżowania przy ul. Dołowej i ul. Tulipanów w Tychach
- Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, korytarzy i sanitariatów w budynkach administracji MZBM położonych w Tychach oraz przyległych do nich terenów zewnętrznych
- Docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz w zamieszkałym lokalu mieszkalnym położonym w Tychach przy ul. Arctowskiego 1d/9
- Zakup soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg, w ilości 750 Mg - sukcesywna dostawa soli drogowej.
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.